• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Avery Violet Stone.
    Enkele minuten nadat ik de telefoon had opgehangen, en er vanuit ging dat Blaise me op kwam halen hier, hoorde ik abrupt allemaal gekraak van twijgjes. Toen een stem, vrouwelijk, naar mij roepen. “Blijf staan waar je staat, met je handen omhoog.” Siste de jonge vrouw met witblonde, springerige krullen.
    Ik stond met mijn rug naar haar toe, dus draaide ik me langzaam om en kantelde mijn hoofd grinnikend toen ik het zwarte pistool zag dat ze vast had. “Hm?” spinde ik, een vermakelijke toon, “Ik heb geen geld bij me hoor, en datzelfde geld ook voor sieraden en ander kostbare dingen.” Logisch, dat had ik allemaal moeten opgeven en anders had ik het ze nog niet gegeven.
    Mijn armen deed ik gekruist over elkaar terwijl ik mijn blik liet flitsen naar de blonde vrouw en vervolgens naar de donkerharige.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale

    'Dat lijkt me het beste. Zometeen zal ze de auto zien en beseffen dat er mensen zijn. Misschien is het dan al te laat.' en dat is waarom Angel de leider is en ik niet. Zij weet wat te doen in dit soort situaties en ik ben maar wat blij dat ik hier nu met haar ben, en niet met een andere hunter.
    'Kom.' ik graai mijn geweer onder mijn jurk vandaan en hou die gericht op het meisje, maar wel zo dat ze het bijna niet kan zien.
    'Blijf staan waar je staat, met je handen omhoog.' zegt Angel op een dringende toon. Het meisje draait zich om - iets wat ik al nooit gedaan zou hebben - en lacht.
    'Hm? Ik heb geen geld bij me hoor, en datzelfde geld ook voor sieraden en ander kostbare dingen.' haar arrogante houding doet me denken aan die van Blaise, voor hij die liet varen. In plaats van stil te blijven staan kruist ze haar armen en kijkt ons uitdagend aan.
    Iets zegt me dat ze meer weet. Ze weet dat we niet zomaar twee vrouwen zijn met een geweer die haar bedreigen. Ze weet het.
    'Ik zou maar snel beginnen met vertellen.' zeg ik op een dreigende toon. 'Wie ben je?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    De vrouw draait zich langzaam om naar ons toe en kantelt haar hoofd grinnikend. Mijn gezicht vertrekt iets, waar door de lieflijke trekken veranderen. "Hm?" zegt ze op een vermakelijke toon. "Ik heb geen geld bij me hoor, en datzelfde geld ook voor sieraden en ander kostbare dingen." Ik zucht zacht als ze naar mij en dan naar Alice kijkt. Ze kruist haar armen over elkaar heen en Alice is de eerste die er op reageert.
    "Ik zou maar snel beginnen met vertellen." zegt ze op een dreigende toon. "Wie ben je?" Ik grom zachtjes en kom iets dichterbij, het pistool met beide handen vast houdend en mijn voeten voorzichtig neer zettend.
    "Handen boven je hoofd." grom ik waarna ik een waarschuwingshot in de grond naast haar los, als teken dat het serieus is en wij niet zomaar twee raar geklede overvallers in een bos zijn. Wat denkt ze wel niet? Arrogante kutheksen.


    Your make-up is terrible

    Avery Violet Stone.
    “Ik zou maar snel beginnen met vertellen.” Zegt de bruinharige vrouw op een dreigende toon. “Wie ben je?” De blonde vrouw gromt zachtjes en komt iets dichterbij, het pistool houdt ze met beide handen vast en haar voeten zet ze voorzichtig neer alsof ik een terrorist ben.
    Mijn blik richt ik op de donkerharige, jonge vrouw en zie dat zij een geweer heeft. Ik zucht diep en laat mijn blik even hopeloos naar de lucht varen, waarna ik terug kijk. “Handen boven je hoofd.” Gromt een vrouw wanneer ik de vragen niet beantwoord, maar wat verwachten ze dan? Ze houden me onder schot en denken dat ik gelijk alles vertel?
    Nog steeds houd ik mijn handen niet boven mijn hoofd en ik rol mijn ogen dodelijk. “Dit meen je niet hé? Wat willen jullie wel van me dan?” vraag ik ze duidelijk. Blaise mag wel eens opschieten en me redden nu, kan hij toch nog wat voor me opknappen. De man moet 't maar doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale

    'Handen boven je hoofd.' zegt Angel, maar weer doet de vrouw voor ons alsof ze het niet gehoord heeft. We moeten actie ondernemen, sinds die keer met Blaise weet ik pas écht tot wat heksen toe in staat zijn.
    Maar als zij echt een heks is, waarom heeft ze ons dan nog niet aangevallen?
    De vrouw rolt met haar ogen. 'Dit meen je niet hé? Wat willen jullie wel van me dan?' ik begin zenuwachtig te worden door haar getreuzel maar laat dat absoluut niet merken.
    'Je naam. Wat je hier doet.' zeg ik met opeen geklemde tanden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Avery Violet Stone.
    De blonde vrouw had nog een waarschuwingsschot naast me gelanceerd en even keek ik er met open mond naar. Dat ze dat echt doet! Fuck it. “Je naam. Wat je hier doet.” Zegt de vrouw met donkerbruine, lange haren met opeen geklemde tanden. Ietwat arrogant trek ik mijn wenkbrauw omhoog wanneer ze dit zo zegt. Mijn armen doe ik terug over elkaar heen, aangezien deze eerst langs me hingen.
    “Mag een jonge vrouw niet eens meer rustig door het bos lopen zonder overvallen te worden door geweren?” merk ik op, mijn rood gestifte lippen krulden zich om. Ik kuchte kort, echter toen ik autobanden hoorde, keek ik om en zag dat er een zwarte auto aankwam en vervolgens ruw tot stop zette. Een jonge, aantrekkelijke man kwam eruit en ik liet een vermoeide zucht horen wanneer ik zag dat Blaise het was. “Hé, hé, gast! Waar bleef je nou?” gromde ik geïrriteerd.
    Ik was niet snel chagrijnig te maken, maar als ik het was, moest je oppassen. Voor de vrouwen had ik al geen aandacht meer en ik rende op Blaise af om op hem te springen, ervan uit gaande dat hij me op zou vangen. Gelukkig deed hij dat en ik drapeerde mijn benen om zijn middel, mijn armen om zijn nek en ik drukte een kus op zijn wang.
    “Toch ben ik blij je te zien,” grinnikte ik en ik zag dat Blaise het ook vond, ook al deed hij vaak streng tegen me. Hierna richtte hij zich, met mij nog in zijn armen, op de twee jonge vrouwen met een dodelijke blik. Hij leek wel boos, woedend zelfs. Ik vroeg me gelijk af of ze elkaar kenden.
    “Zijn jullie niet goed wijs of zo?” gromde hij, bijna dierlijk, zijn ogen leken wel vuur te spuwen. “Waarom hebben jullie geweer gericht naar Ava?” Vragend keek ik van Blaise naar de twee vrouwen en terug.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    Ze kijkt met een open mond naar het schot dat ik gelost heb. "Je naam. Wat je hier doet." eist Alice. Het meisje trekt arrogant haar wenkbrauw op en slaat haar armen over elkaar heen. Ik blijf haar enkel dreigend en afwachtend aan kijken, ze krijgt alleen nog maar grotere problemen als ze haar mond niet opentrekt.
    "Mag een jonge vrouw niet eens meer rustig door het bos lopen zonder overvallen te worden door geweren?" merkt ze op en haar lippen krullen om. Ik word afgeleid door het geluid van een auto en kijk gelijk op. De zwarte auto die er nu aan komt is wel heel bekend, waar door ik met open mond kijk. Hij komt ruw tot stilstand en Blaise stapt uit, net wat ik had verwacht. Hoe kan hij nou weten dat we iemand hebben gevangen? Dit is veel te toevallig.
    "Hé, hé, gast! Waar bleef je nou?" gromt ze opeens geïrriteerd, waar door ik mijn pistool een stukje laat zakken. Kent Blaise deze arrogante vrouw? Ze rent op Blaise af en in plaats van wat te doen, vangt hij haar op als ze op hem springt, wat mijn vermoedens bevestigd. Ze slaat haar benen om zijn middel, haar armen om zijn nek en drukt een kus op zijn wang. Hier door glijden mijn ogen naar Alice en weer terug. Ik hoop maar voor hem dat hij er niet nog een vriendinnetje op na houd, want dan jaag ik gelijk deze kogel door zij kop heen.
    "Toch ben ik blij je te zien." grinnikt ze en Blaise kijkt me net iets te blij. Daarna richt hij zich op ons, terwijl de jonge vrouw in zijn armen blijft hangen. Hij heeft een dodelijke blik in zijn ogen en geef hem er net zo één terug. Zijn woede negeer ik compleet.
    "Zijn jullie niet goed wijs of zo?" gromt hij, bijna dierlijk, zijn ogen lijken wel vuur te spuwen. "Waarom hebben jullie geweer gericht naar Ava?" Ik grom kwaad en steek het pistool terug in mijn riem waarna ik hem weer woedend blijf aankijken.
    "Wat zeg je daar?" Ik spuug de woorden bijna uit. "Waarom loopt die 'Ava' hier als één of andere idioot door dit bos heen te kuieren. Ben je vergeten waarom wij hier zijn?" snauw ik hem toe, haar naam spreek ik expres overdreven uit. Ik schop kwaad tegen een tak aan die hier ligt.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 19:25 ]


    Your make-up is terrible

    (Goooo Nikki, ik wil echt heel erg graag reageren :'D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gehehe. Geen goede eerste indruk? (lol)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neinnnn *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahaha, nou, reageer dan.


    Your make-up is terrible

    mag ik een samenvatting? en een ideetje van wat ik nu moet doen met Kyle? Ik bedoel... Eh ja...]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (jaj ik kan reageren!)

    Alice Hale

    De vrouw voor ons trekt haar wenkbrauwen op, in een zogenaamd verbaasde positie. 'Mag een jonge vrouw niet eens meer rustig door het bos lopen zonder overvallen te worden door geweren?' het klopt niet wat ze zegt, ze weet goed genoeg wie wij zijn en wat er aan de hand is. Dat zie ik gewoon.
    Het geluid van een auto haalt me uit mijn overpeinzingen en ik hap naar adem als ik de zwarte auto herken. Hij stopt en door de voorruit zie ik dat mijn vermoedens maar al te juist zijn. Blaise.
    'Hé, hé, gast! Waar bleef je nou?' vraagt de vrouw voor ons en ik moet moeite doen om mijn mond niet open te laten vallen. Ze kennen elkaar?
    Ineens draait de vrouw zich om en springt zo in Blaise's armen. In plaats van haar af te wimpelen krult hij zijn armen rond haar middel en haakt zij zich vast met haar benen. Een korte kus op zijn wang volgt en mijn mond valt nu daadwerkelijk open. Wat is hier aan de hand?
    'Toch ben ik blij je te zien.' zegt de vrouw grinnikend en er gaat een harde steek van jaloezie door mijn maag. Blaise geeft ons geen enkele uitleg, geeft me geen enkele aandacht. Zijn koude, afstandelijke ogen doen me pijn.
    'Zijn jullie niet goed wijs of zo?' zegt hij met een donkere stem en ik zet vanzelf een stap achteruit. Die toon ben ik helemaal niet meer gewoon van hem. 'Waarom hebben jullie geweer gericht naar Ava?'
    In tegenstelling tot mijn verbazing en pijn in mijn ogen, is Angel duidelijk kwaad.
    'Wat zeg je daar?' sist ze en ik ben even heel erg blij dat ik achter haar sta. Op dit moment ben ik helemaal niet klaar om zo te reageren, laat staan een woord uit te brengen. Als ik naar beneden kijk, zie ik mijn handen lichtjes trillen.
    'Waarom loopt die 'Ava' hier als één of andere idioot door dit bos heen te kuieren. Ben je vergeten waarom wij hier zijn?' Ze schopt tegen een tak en ik zie de spanning in haar gezicht. Dat terwijl ik alleen maar moeite doe om het prikken achter mijn ogen tegen te houden.
    'Wie is ze?' vraag ik zacht, bijna onhoorbaar. Maar mijn blik is zelfzeker en gericht op Blaise zijn gezicht. Ik wil dat hij ziet wat er door me heen gaat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Naaawh. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Naaawh. D:


    Wat is het toch leuk als je je frustraties van school kan uitschrijven in de RPG :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien