• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Aye, aye, Captain, dat kan ik nog wel,' hoorde ik hem zeggen gevolgd door zijn voetstappen. Ik lachte zachtjes. Ik voelde me niet echt als een kapitein. Blaise had zijn doos eerder weg gekregen als mij en ging daarom ook eerder terug. Ik liep weer terug zodra ik mijn doos ook had weggezet. Daar zag ik Blaise als staan met het volgende doos. Afwachtend keek richting mij. Ik fronste iets.
    'Wat voel je voor Angel?' vroeg hij opeens. Ik merkte dat ik rood werd zonder reden. Wat ik voor haar voel? Ik trok een wenkbrauw iets omhoog, gevolgd door mijn schouders die ik ook ophaalde.
    'Wat ik voor haar voel?' vroeg ik terwijl ik naar een doos toe liep en die oppakte. 'Gewoon vrienden geloof ik? Ik ken haar nog maar twee dagen,' beantwoordde ik zijn vraag en ik ging naar de andere kamer toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale | Hunter

    Ik zie hoe Angel's ogen door de menigte gaan en als ze me ziet zwaait ze. Ze heeft een vrolijke uitdrukking op haar gezicht, wat maakt dat ikzelf ook een glimlach op mijn gezicht krijg.
    Angel slalomt tussen de mensen door, naar me toe. .
    'Hey Alice!' begroet ze me met haar heldere stem. 'Heeft Blaise je alleen gelaten tussen die heksen?' ik grimas omdat dat de waarheid is.
    'Zoiets ja.' ik grijns om mijn antwoord een beetje nonchalant te laten klinken maar vrees dat dat grandioos mislukt.
    'En nu ben ik op zoek naar een top-hunter die zijn plaats kan innemen. Wie heeft mannen nodig, toch?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe - Hunter

    Alice grimast na mijn vraag, logisch. Het is ook niet de goede vraag om te stellen. Nu moet ik echt mijn mond houden over wáár hij is, anders kan het nog eens behoorlijk fout gaan. Dat is iets wat ik absoluut niet wil omdat ik Alice erg aardig vind. Ik wil geen vijandigheid meer na vandaag en gisteren.
    "Zoiets ja." antwoord ze, er verschijnt een wat mislukte grijns op haar gezicht waar ik uit op kan maken dat ze het zelf ook niet fijn vind. "En nu ben ik op zoek naar een top-hunter die zijn plaats kan innemen. Wie heeft mannen nodig, toch?" Ik grijns en knik op haar woorden.
    "Precies, niemand. Behalve als ze zware dozen moeten versjouwen." zeg ik bedenkelijk als ik Kyle voor me zie met die dozen. "Maar hé, nu heb je de perfecte persoon en top-hunter gevonden! Je hebt geluk vandaag." Ik grijns opnieuw en geef haar een zacht stootje tegen haar schouder, waarna ik me bedenk dat ik teveel met mannen om ga, vriendschappelijk.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    Angel's mondhoeken krullen omhoog en ze knikt.
    'Precies, niemand. Behalve als ze zware dozen moeten versjouwen. Maar hé, nu heb je de perfecte persoon en top-hunter gevonden! Je hebt geluk vandaag.' ik lach luidop en dat voelt zo goed dat ik het nog eventjes aanhoud.
    'Perfect! Ik hoop dat je niet iets belangrijks bezig was? Want ik ben serieus aan het overwegen om je te ontvoeren, die heksen kan ik niet alleen aan weet je.'
    Ik ben erg opgelucht dat sfeer tussen Angel en mij weer luchtig aanvoelt, zoals het altijd heeft gedaan. De laatste dagen waren niet erg prettig en dat wil ik nu veranderen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Alice lacht luidop en ik moet er om glimlachen. Ze houd het even aan voordat ze daarop antwoord en ik vind het wel prettig. Ik wacht glimlachend af tot ze klaar is.
    "Perfect! Ik hoop dat je niet met iets belangrijks bezig was? Want ik ben serieus aan het overwegen om je te ontvoeren, die heksen kan ik niet alleen aan weet je." zegt ze, het klinkt zo luchtig dat ik wel móet glimlachen. Ik leun tegen Alice auto aan als ik antwoord.
    "Eigenlijk..." begin ik maar ik grijns. "Ik werd gedwongen tot een vrije dag en daarna veroordeeld tot winkelen, dus op heksen-jacht gaan klinkt nu erg goed. Ontvoer me maar, maar als ik betrapt word schuif ik de schuld op jou af hoor." lach ik, het niet menend natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    (is het heel erg dat ik iedere keer moet glimlachen als ik je post lees? :) echt geweldig)

    Alice Hale

    'Eigenlijk...' begint Angel en ik wil al zeggen dat het niet erg is. Toch grijnst ze en valt zichzelf in de rede. 'Ik werd gedwongen tot een vrije dag en daarna veroordeeld tot winkelen, dus op heksen-jacht gaan klinkt nu erg goed. Ontvoer me maar, maar als ik betrapt word schuif ik de schuld op jou af hoor.' ik lach weer en zeg:
    'Winkelen? Arme jij! Je mag bij de volgende meeting verkondigen dat ik je reddende engel ben, maar niet te veel opscheppen alsjeblieft.' ik grijns en doe de deur open.
    'Na u.' ik buig mijn hoofd lichtjes en kijk haar grijnzend aan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [(dance) Hetzelfde hier hoor.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    Alice lacht weer. "Winkelen? Arme jij! Je mag bij de volgende meeting verkondigen dat ik je reddende engel ben, maar niet te veel opscheppen alsjeblieft." grijnst ze en ze opent de deur van de auto. "Na u." Ze buigt haar hoofd lichtjes en kijkt mij grijnzend aan. Ik grinnik zachtjes en zak als een klein buiginkje door mijn knieën heen.
    "Bedankt, edele vrouw." zeg ik en ik stap in haar auto. "Ik zal proberen niet teveel op te scheppen, maar ik weet niet of dat mij wel lukt hoor. Ik bedoel, je red me van een vrije dag én shoppen. Dat is toch wel de grootste reddingsactie sinds een lange tijd." Als ik zit, sla ik mijn benen over elkaar heen en strijk ik wat kreukels uit mijn rood-zwart geruite blouse. Ja, ik ben soms een beetje perfectionistisch.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale

    Angel zakt een beetje door haar knieën en stapt de auto in. 'Bedankt, edele vrouw.' zegt ze en ik grijns. Wanneer ook ik op mijn plaats zit en de sleutel omdraai hoor ik haar zeggen:
    'Ik zal proberen niet teveel op te scheppen, maar ik weet niet of dat mij wel lukt hoor. Ik bedoel, je red me van een vrije dag én shoppen. Dat is toch wel de grootste reddingsactie sinds een lange tijd.'
    'Je mag me natuurlijk ook altijd uitroepen als je nieuwe onderdirecteur... je weet wel, als bedankje.' niet dat er zulke niveau's zijn bij de hunters maar het is gewoon leuk om zo te babbelen met een vriendin. Of ik denk toch dat ze dat is.
    Wanneer ik de auto start bonkt de harde muziek maar weer eens de ruimte in. Ik glimlach verontschuldigend en zet het meteen wat zachter. Als ik me ergens in opjaag heb ik zo'n muziek nodig en wat was ik kwaad toen ik naar het hoofdkwartier reed...
    Tot mijn grote verbazing merk ik dat dat gevoel volledig verdwenen is nu. En bedankt, Angel.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Alice grijnst en gaat op haar plek, waarna ze het sleuteltje in het contact steekt. Ik ga gewoon verder met praten en wacht daarna tot ze antwoord.
    "Je mag me natuurlijk ook altijd uitroepen als je nieuwe onderdirecteur... je weet wel, als bedankje." zegt ze en ik moet erom lachen. Tsja, waarom ook niet?
    "Dat is prima, ik zal gelijk een bordje laten maken voor op je bureau. 'Mevrouw Alice Hale, onderdirecteur'." zeg ik lachend. Als ze de auto start, klinkt er ineens een luid bonkende muziek uit de boxen van de auto en ik krijg een halve hartverzakking. Alice glimlacht verontschuldigend en zet het gelijk wat zachter.
    "Zo, volgens mij wilde me ontvoeren en gelijk een moordaanslag plegen." lach ik, met een bonkend hart dat al snel weer rustig gaat kloppen. "Had je soms een feestje in je auto?"


    Your make-up is terrible

    Alice Hale

    'Zo, volgens mij wilde me ontvoeren en gelijk een moordaanslag plegen.' lacht Angel maar ze ziet een beetje bleekjes. Ik maak nogmaals een verontschuldigend gebaar en rijd de parking af.
    'Had je soms een feestje in je auto?' ik schud mijn hoofd.
    'Nee ik had iets nodig om me op af te reageren. Bands zoals Metallica zijn dan mijn beste vrienden.' met mijn blik half op de weg gericht zet ik een ander liedje op, iets zonder schreeuwende stemmen en slaande drums.
    'Beter, niet?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Alice maakt nog eens een verontschuldigend gebaar en rijk van de parkeerplaats af. Ik glimlach dat het goed is, dat kan natuurlijk gebeuren.
    "Nee ik had iets nodig om me op af te reageren. Bands zoals Metallica zijn dan mijn beste vrienden." Ik knik begrijpend en zij zet ondertussen een ander liedje op, met haar ogen half op de weg gericht. "Beter, niet?" vraagt ze, als ik een rustiger liedje hoor.
    "Ja, best wel." antwoord ik grinnikend, waarna ik haar ondervragend aankijk. "Waarvoor moest jij je afreageren op muziek van schreeuwende mannen?" vraag ik vervolgens. Ik hou Alice reactie in de gaten, zodat ik niets mis en haar een beetje kan peilen. Door haar reactie net op mijn vraag over Blaise, ben ik plotseling bang dat het daarover gaat. Dat is geen goed gespreksonderwerp, bedenk ik me.


    Your make-up is terrible

    Alice Hale

    Angel reageert instemmend en kijkt me dan vragend aan.
    'Waarvoor moest jij je afreageren op muziek van schreeuwende mannen?' ik open mijn mond en sluit hem dan weer. Is het nu wel verstandig om dit te delen met Angel? De persoon waarmee Blaise ook intiem is geweest? Dan zucht ik. Waarom ook niet.
    'Blaise deed erg vreemd daarstraks. Hij zei dat hij tijd nodig had en vandaag vrij nam... maar hij zei het zo ineens, ik snap er niets van.' ik zwijg even en zeg dan:
    'Ach ja, mannen.' zeg ik dan nog maar eens, gewoon omdat ik niet weet hoe ik anders moet reageren. Omdat ik niet weet hoe ik het anders luchtiger moet maken, hoe ik niet kan laten zien dat ik me er werkelijk zorgen over maak.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Alice opent haar mond maar sluit hem dan weer, blijkbaar is het toch wat belangrijks. Ze zucht en begint dat uiteindelijk wel met praten, al lijkt het wat met tegenzin te zijn.
    "Blaise deed erg vreemd daarstraks. Hij zei dat hij tijd nodig had en vandaag vrij nam... maar hij zei het zo ineens, ik snap er niets van." Daarna zwijgt ze even en ik neem haar in mij op, het lijkt erop alsof het niet alles is. "Ach ja, mannen." zegt ze wat luchtiger, maar dat is niet helemaal wat ik verwacht heb. Ik knik intstemmend.
    "Mannen zijn inderdaad vreemd, ik zou me er maar niet teveel van aantrekken. Trouwens, hij heeft veel te verwerken gehad de afgelopen dagen. Dat is ook heel wat voor hem." Ik leun achterover in de autostoel en zucht zacht. Heel wat ja. "Misschien maar beter ook dat hij vrij heeft genomen, anders zat je straks met een chagrijn in de auto. Dan ben ik toch wel iets gezelliger." Ik glimlach, al is het wat gespeeld.


    Your make-up is terrible

    [Ik ga niet alles lezen wat jullie neer zette xd. Samenvattinkje? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (het gaat over niets belangrijks op dit moment, of toch niet belangrijk voor de verhaallijn. We zijn nu op weg naar het hoofdkwartier van de heksen)

    Alice Hale

    'Mannen zijn inderdaad vreemd, ik zou me er maar niet teveel van aantrekken. Trouwens, hij heeft veel te verwerken gehad de afgelopen dagen. Dat is ook heel wat voor hem.' ik denk over haar woorden na en knik instemmend. Ze heeft gelijk.
    Ook Angel zucht kort en zegt: 'Misschien maar beter ook dat hij vrij heeft genomen, anders zat je straks met een chagrijn in de auto. Dan ben ik toch wel iets gezelliger.' ik lach en knik, misschien iets te enthousiast.
    'Daar heb je helemaal gelijk in.' wanneer we er bijna zijn, sla ik het bospad in en stop de auto.
    'Het is een stukje te voet... vind je dat niet erg?' ik kijk naar mijn stiletto's en slik.

    (Ik moet gaan eten en ga vanavond naar mijn nichten, dus dan kan ik morgen pas reageren..
    Ik spreek je dan(: )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien