• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    [Ik denk het. .____.]
    Rose
    Ik voelde zijn hand langs mijn haren, door naar mijn wang glijden.
    Zijn andere hand rustte op mijn rug.
    Ik beet zachtjes en plagend in zijn onderlip om toestemming te vragen, terwijl ik ondertussen een hand in zijn nek legde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Toen ze in mijn onderlip beet kon ik het niet laten even te grijnzen. Ik opende mijn mond een klein beetje en voelde hoe ze haar hand in mijn nek legde. Met mijn handen nog steeds op dezelfde plek sloot ik mijn ogen weer. Onze neuzen raakten elkaar zachtjes en ik wreef heel zachtjes met mijn neus langs de hare.

    [moet zo weg, eind v middag ben ik er denk ik weer -of eerder, ik weet niet hoe lang het duurt-]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Okai, tot later! x]
    Rose
    Ik giechelde zachtjes toen hij met zijn neus langs de mijne wreef.
    Onze tongen ontmoetten elkaar, en raakten verwikkeld in een spel waar alleen wij de regels van wisten.
    De vlinders in mijn maag stopten maar niet met fladderen, en elke aanraking van hem zorgde er voor dat ik me warm voelde worden van binnen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maia, antwoord eens. (cat) Zo kan ik mijn favoriete soap niet verder kijken! Het is net zo spannend.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Maia, antwoord eens. (cat) Zo kan ik mijn favoriete soap niet verder kijken! Het is net zo spannend.

    Hahaha, jij bent echt erg! Ik zal nu speciaal voor jou een leuke reactie verzinnen, meid, maar ik was even bezig met andere reacties, dus daarom. (:


    †

    Cocon schreef:
    (...)
    Hahaha, jij bent echt erg! Ik zal nu speciaal voor jou een leuke reactie verzinnen, meid, maar ik was even bezig met andere reacties, dus daarom. (:


    Yeaaah. Ik mis mijn chear emoticon van mijn GM schap die ik niet meer heb dus geef ik je deze. (yeah) eeeen deze. (dance) Dat was het wel.


    Your make-up is terrible

    Blaise Wolf Hunter.
    Kyle schudde zijn hoofd en maakte alweer aanstalten om terug te lopen, waardoor ik mijn arm al uitstak om hem tegen te houden, een geïrriteerde blik duidelijk op mijn gezicht. Hij bleef echter stilstaan, dus verward trok ik mijn arm weer terug.
    “Ik heb niks te verbergen. Ik wil gewoon die dozen verhuisd hebben,” antwoordde hij terwijl hij zijn schouders nonchalant ophaalde. Ik zuchtte diep en knikte toen, al had ik nog steeds een irritante nieuwsgierigheid naar de antwoord op de vragen, het werd zelfs erger toen ik het volgende antwoord van Kyle hoorde. “Bovendien heb ik nu vrij weinig zin om nu allemaal dingen aan jou te vertellen terwijl jij eigenlijk een volslagen vreemde voor mij bent. Waarom zou ik aan jou vertellen of ik seks heb gehad ja of de nee?”
    Hij had gelijk, maar ik wilde die antwoorden gewoon opdwingen, volgens mij had ik daar toch echt recht op. Ik wilde gewoonweg weten of Kyle geen misselijkmakend ventje was die Angel gebruikte en naast haar nog ergens een vrouw en drie kinderen had terwijl hij een maffiabaas of zo was. Je kon het toch nooit weten? Goed, misschien had ik wel een levendige fantasie, maar daar was nu echt niets mis mee! Trouwens, hij was jonger dan ik… Wist ik eigenlijk hoe oud hij was? Volgens mij niet, zo ook maar vragen dus.
    Angel mocht me wel dankbaar zijn, bedacht ik me grijnzend en wanneer ik weer uit mijn gedachtewereldje kwam, merkte ik dat Kyle er niet meer stond. Was hij nou weer weggelopen? Misschien moest ik niets zeggen, gewoon dozen verplaatsen en dit voor later bewaren. Des te eerder we hier klaar waren, des te eerder ik antwoord op die vragen zou krijgen. Ik liep dus weer terug naar de kamer ernaast, pakte twee dozen op en ging verder met een grijns op mijn gezicht, waarna ik de dozen in de kamer plaatste, terug liep en een doos pakte om vervolgens naar Kyle te kijken met dezelfde grijns. “Je hebt gelijk, laten we maar snel verder gaan.” Grijnsde ik groots en triomfantelijk.


    †

    (Ik hoop dat dit goed genoeg is voor je Nikki hahaha.)


    †

    Noooooou... Dat weet ik nog niet hoor. Hahaha, nee hij is echt geweldig. Een maffiabaas met 3 kinderen en een vrouw, bij zo'n broekkie lolol. Oké, ik vermaak me prima als ik dit lees.


    Your make-up is terrible

    [Dude, nu weet ik niks meer..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Hahahaha lol. Sowwy, ik weet ook niet echt iets wat Blaise kan doen of zo, behalve irritant doorvragen. 8D)


    †

    Kyle Dyer

    Onderweg toen ik liep kwam ik Blaise tegen. Ik had verwacht dat hij me weer tegen ging houden en door vragen, maar ik was verbaasd dat hij dat niet deed. Ik haalde mijn schouders op, liep door naar de kamer om vervolgens de doos neer te zetten. Even ging ik met mijn hand over mijn muts terwijl ik terug liep naar de dozen kamer. Blaise kwam ik weer tegen met twee dozen in zijn handen en met een grijns op zijn gezicht. Ik fronste iets, maar zei er verder niets van. In de kamer terecht gekomen keek ik naar de enkele dozen die er nog stonden. De ruimte van de kamer was nu groter dan eerst. Nou ja, het leek groter doordat er nu minder in stond. Ondertussen was Blaise er weer en tilde een doos op en keek mij aan met dezelfde grijns als daarnet.
    'Je hebt gelijk, laten we maar snel verder gaan,' grijnsde hij groots en triomfantelijk. Weer fronste ik, pakte een doos op en ging weer gauw verder. Eerlijk gezegd werd hij met de minuut irritanter. Ik vroeg me af wat nou erger was. Vragen van hem of kleding uitzoeken met een vrouw. Ik beet op mijn lip, maar kwam niet echt op een zinnig antwoord. Zuchtend zette ik de doos neer op die van een ander.
    'Bijna,' mompelde ik terwijl ik Blaise maar even negeerde. Even rekte ik mijzelf uit terwijl ik weer terug liep. Elke doos die werd verwijderd uit de kamer was weer een klein stapje dichterbij een beter onderdak. Bij die gedachte begon ik te glimlachen en ging weer vrolijk verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oké, nu moet ik toch toegeven dat ik me afvraag of Kyle een maagd is.


    Your make-up is terrible

    Misschien moet Angel hem dan 'ontmaagden' 8D Ik zal zo een reactie schrijven, even snel nog wat eten!


    †

    Hahahaha lolol. Nou, ik zie wel wat jullie hebben als ik klaar ben met koken.


    Your make-up is terrible