• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Sowwy dat het zo lang duurde, maar ik had echt veel te doen en daardoor geen zin + geen inspiratie. But anyway..

    Blaise Wolf Hunter.
    Mijn blik bleef de gehele tijd richting Alice, al begon Avery te praten, nog steeds keek ik naar de jonge, donkerharige vrouw die mijn hart sneller kon laten kloppen. Zo gemakkelijk, waarschijnlijk had ze het zelf niet eens door. Haar mondhoeken begonnen lichtjes te trillen, alsof deze straks een grote glimlach zou worden. Mijn aandacht wordt getrokken naar Angel, die naar mij toeloopt met een boze blik in haar ogen, waarna ze me op hard mijn borst tikt en me recht aankijkt. Hierdoor kijk ik recht in haar poelen terug, welke abrupt donkerder waren geworden door de kwade blik.
    “Jij bent vandaag een eerste klas klootzak, Blaise. Eerst met je bemoeizuchtigheid tegen mij, daarna laat je Alice zomaar in de steek en vervolgens gedraag je je als één of andere gek tegenover Kyle. Dan dit er nog boven op! Als ik Alice was, had ik je allang gewurgd.” Gromt ze naar mij, maar er iets op terug antwoorden, deed ik niet gelijk. Pas toen ze langs mij weg begon te lopen, haar armen in de lucht gooide. “Ik geef het op, jullie zijn allemaal waardeloos.” Ze bedoelde vast en zeker Alice niet, ze was boos op mij. Mijn mond werd gesnoerd door Angel en door Avery, die ik van Alice naar mij zag kijken. Waarschijnlijk bedacht ze zich dat wij een relatie hadden, alleen Angel kon ze er niet in linken.
    Ze porde mij aan toen ze merkte dat de donkerharige naar mij toe liep. Abrupt snel keek ik haar aan met een afwachtende blik. Ik moest me inhouden, want zij wilde duidelijk nu praten, maar ik wilde haar enkel in mijn armen houden. Ze blijft echter op een zekere afstand staan, waardoor ik diep zuchtte. Waarom zo kortaf? “Waarom ging je weg?” Hoewel ze haar toon luchtig probeerde te houden, mislukte het en kon ik duidelijk horen dat ze er erg mee zat. “Zo ineens…” voegde ze eraan toe, terwijl mijn nichtje naast me ging staan en een paar keer nieuwsgierig met haar oogleden knipperde. Ze opende haar mond om wat te zeggen, maar blijkbaar wist ze dat het geen goed moment ervoor was, want vlak erna deed ze deze ook weer dicht. “Alice…” begon ik langzaam, lichtelijk onzeker voor wat ik verder moest zeggen. “Het… werd me…” Ik schudde mijn hoofd en mijn hand, die ik ondertussen voorzichtig op haar arm had gelegd, liet ik weer zakken.
    Op dit moment sprong mijn nichtje in en keek naar Alice. “Misschien is het beter als jullie dit op een ander moment bespreken, bij jullie thuis? Fronsend keek ik haar aan, dacht ze nu serieus dat Alice en ik samenwoonde? Het idee ervan is erg aanlokkelijk, maar ergens ben ik er bang voor. Wat nou als alles fout gaat dan? Sowieso zijn we daar nu nog niet klaar voor. “Avery.” Zei ik, mijn ogen op haar gericht en ik schudde kort, als teken dat we dat niet deden. Vrijwel direct sloeg ze haar hand voor haar mond. “Oh, het spijt me, jullie wonen niet samen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aragog schreef:
    Rose
    Ik keek hem grijnzend aan.
    ''Ik zal het proberen,'' grinnikte ik en liep naar Ray toe.
    Ik veegde de haarlokken voor zijn ogen weg en drukte een zacht kusje op zijn mond, om vervolgens de vormpjes te pakken.
    Ik duwde ze met een geconcentreerde uitdrukking op mijn gezicht in het deeg, waardoor er meerdere sterretjes, hartjes en bloemetjes ontstonden. Ik grinnikte zelfvoldaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Ik sloeg mijn armen om haar middel heen en keek hoe ze de vormpjes er uit haalde. 'Je kan dit echt heel erg goed.' fluisterde ik en drukte een kusje naast haar oor. Ik pakte een van de vormpjes, past een klein stukje van het deeg en drukte het vormpje er in. 'Dit lukt me nog wel.' grijnsde ik en liet het vormpje los. 'Maar hierna lukt het verder niet meer.' ik grinnikte even kort over mezelf. Met een knipoog probeerde ik het uit het vormpje te halen, wat niet echt goed lukte.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik grinnikte.
    ''Zo moeilijk is het niet,'' zei ik, en keek grijnzend toe hoe Ray faalde in het vormpje uit het deeg te halen.
    Ik hielp hem een handje door het er met gemak uit te trekken.
    ''Hoe doe je dat toch?'' lachte ik, en maakte de laatste paar vormpjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    'Hoe doe jij het toch?' glimlachte ik met de nadruk op 'jij'. Ik opende de oven die voorverwarmd was en schoof de koekjes er in. 'En nu wachten.' grijnsde ik vrolijk en zette het wekkertje. Met een klein tikje op het aanrecht ruimden de spullen zich zelf op. Ik pakte een klein beetje meel en deed het een beetje op haar wangen. 'Zo sneeuwwitje.' zei ik en ging speels op de tafel zitten, me licht naar haar toebuigend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik grinnikte en blies wat meel naar zijn kant toe.
    ''Zo, Barnabas,'' grinnikte ik.
    Toen hij zich iets voorover boog, boog ik plagend wat naar achter.
    Een speelse grijns sierde mijn lippen.


    BARNABAAAAAS. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Je doet het er om he.' grijnsde ik. Ik pakte haar vast en tilde haar op. Langzaam trok ik haar naar me toe en kuste haar zachtjes. 'Je bent mooier dan sneeuwwitje hoor.' fluisterde ik zachtjes. Ik zette haar weer neer, stond op en deed het schort af, wat heel irritant zat tegen mijn schouders. Ik hing hem op en keek naar het zwarte raam naar buiten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik giechelde zachtjes.
    ''En jij mooier dan Barnabas,'' lachte ik, en deed mijn schort ook af.
    Ik gooide het naar het rekje bij de andere schorten, te lui om op te staan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Glimlachend liep ik weer naar Rose toe en ging naast haar zitten.
    ' En nu moeten we wachten.' zei ik, doelend op de koekjes.
    Ik streek even door mijn haar en veegde wat meel van mijn gezicht af.

    [heb niet echt veel inspiratie, sorry]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 13:09 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''Ja. Te lang, naar mijn idee,'' zei ik zuchtend, en volgde zijn voorbeeld door ook wat meel van mijn gezicht te vegen.
    ''Welke film wil je zo meteen kijken?'' vroeg ik toen maar.
    Ik had zelf niet echt een voorkeur, ik keek vaak vanalles.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    Het maakte me niet zoveel uit. 'Wat maakt het uit? Gewoon op de bank hangen vind ik ook goed.' glimlachte ik en sloeg een arm om haar heen en schoof wat op, zodat ik dichter bij haar kon gaan zitten. 'Of weet jij een film?' Ik keek haar even aan en glimlachte door haar gezicht dat half onder de meel zat, half niet. 'Nou?' drong ik aan en hield mijn hoofd schuin.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''We zien wel,'' zei ik, en keek hem aan.
    ''Wat lach je?'' grinnikte ik toen ik zag dat er een glimlach op zijn gezicht stond.
    Ik leunde met mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik tevreden zuchtte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Je hebt een beetje meel op je gezicht.' fluisterde ik zacht. Toen ze zuchtte, merkte ik dat ze het goed vond zo. Ik keek haar diep aan terwijl ik mijn voorhoofd licht tegen de hare drukte. Ik streelde zacht door haar haar en voelde me gelukkig. 'We zien wel.' herhaalde ik lachend. Ik wist niet eens of er films in de buurt lagen, volgens mij niet. Met een vrolijke grijns bekeek ik haar, terwijl mijn zwarte haar langs mijn gezicht viel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    Ik grijnsde en kreeg blosjes terwijl ik het meel wegveegde.
    ''Is het weg?'' vroeg ik zachtjes, en aan zijn ogen zag ik dat Ray gelukkig was.
    Het zorgde ervoor dat er ook bij mij een blij gevoel de overhand nam.
    Ik streek zijn haarlokken uit zijn gezicht en glimlachte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray
    'Ja het is weg.' grijnsde ik. Lachend pakte ik haar hand vast en drukte mijn lippen op de hare. Ik ging steeds even verder weg van haar gezicht, en drukte daarna mijn lippen weer op de hare. Glimlachend keek ik haar aan. Een ding was zeker. Ik vond dit niet erg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel