• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    [Okay, is goed! Veel plezier.]

    Angelica Wolfe

    Alice lacht en knikt opnieuw instemmend, wel erg enthousiast. Ik ben blij dat ik het voor haar goed heb weten te praten, terwijl ik eigenlijk wel beter weet. Ach, zo doe ik tenminste nog iets goed in hun relatie, af en toe voelt het alsof ik een negatief punt daar in ben.
    "Daar heb je helemaal gelijk in." antwoord ze en ik glimlach, wat schuldig. We slaan een bospad in en Alice stopt de auto. Ik kijk naar buiten, gelukkig heeft het niet geregend, anders was het nu zo zompig en modderig...
    "Het is een stukje te voet... vind je dat niet erg?" Alice kijkt naar beneden en ik herinner me de hoge hakken waarin ik haar vanmorgen gezien heb. Ik schud lachend met mijn hoofd.
    "Voor mij dit keer eens niet, maar voor jou..." De enige keer dat ik op slippers loop heb ik gelijk geluk. "Hoe kom jij er nou bij om zulke dingen aan te trekken, ik zie je er amper op." verklaar ik vervolgens. Ik open de deur van de auto al en stap uit.


    Your make-up is terrible

    (Omg, ik heb dit alles gemist... I'm such a loser. /gaat bij lezen en reageren op wat Kyle zegt.)


    Blaise Wolf Hunter.
    Kyle fronste iets toen hij mij zag staan en na mijn vraag werd hij iets rood, waardoor ik al gelijk ideeën kreeg. Ik wist dat ik dit niet hoorde te doen, maar ik kon niet anders. Het leek wel alsof het me abrupt iets overnam, wat ik niet wilde, dus verzette ik het weer naar de achtergrond. Waarom zou hij überhaupt rood worden? Misschien had hij wel iets geheim gehouden voor haar en voor mij.
    Kyle trok zijn wenkbrauw omhoog, waarna hij zijn schouders ook ophaalde. “Wat ik voor haar voel?” Ik knikte bevestigend, met nog steeds de doos in mijn handen. Hij liep ondertussen naar een doos toe en pakte deze op. “Gewoon vrienden geloof ik? Ik ken haar nog maar twee dagen,” beantwoordde hij mijn vraag en liep hierna naar de andere kamer toe, waarschijnlijk om de doos er neer te zetten.
    “Gewoon vrienden?” Dat zegt niets, niet voor mij in elk geval. Ik zuchtte, draaide me om en liep hem toen achterna de andere kamer in, waarna ik de doos met een plof neerzette en even rondkeek. Hierna richtte ik mijn blik beslissend op Kyle. “Dus je voelt niets voor haar? Geen… liefde of zo, lust?” Ik haalde vragend mijn schouders omhoog en probeerde zijn reactie te peilen op wat ik net had gezegd. Het leek me nog zo’n ukkie in alles, eigenlijk.


    [Waarom noemt iedereen hem ukkie D: hij is al 20 D:]

    Kyle Dyer

    'Gewoon vrienden?' vroeg hij waarop ik knikte. Ik liep verder naar de andere kamer toe en stapelde de doos weer op die van een ander. Blaise volgde mij en deed precies hetzelfde. Hij richtte daarna zijn blik beslissend op die van mij waar ik iets van schrok.
    'Dus je voelt niets voor haar? Geen... liefde of zo, lust?' vroeg hij en haalde vragend zijn schouders omhoog. Verbaasd keek ik hem aan en knipperde een paar keer. Dat vroeg hij zo maar? Zonder schaamte? Ik fronste weer iets.
    'Liefde?... Lust?..' vroeg ik aan hem en krabde iets aan mijn achterhoofd. Ik liep langs hem heen terug naar ander kamer zodat ik wat extra tijd had om goed te kunnen antwoorden. Ik wachtte tot Blaise er ook was voordat ik verder ging met praten.
    'Na twee dagen? Misschien dat ik gek ben, maar dat kan helemaal niet. Misschien een opvliegerige liefde of zo, maar geen echte.. Daar moet je elkaar toch echt wel beter voor kennen vind je ook niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Hij vindt het gewoon leuk hahaha.)

    Blaise Wolf Hunter.
    Verbaasd keek hij mij terug aan en knipperde een paar keer met zijn ogen, waardoor ik hem nieuwsgierig aan begon te kijken. Het was duidelijk dat hij ergens over nadacht, al kon ik er niet echt achter komen over wat precies. Ik zag Kyle fronsen nadat hij antwoordde. “Liefde? … Lust? …” Hij krabde aan zijn achterhoofd en ik wilde er net wat op zeggen als hij langs mij heen loopt naar de andere kamer.
    Hierdoor zuchtte ik diep en haalde een hand door mijn haar, ik had geen idee hoe ik dit op moest nemen. Was er nou wel of niet wat? Hopelijk was hij eerlijk tegen mij, anders kon ik behoorlijk streng de hoek uitkomen. Vrijwel gelijk liep ik hierna dan ook terug en sloeg mijn armen over elkaar, als teken dat ik op zijn antwoord wachtte. “Na twee dagen? Misschien dat ik gek ben, maar dat kan helemaal niet. Misschien een opvliegerige liefde of zo, maar geen echte… Daar moet je elkaar toch echt wel beter voor kennen, vind je ook niet?”
    Ik gromde iets, waarna ik als betrapt de andere kant op keek en mijn wijsvinger over mijn lippen wreef. Nu zou ik hem in ieder geval nog niet aan de neus hangen dat ik sommige meiden die ik kende in mijn leven ook niet langer dan twee dagen kende en daar al dingen mee had gedaan. Hij was blijkbaar echt nog nieuw hierin, of niet? Hij leek me in ieder geval zeker niet het type om vreemd te gaan en Angel een gebroken hart te geven, wat gelukkig was. Ik voel me eigenlijk nog steeds schuldig, maar dat terzijde.
    Snel pakte ik een doos op terwijl ik hem beantwoordde: “Denk je… dat je haar leuk kunt vinden?” Langzaam hief ik mijn hoofd op naar hem en keek hem afwachtend aan. “Heb je eigenlijk ooit wel seks gehad?” stelde ik toen schaamteloos de vraag, fronsend.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:02 ]


    Kyle Dyer

    Hij gromde iets en hij leek betrapt. Zachtjes lachte ik terwijl ik een doos oppakte. Misschien dat hij nu ophield met vragen stellen, vanwaar dit allemaal? Had hij een oogje op Angel? Ik wist nog wel dat Angel een avontuurtje had met een collega en dat hij weer met iemand anders was? Ik wist alleen niet welke collega's.. Was het Blaise? Hmm.. Veel tijd had ik niet om er over na te denken.
    'Denk je... dat je haar leuk kunt vinden?' vroeg hij. Hij hief zijn hoofd langzaam op naar mij en keek mij afwachtend aan. 'Heb je eigenlijk ooit wel seks gehad?' stelde hij toen schaamteloos fronsend de vraag. Ik keek hem verbaasd aan. Ik knipperde eventjes met mijn ogen. Moest ik die vragen nou echt beantwoorden? Ik was toch zeker nergens tot verplicht? Zonder te antwoorden liep ik weer naar die andere kamer. Wetend dat Blaise mij weer achterna zult gaan. Daarom wachtte ik maar weer tot hij er ook was.
    'Waarom wil je dit allemaal weten?' vroeg ik aan hem. 'Vind jij haar leuk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter.
    Verbaasd keek hij mij aan, waarschijnlijk had hij die vraag niet verwacht veronderstelde ik, vervolgens knipperde hij eventjes met zijn ogen. Alweer, zonder te antwoorden, liep hij naar de andere kamer, waardoor ik luid en lichtelijk geïrriteerd zuchtte. Hij moest daar echt een keer mee ophouden als ik normaal met hem wilde praten. Wat had hij nou te verbergen? Ik werd zo enkel alleen nog maar meer nieuwsgierig.
    Hij wist zeker dat ik hem wel zou volgen en tot mijn ergernis deed ik dat dan ook, nadat ik een doos had gepakt en die er neer had gezet op een andere doos – ik had snel gecheckt of er geen breekbare dingen inzaten en het was goed. “Waarom wil je dit allemaal weten? Vind jij haar leuk?” Ik schrok een beetje door de laatste vraag, maar liet het niet merken en ging weer rechtstaan om langzaam naar hem toe te draaien.
    “Jij hebt mijn vragen nog niet beantwoord, dus voordat jij dat hebt gedaan, zal ik het niet antwoorden.” Meldde ik hem en trok nieuwsgierig mijn wenkbrauwen op terwijl ik mijn armen weer over elkaar deed. “Trouwens, kun je eens stil blijven staan? Je lijkt wel iets te verbergen.” Mompelde ik, naar mijn gedachten.


    Kyle Dyer

    'Jij hebt mijn vragen nog niet beantwoord, dus voordat jij dat hebt gedaan, zal ik het niet antwoorden,' meldde hij en trok zijn wenkbrauwen nieuwsgierig op terwijl hij zijn armen weer over elkaar heen deed. 'Trouwens, kun je een stil blijven staan? Je lijkt wel iets te verbergen.' Ik schudde mijn hoofd en maakte al weer aanstalten om terug te lopen.
    'Ik heb niks te verbergen. Ik wil gewoon die dozen verhuisd hebben,' antwoordde ik terwijl ik mijn schouders nonchalant ophaalde. 'Bovendien heb ik nu vrij weinig zin om nu allemaal dingen aan jou te vertellen terwijl jij eigenlijk een volslagen vreemde voor mij bent. Waarom zou ik aan jou vertellen of ik seks heb gehad ja of de nee?' Nadat ik klaar was met praten liep ik dan toch echt weer terug naar die andere kamer toe en tilde weer een doos op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Raymond -> Rose?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ja, jij moest reageren, toch? :') Of heb ik er overheen gelezen? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ja, jij moest reageren, toch? :') Of heb ik er overheen gelezen? :3]


    [Wat was het laatste dan wat Rose zei? Ik weet het niet meer, anders maak ik wel iets nieuws hoor.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naging schreef:
    (...)

    [Wat was het laatste dan wat Rose zei? Ik weet het niet meer, anders maak ik wel iets nieuws hoor.]

    [Hmm, geen idee. DDD: Het enige dat ik nog weet is dat ze samen op de bank liggen, haha. ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [wahah ja, ik doe wel zo iets ja.]

    Ray Taylor

    Ik draai mijn hoofd iets opzij en kijk Rose glimlachend aan.
    'En nu?' vraag ik grijnzend en strijk een haarlok uit mijn gezicht. Even voel ik aan mijn schouder, die totaal geen pijn doet. Wat we nu moesten gaan doen wist ik niet, ik had geen andere tovenaar of heks gezien dus wist ik totaal niks van buiten het hoofdkwartier. Niet dat het me veel kon schelen, ik hoefde niet elke seconde alles van iedereen te weten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik haalde, tot zover dat kon, mijn schouders op.
    ''Ik lig wel lekker,'' grinnikte ik zachtjes. Ik zag hoe Ray aan zijn schouder voelde, maar aan zijn gezicht te zien deed het niet veel pijn meer, wat me een opgelucht gevoel bezorgde.
    Door de grootte van de bank lagen we dicht tegen elkaar, waardoor ik me niet kon weerhouden om een zacht kusje op zijn lippen te drukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray Taylor
    'Ik lig wel lekker.' grinnikte ze zachtjes.
    Ik sloot mijn ogen en antwoordde haar kus. Even aaide ik over haar haar en dwaalde af naar haar wang, waar ik mijn hand op legde. Mijn andere hand was om haar heen geslagen en lag op haar rug.

    [zijn we nou echt de énige tovenaar & heks op Susanna & Kyle na?]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:19 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel