• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    [Kan ik een samenvatting krijgen?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blaise Wolf Hunter.
    Angel heeft haar pistool laten zakken, ik kon duidelijk merken hoe verbaasd ze beide waren, als ze maar niet dachten dat er wat meer was. Automatisch ging mijn blik naar Alice en ik moet moeite doen om mijn armen niet gelijk om haar heen te doen, waardoor ik mijn blik dus snel naar Angel af laten dwalen. Zij gromde kwaad om mijn woorden en steekt het pistool terug in haar riem, waarna zij mij woedend aan bleef kijken. “Wat zeg je daar?” Ze spuugt de woorden bijna uit, maar mijn blik blijft nog steeds doods en kwaad, terwijl ik Avery vast blijf houden. “Waarom loopt die ‘Ava’ hier als één of andere idioot door dit bos heen te kuieren. Ben je vergeten waarom wij hier zijn?” snauwt zij mij toe, haar naam spreekt ze expres overdreven uit, waarna ze kwaad tegen een tak aan schopt die er ligt.
    Ik zucht diep en laat mijn blik dan naar Alice afdwalen, ze had een verdrietige blik in haar ogen en langzaam maar zeker zette ik toen het meisje in mijn armen neer. Ongelooflijk dat ze zulke dingen van mij dachten. Nu ik Alice had, zou ik echt niet vreemd gaan, dat hoorde gewoonweg niet bij mij. “Wie is ze?” kwam er zacht, bijna onhoorbaar, bij haar uit. Haar blik was zelfverzekerd, maar toch had ik de verdrietige blik kunnen zien. Het deed me pijn, wat te merken was aan de pijnscheut die door mijn lichaam ging als een donderslag. “Ava,” begon ik, duidelijk haar naam uitsprekend, terwijl ik hierbij expres naar Angel keek om vervolgens terug naar Alice te kijken.
    Ik kon gewoon niet lang zonder haar aanzicht, ik had het nodig, ook al was ze nu verdrietig of kwaad. “is mijn nichtje,” vertelde ik duidelijk, mijn armen had ik ondertussen kritisch over elkaar gedaan. Mijn blik verliet die van Alice niet, zelfs niet toen ik Avery hoorde praten. “Wacht,” kuchte ze, waarna ze een plagerig snoof, “Dachten jullie serieus dat Blaise en ik… iets hadden?” In mijn ooghoeken merkte ik op hoe ze haar neus rimpelde alsof ze iets vies rook, waarna ze haar wijsvinger streng heen en weer schudde. “Ik dacht het niet hé.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Angels krijgt serieus moordneigingen van hen hahaha.]

    Angelica Wolfe

    Zodra Alice spreekt, kijk ik naar haar. "Wie is ze?" Het komt er zacht, bijna onhoorbaar uit en ik kan me best voorstellen hoe dit voor haar moet voelen, de ondraaglijke pijn die dit veroorzaakt. Ik ben allang blij dat hij dat onuitstaanbare mens op de grond heeft gezet en haar niet meer vast houd. Afwachtend kijk ik naar Blaise, hij is haar inderdaad wel een verklaring verschuldigd. Zijn doodse en kwade blik maakt pijn voor iets anders.
    "Ava," begint hij en hij kijkt expres naar mij om vervolgens naar Alice te kijken, waar door hij mijn extreem dodelijke blik mist, die ik daar door maar naar het meisje Ava richt. "is mijn nichtje." vertelt hij duidelijk, met zijn armen kritisch over elkaar heen geslagen. Zijn blik blijft op Alice hangen en ik voel toch een golf voor opluchting, heb ik weer iemand minder te vermoorden. Ik had het serieus gedaan als hij iets anders had gezegd, dat weet ik wel zeker.
    "Wacht." kucht ze dan, waarna ze snuift. "Dachten jullie serieus dat Blaise en ik... iets hadden?" Haar neus rimpelt en ze schud streng met haar wijsvinger heen en weer. "Ik dacht het niet hé." Ik grom zacht naar haar, waarna ik op Blaise af loop. Op maar enkele centimeters afstand blijf ik stil staan en kijk ik hem doordringend aan met mijn kwade blik, die als nog niet verdwenen is. Met mijn wijsvinger prik ik hard in zijn borst.
    "Jij bent vandaag een eerste klas klootzak, Blaise." grom ik naar hem. "Eerst met je bemoeizuchtigheid tegen mij, daarna laat je Alice zomaar in de steek en vervolgens gedraag je je als één of andere gek tegenover Kyle. Dan dit er nog boven op! Als ik Alice was, had ik je allang gewurgt." sis ik hem dodelijk toe, waarna ik me omdraai en richting de auto loop. "Ik wacht in de auto." zeg ik vervolgens tegen niemand in het bijzonder, waarna ik mijn armen wanhopig in de lucht steek. "Ik geef het op, jullie zijn allemaal waardeloos." Natuurlijk bedoel ik dat niet tegen Alice, maar vooral tegen Blaise en Ava.


    Your make-up is terrible

    (Hahaha wat een geniale posts allebei)

    Alice Hale

    Wanneer de voeten van de vrouw weer stevig op de grond staan kan ik weer een beetje beter ademhalen. Maar de onzekerheid knaagt en ik blijf nog steeds naar Blaise staren.
    'Ava,' zegt hij traag, 'is mijn nichtje.' direct na zijn uitspraak beginnen de radertjes in mijn hoofd op volle toeren te draaien. Zijn nichtje?
    En dan valt alles op zijn plek; dezelfde houding, haar arrogantie, de enthousiaste begroeting... terwijl ik alle momenten door mijn hoofd laat gaan, blijft Blaise me aankijken.
    'Wacht,' hoor ik ineens de vrouw zeggen. Blaise's nichtje dus.'Dachten jullie serieus dat Blaise en ik… iets hadden? Ik dacht het niet hé.' zonder dat ik het merk beginnen mijn mondhoeken lichtjes te trillen, alsof ze het liefst van al naar boven willen kruipen tot een grote glimlach. Maar ik hou ze nog even tegen, ik wil een verklaring.
    Angel loopt naar Blaise, tikt hem op zijn borst en kijkt hem aan. Ik kan me gewoon inbeelden welke blik ze in haar ogen heeft.
    'Jij bent vandaag een eerste klas klootzak, Blaise. Eerst met je bemoeizuchtigheid tegen mij, daarna laat je Alice zomaar in de steek en vervolgens gedraag je je als één of andere gek tegenover Kyle. Dan dit er nog boven op! Als ik Alice was, had ik je allang gewurgt.' dan loopt ze langs hem door en gooit haar armen in de lucht. 'Ik geef het op, jullie zijn allemaal waardeloos.' ik betwijfel of ze onder 'jullie' ook mij bedoelt, maar neem het voordeel van de twijfel en besluit dat ik er niet bij hoor.
    Dan kijk ik naar Blaise, loop een paar passen dichter maar hou nog een zekere afstand tussen ons. Alles aan hem is zo... vertrouwd op één of andere manier.
    'Waarom ging je weg?' ik probeer mijn toon luchtig te houden, maar dat mislukt finiaal. 'Zo ineens...' voeg ik er nog aan toe. Het kan me niets schelen dat zijn nichtje achter hem staat, dit wil ik weten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Flitwick schreef:
    Ray Taylor
    Ik knikte bedenkelijk mijn hoofd. Het is echt moeilijk om iets te bedenken. Naar buiten ging ik niet, dat zeker niet. En een pizza koerier doodsbang maken hadden we al gedaan. Ik keek haar lang aan, bedenkelijk mijn vingers langs mijn kin strijkend. Op de een of andere manier dacht dat beter na. Nu hielp het niet echt want ik had nog niks bedacht

    [wahah dat met die pizza was ik al bijna vergeten :3]

    [Hahahaha, ohja! :'D]
    Rose
    ''Hm-'' begon ik mompelend, terwijl ik nadacht.
    ''Een film kijken? Koekjes bakken?'' opperde ik grijnzend, en keek hem aan. Ik vond het grappig hoe hij altijd met zijn vingers langs zijn kin streek als hij nadacht.

    [Wheuw, sorry dat 'ie zo kort is. Ben net wakker :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik leer Frans, echt daar wordt je vrolijk van, NOT...]

    Ray Taylor
    'Ehw... Is goed. We kunnen koekjes bakken.' grinnikte ik en liep naar de kasten. Met een klein beetje gemompel zorgde ik dat daar precies de goede dingen stonden die we nodig hadden voor het deeg. 'Wat toevallig!' zei ik overdreven en knipoogde naar Rose. 'We hebben precies de goede dingen hier staan.' Ik pakte mijn t-shirt om die aan te doen, om de een of andere reden leek me dat wel beter dan met ontbloot bovenlichaam koekjes te maken. 'Of wilde je liever film kijken?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik grinnikte.
    ''Film kijken is niet leuk zonder koekjes.. dat doen we erna wel,'' grijnsde ik.
    ''Maar ik ben geen ster in bakken of koken..- wees gewaarschuwd,'' giechelde ik, en begon met de eieren in de kom te doen. Twee van de drie eieren vielen er half naast, waardoor ik in de lach schoot.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray Taylor
    Ik lachte. 'Zal ik je maar helpen dan?' vroeg ik en pakte haar polsen beet. Zo pakte ik een ander ei, heel onhandig, maar het lukte. Samen sloegen we hem voorzichtig stuk en zo kwam het ei totaal in de bak terecht. Ik keek naar de troep naast het bakje, wat ik snel opruimde. Ik deed daarna boter erbij. 'Wil jij even meel doen, of ga je ook daarvan de helft weggooien?' grinnikte ik. 'Geeft niet hoor, ik ben echt heel slecht in koekjes in vormpjes doen, die van mij mislukken echt altijd.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Oeh- een chefkok,'' zei ik met een wenkbrauwwiebel nadat hij me had geholpen met het laatste ei.
    Ik knikte en pakte de zak met meel. Ik woog wat af, en wonder boven wonder kreeg ik het met succes in de bak.
    Ik was echter niet zo'n persoon die serieus kon blijven als ze meel in haar handen had, dus pakte ik onopvallend een klein beetje in mijn handen en blies het grijnzend in Ray' zijn gezicht die nu wit was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik kreeg meel in mijn gezicht en proestte even, zodat de meel uit mijn gezicht kwam. Ik grinnikte. 'Er zijn nog eieren over, dus kijk maar uit!' grijnsde ik en gooide ook wat meel in haar gezicht. 'En boter is er ook...' Ik gooide de afgemeten hoeveelheid suiker in de bak. 'Wil jij kneden?' vroeg ik en woelde door haar haar met mijn handen, die wit waren van het meel. Grijnzend klopte ik mijn handen af aan mijn broek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik schoot in de lach.
    ''N-nee.. ik kan niet kneden,'' giechelde ik, en deed pogingen het meel van me af te vegen waardoor er vele stofwolkjes ontstonden.
    Ik proestte en wuifde met mijn handen.
    ''Kneed jij maar, jij bent hier de professional,'' zei ik, en deed een paar stapjes achteruit zodat ik veilig was van de eieren en boter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    'Oké ik doe mijn best.' zei ik lachend en deed pogingen er een beetje fatsoenlijk deeg van te maken. Het lukte opzich wel goed, voor mijn doen dan, en na een korte tijd was het deeg zoals het wezen moest. Ik keek er even naar. 'Maak jij maar vormpjes, daar ben ik echt slecht in.' grinnikte ik en keek Rose aan, mijn haar hing half voor mijn gezicht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik keek hem grijnzend aan.
    ''Ik zal het proberen,'' grinnikte ik en liep naar Ray toe.
    Ik veegde de haarlokken voor zijn ogen weg en drukte een zacht kusje op zijn mond, om vervolgens de vormpjes te pakken.
    Ik duwde ze met een geconcentreerde uitdrukking op mijn gezicht in het deeg, waardoor er meerdere sterretjes, hartjes en bloemetjes ontstonden. Ik grinnikte zelfvoldaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ah kom op, waar blijft mijn favoriete soap? (no_chears) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Soubi schreef:
    mag ik een samenvatting? en een ideetje van wat ik nu moet doen met Kyle? Ik bedoel... Eh ja...]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you