• Ik loop achter alle kinderen aan en voelde me bang. Waarom moest ik naar deze school? Zo vervelend was ik toch ook niet? Ik moest gaan zitten en luisteren maar kreeg niks mee. Ik keek verbaasd om me heen en zag allemaal foto's van mensen die net deden alsof ze toverkrachten hadden. Ik glimlach even als ik me bedenk hoe ze die gefotoshopt hebben. Ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt en kijk naar het meisje naast mij. 'Zo groot en machtig wil ik ook worden, en jij?' vraagt ze met grote ogen. Was die foto echt?

    Dit verhaal gaat over een groep jongeren die naar een kostschool gestuurd worden. Slechts een paar weten waarom en wat ze moeten doen. De rest hoort daar zelf achter te komen. De school is bedoeld om je krachten of gave's goed verder te ontwikkelen. Bijna geen enkel kind dat daar komt weet dat hij/zij de kracht of gave heeft en moet daarom ook veel leren. Als iedereen eenmaal weet hoe ze de kracht een beetje beheersen komen ze erachter dat de school ook een duistere kant heeft. Ze voelen zich ook anders, ze zijn minder hun zelf. Ze houden allemaal helemaal niet meer van dezelfde dingen als eerst, ze voelen zich alleen nog maar aangetrokken door de kracht of de gave.

    Regels:

    meer dan 4 regels per post
    16+ mag
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages per persoon
    Alleen ik of MinimuisBeta mogen een nieuw topic openen
    off-topic graag tussen haakjes ( ) { } [ ]

    Rollen:
    Kinderen die naar deze school worden gestuurd (tussen de 15 en 20)
    Daaronder:

    Jongens:
    David Thomas Harrin || 0o7
    Sky William Heath Joseph St. James || Squib
    Nickolas Rodrigues || Nyan
    Jonathan "Jonas" Nathaniël Mason|| 0o7
    Micheal Anderson || Nyan


    Meisjes:
    Emma Simmons || MinimuisBeta
    Phoebe Oakley || SupahBaby
    Hunter Mia Howe || Squib
    Lilith “Lil” Victoria McDevitt Rider
    Snow Evans Huaso



    Graag invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kracht of gave:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Dier(dat mag, hoeft niet):
    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave:
    Hobby's:
    Extra:
    Zonodig extra extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:06 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hihi ik doe hieraan mee(dance)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam: David Thomas Harrin
    Leeftijd: 16
    Kracht of gave: David kan de besturing van mensen overnemen. Zeg maar; hij kan je lichaam even besturen
    Karakter: David is een lieve jongen die altijd voor iedereen klaar staat. De meeste mensen vinden hem aardig, maar zelf is hij niet zeker daarvan. Bescheiden en aardig, klinkt goed, maar dat is een dekmantel. Als je hem echt leert kennen is hij een stoere jongen die nergens bang voor is.
    Uiterlijk:


    Dier: Hunter is een cheeta
    Uiterlijk Hunter:



    Hunters gave is dat hij het kan voelen als er gevaar dreigt. Daarom heeft hij een hekel aan de school.

    Hobby's: David houdt heel erg veel van gitaarspelen en stoere dingen doen als freerunnen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 19:30 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    mag ik een meisje reserveren?


    Remember to be ridiculous.

    Sure


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Emma Simmons
    Leeftijd: 17
    Kracht of gave: Als zij haar ogen sluit kan zij zich verplaatsen in iemand anders en ziet zij wat dat persoon ook ziet
    Hobby's: Turnen, hardlopen en freerunnen (dit doet ze als ze boos is) en tekenen/schilderen
    Karakter: Ze is best wel irritant omdat ze add heeft en ze is nogal druk. Verder is ze bijna altijd vrolijk. Ze is alleen gauw moe en slaapt vaak vroeg. ze is erg lenig en kan op deze manier goed dingen ontwijken
    Uiterlijk:


    Dier:


    Naam: Piosa (zegt hetzelfde als het staat)
    Kracht: gevoelig voor pijn en snel

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 15:24 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik zou graag een meisje reserveren


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Naam: Phoebe Oakley
    Leeftijd: 17
    Kracht of gave: Ze kan iemand zijn of haar gedachten beïnvloeden.
    Karakter: Phoebe is er vriendelijk en sociaal van aard, maar als je aan haar vrienden komt is het uit met de pret. Dan kan ze je het leven zuur maken. Voor de rest zal ze altijd tegen iedereen aardig zijn, of ze hen nu kent of niet.
    Uiterlijk:


    Dier:


    Dit is Lycka, ze brengt je altijd in veiligheid als er gevaar dreigt en dat is dan ok haar gave.
    Hobby's: Phoebe houdt van paarden en paardrijden, maar speelt ook piano en doet aan streetdance. Soms gaat ze als training voor dit laatste freerunnen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:30 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    En toen was het stil...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Hunter Mia Howe
    Leeftijd: 15
    Kracht of gave: Hunter kan mensen overhalen om bepaalde acties te begaan
    Karakter: Hunter is het type persoon dat makkelijk over een hindernis heen stapt als ze ze al opmerkt. Ze is absoluut niet snel bang en behoorlijk roekeloos. Ze heeft een scherpe tong en laat niet snel over zich heen lopen. Anders als haar uiterlijk doet vermoeden is ze geen kwetsbaar meisje maar kan ze zelf juist behoorlijk gevaarlijk zijn. Ze kan absoluut niet stil zitten en is altijd in beweging.
    Uiterlijk:


    Hunter is 1,78 en daarmee een lang meisje. Ze is atletisch gebouwd, ze is daardoor slank en heeft lange benen.
    Dier(dat mag, hoeft niet):


    Hunter heeft een ocelot genaamd J.J. Het is een slim, speels en snel dier.
    Hobby's: Hunter is het soort meisje dat aangetrokken is tot alles wat een adrealine-kick geeft. Motorrijden, skateboarden, freerunnen, in een wildwater stroom zwemen/roeien, abseilen, parachutespringen en dergelijken.
    Extra:
    Zonodig extra extra:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:43 ]


    Remember to be ridiculous.

    Naam: Sky William Heath Joseph St. James
    Leeftijd: 19
    Kracht of gave: Het is onmogelijk om tegen hem te liegen, of ze het nou willen of niet, mensen zijn eerlijk tegen Sky
    Karakter: Sky is vergeleken met de andere jongeren al bheoorlijk volwassen maar hij is dan ook een van de ouderen. Hij is relaxed en maakt zich niet snel ergens druk om. Hij is vriendelijk en van nature zachtaardig. Hierdoor mogen mensen hem snel. Zijn gave kan echter zwaar zijn als je bedenkt dat mensen hem al zijn hele leven de waarheid vertellen. Hierdoor is hij gereserveerd en stelt hij vrijwel nooit vragen waardoor hij op zichzelf gericht en ongeïnteresseerd over kan komen.
    Uiterlijk:


    Sky is met zijn 1,94 behoorlijk lang en daarbij is hij behoorlijk gespierd.
    Dier(dat mag, hoeft niet): Sky heeft geen dier
    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave: niet van toepassing
    Hobby's: Sky's hobby's zijn lezen, schrijven, tekenen en gitaarspelen. Hij schrijft voornamelijk poëzie maar hij laat het nooit aan iemand lezen omdat hij zijn gevoelens er zo in legt en hij bang is voor de mening van anderen die hard aan kan komen, zeker wanneer ze niet tegen je kunnen liegen.
    Extra:
    Zonodig extra extra:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:41 ]


    Remember to be ridiculous.

    Omdat niemand de leraren en de directeur willen, wil ik benadrukken dat de directeur heel machtig is en de leraren ook best wel!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik 2 jongens reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Nickolas Rodrigues
    Leeftijd: 16 hij verjaard op 24 mei
    Kracht of gave: Nick kan de tijd 10 minuten laten stilstaan hij kan vanalles doen terwijl de anderen net bevroren lijken in zijn ogen.
    Karakter: Nickolas is een aardige en spontaane jongen,hij helpt graag mensen.Maar krijgt er ook graag iets voor terug.Hij is ook wel lui,het liefst slaapt hij dag en nacht,maar als het echt moet zal hij wel opstaan.Nick is ook onhandig,maar doet zijn best.
    Uiterlijk:


    Nick heeft lichtbruin haar die warrig op zijn hoofd staan,soms draagt hij een beanie,maar meestal niet.Zijn ogen zijn blauw kleurig en lijken soms grijs door de lichte zilveren spikkeltjes in zijn ogen.Hij is 1 m 73 wat normaal lijkt voor zijn leeftijd,want hij moet nog groeien.Zijn lichaamsbouw is normaal en licht gespierd.

    Dier(dat mag, hoeft niet):

    Pool vos
    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave: Polar en hij kan hetzelfde als Nick,alleen duurt het van Polar langer dan 10 minuten.


    Hobby's: Nick houd erg veel van boeken, van horror tot humor. Hij heeft als andere hobbie ook nog slapen
    Extra: Nick heeft een polsbandje met het woord 'anima' op het is een latijn woord voor ziel.Hij had dit gekregen van zijn moeder
    Zonodig extra extra /

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 10:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Micheal Anderson
    Leeftijd: 18
    Kracht of gave: Hypnose
    Karakter: Micheal is eingelijk een erg sociaal en aardig persoon,maar als hij je niet mag is hij vaak grof,maar als je echt zijn vertrouwen hebt gewonnen is hij bijna een teddy beer.Een teddy beer die een grizly komt als je hem pijn doet of breekt vanbinnen .Soms kan hij sarcastish uit de hoek komen en probeerd zijn problemen altijd weg te lachen.
    Uiterlijk:



    Micheal heeft bruin haar die hij vaak in een kuif zet. Hij heeft blauwe ogen,met een soort van groene gloed in. Hij heeft ook lichte sproetjes.Micheal is 1m 77 en is redelijk gespierd.
    Dier(dat mag, hoeft niet):.


    Zo ja van dier ook uiterlijk, naam en kracht gave: Hij heeft een baby beer en die noemt Kai ,Kai kan als het moet een grote grizly worden en toond dan meestal geen genade,voor zijn prooi.
    Hobby's: Micheal is erg sportief en gaat vaak gaan trainen,meestal doet hij aan boogschieten ,maar soms ook basketball.
    Dat doet hij vooral om te oefenen op zijn concentratie
    Extra Hij gebruikt niet graag zijn krachten ,omdat hij perongelijk iemand in coma heeft gekregen door zijn hypnose
    Zonodig extra extra: zijn zusje Lisa ,die 12 is heeft ook een beertje,het zusje van Kai genaam Ikazi

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik zou wel een meisje willen als dat mag? Dan vul ik de rol vandaag in.


    Happy Birthday my Potter!