• ik zal vanaf het begin beginnen
    *kuchkuch*

    ik ben nou niet echt n meisje die super gek is op kleren shoppen (wel wat maar niet heel erg xd) en vroeger had ik er een bloedhekel aan. mijn moeder en ik kregen altijd binnen no-time ruzie omdat ik nooit iets leuk vond. nu heeft ze een vriend en daar kan ik wel heel leuk mee winkelen.
    maar nu het probleem. ik ga deze zomer naar portugal en heb dusz aan 1 bikini niet genoeg. die ene heb ik al met mijn vader gekocht maar ik zoek dus nog een 2e. vanmiddag ben ik al met mijn stiefvader wezen kijken maar we vonden niks. en bikini's en ondergoed kijken vind ik VRESELIJK(!!). ik heb namelijk nogal een haat aan mn lichaan (geen commetaar aub) en het verschil van mijn borsten is nogal groot. ik weet dat iedereen dat heeft maar ook de mensen van de lingerie zaken zeggen dat ik best wel een groot verschil heb. en ik heb al zo'n hekel aan dat gedoe en dan moet ik ook nog weer zoiets hebben -.-. als ik bikini's of ondergoed moet passen sta ik al te janken in de kleedhokjes. en omdat ik vanmiddag niks heb gevonden moet ik morgen met mijn moeder op stap en ik weet nu al hoe dat gaat: voordat we weggaan zegt ze al: 'je doet wel even normaal' en dan ben ik dusz al narig. en als ik iets niet leuk vind gaat ze op me zitten zeuren dat ik normaal moet doen en niet zo moet zeuren en me niet zo moet aanstellen enzo..
    hoe overleef ik morgen?!?
    tips? (A)
    oh en een badpak is geen optie..

    ps. ik weet niet of dit topic hier goed staat maar ik wist niet waar ie anders zou moeten xD


    She said: I gotta find out for myself

    Denk dat topic goed staat.

    Gewoon eisen dat je met je stiefpa heen wilt.

    Ik heb het ook een beetje met me ma. Als zij met mij kleding gaat kopen, ( Is niet vaak ) dan komt zij altijd met vet lelijke rommel aanzetten wat niet bij mijn style past. Goedkope shit. Aanbieding. ( IK HAAT HABBEKRATS NAMELIJK ) En dan zeg ik: Ik vind eht lelijk en dan word ze boos. Want zij zegt: Jouw style is echt voor negers, die VANS basketball cap, koptelefoon om je nek, lelijke zomerjas/vest, veel shirts, die veters in je schoenen die wijde broeken, en weet ik veel wat! allemaal te negerachtig. Daar hebben wij dus erg vaak ruzie over.

    Ik bedoel: Mag ik een eigen stijl hebben? Ja het is bijzonder urban achtig.

    Maar ik zou als ik jou was zeggen: Ik wil met me stiefpa. Gewoon eerlijk zijn. Gewoon eerlijk zeggen dat je liever met je stiefpa shopt.

    Ik ken het wel. Moeders.... TSSSS :X.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Damian schreef:
    Denk dat topic goed staat.

    Gewoon eisen dat je met je stiefpa heen wilt.

    Ik heb het ook een beetje met me ma. Als zij met mij kleding gaat kopen, ( Is niet vaak ) dan komt zij altijd met vet lelijke rommel aanzetten wat niet bij mijn style past. Goedkope shit. Aanbieding. ( IK HAAT HABBEKRATS NAMELIJK ) En dan zeg ik: Ik vind eht lelijk en dan word ze boos. Want zij zegt: Jouw style is echt voor negers, die VANS basketball cap, koptelefoon om je nek, lelijke zomerjas/vest, veel shirts, die veters in je schoenen die wijde broeken, en weet ik veel wat! allemaal te negerachtig. Daar hebben wij dus erg vaak ruzie over.

    Ik bedoel: Mag ik een eigen stijl hebben? Ja het is bijzonder urban achtig.

    Maar ik zou als ik jou was zeggen: Ik wil met me stiefpa. Gewoon eerlijk zijn. Gewoon eerlijk zeggen dat je liever met je stiefpa shopt.

    Ik ken het wel. Moeders.... TSSSS :X.

    ze weet wel dat ik liever met mn stiefpa ga maar die moet werken en ik MOET mee -.-


    She said: I gotta find out for myself

    Bij mij is het andersom:

    'Mam, doe nu fucking normaal!'

    Haha. Maar dat is inderdaad klote, weet je wat ook kut is? Dat ze eisen uit het hokje te komen in je misschien wel lelijke/te kleine outfit, waarmee gelijk van die verkopers om de hoek komen, en zeggen 'oh laat zien, wat leuk, oh staat je echt!' - haat!

    Bespreek gewoon met je moeder van tevoren dat het je dwars zit ;] ook al geef je misschien liever niet toe, maar anders blijft het zo.

    btw.

    Badpakken zijn relaxt. en helemaal in deze zomerrr ^^

    hehe.

    Umh, Zeg gwn tegen je moeder dat je het rustig aan wilt doen. dat begrijpt ze geloof ik wel ;]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Kijk van te voren al op internet :3?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zeg dat gwn tegen d'r.
    Hoe moeilijk zeg. Sorry, dat ik zo nukkig doe maar als het iets gaat rond moeders ben ik altijd zo omdat ikzelf grote, ernstige problemen met d'r heb.