• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    [willen jullie alsjeblieft rekening houden met de lengte van de posts? En Frodo, jij mag eerst trouwens want Angelica kan nu niets.]


    Your make-up is terrible

    [Mkay, I'll try.]
    Rose
    ''Ja het is weg,'' grijnsde hij, en ik lachte even.
    ''Mooi zo. Ik speel liever geen sneeuwwitje,'' gaf ik toe.
    Ik voelde zijn zachte lippen weer op die van mij, en zo zaten we dan in de keuken, omringd door de heerlijke geur van koekjes.
    Doordat hij steeds nieuwe kusjes gaf, legde ik mijn hand in zijn nek zodat hij niet meer naar achter kon. Ik grijnsde en kuste hem, totdat het 'geblieb' van de oven duidelijk maakte dat de koekjes klaar waren.
    ''Eindelijk,'' prevelde ik tegen zijn lippen aan, en sprong van de tafel/waarzedanookopzaten.
    Ik liep naar de oven en haalde voorzichtig de bruin gebakken, goed ruikende koekjes er uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    Ook ik liet me van de tafel/w.e. glijden en liep met haar mee. 'wauw, ziet er goed uit. Heb je goed gedaan ik heb een beetje gedaan, maar jij toch echt het meest.' Ik zocht in de kasten naar een lage, lange schaal waar we de koekjes op konden doen. Uiteindelijk vond ik er een en maakte plek om hem neer te zetten. Even keek ik schattend naar de koekjes, alsof ik wilde kijken of ze pasten. Ik kwam tot de conclusie fat ze zouden passen en glimlachte omdat de koekjes er zo goed uitzagen. 'En dat zonder toveren. We zijn goed.' Ik liet de 'goed' wat langer en donkerder klinken terwijl ik tegen het aanrecht leunde, wachtend op dat de koekjes zouden afkoelen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [zit op mobiel dus weet niet hoe 'Groot' mijn Posts in het "echt" zijn, but i try]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rose
    ''wauw, ziet er goed uit. Heb je goed gedaan ik heb een beetje gedaan, maar jij toch echt het meest,'' zei Ray, en ik schudde mijn hoofd.
    ''Ik heb alleen maar de vormpjes jij gedaan, jij de rest,'' grijnsde ik.
    ''En dat zonder toveren. We zijn goed,'' zei hij, en ik schoot in de lach door de manier waarop hij 'goed' uitsprak.
    ''Dat zijn we zeker,'' giechelde ik zachtjes, en zodra de koekjes waren afgekoeld gooide ik ze in de schaal.
    Ik pikte er eentje tussenuit en nam een hapje, om vervolgens goedkeurend te mompelen.
    ''Heerlijk,'' grinnikte ik, en gaf hem er ook één.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Bes? Jij bent. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Bes? Jij bent. :Y)


    Woops, zie het nu pas :W er komt eentje aan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Alice Hale | Hunter

    Ik ben niet vaak onzeker; zo zit ik gewoon niet in mekaar. Maar als ik Blaise om een verklaring vraag, voel ik me erg ongemakkelijk als zijn nichtje me van top tot teen bekijkt met die nieuwsgierige blik in haar ogen. Spanning, sensatie dat is wat ze wil. Het staat gewoon van haar gezicht af te lezen.
    'Alice...' begint Blaise en meteen schiet mijn blik terug naar hem. Heel erg langzaam, alsof hij bang is dat ik hem iets aan zal doen, legt hij zijn hand op mijn arm. Ik word opslag een stuk rustiger. 'Het... werd me...' hij stopt weer in het midden van zijn zin en schudt zijn hoofd, waarna hij zijn hand tot mijn spijt weer weghaalt. Het werd hem wat? Het werd hem teveel dat ik ineens zoveel bij hem was?
    Blijkbaar wordt hij ook tegengehouden door het feit dat zijn nichtje naast hem staat, want anders zou hij wel gelijk hebben gezegd wat er in hem omgaat. Zo is hij wel.
    Weer kijkt Blaise's nichtje naar me en ze zegt: 'Misschien is het beter als jullie dit op een ander moment bespreken, bij jullie thuis?' zou ze door hebben dat we ons beiden ongemakkelijk voelen door haar aanwezigheid? Ik wil al instemmen, maar Blaise is me voor. Hij kijkt naar zijn nichtje, zegt op een dwingende toon haar naam en schudt kort zijn hoofd.
    Avery slaat haar hand voor haar mond en zegt met een verbaasde stem: 'Oh, het spijt me, jullie wonen niet samen?' ik weet niet of haar opgetrokken wenkbrauwen en schuldige ogen een act zijn, maar ik geloof er wel sterk in.
    Maar waarom wil Blaise het niet met me bespreken? Is er iets dat hij me niet wil vertellen?
    Ik haal mijn schouders op en zeg: 'Er zijn nog steeds een paar heksen om te vangen. Kom je mee?' die vraag had even goed voor Angel kunnen zijn, maar die zie ik niet meer en ik houd mijn blik op Blaise gericht. Niet op Avery, die kan ik er nu echt niet bij hebben.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter
    Alice haalt haar schouders op en zegt: ‘Er zijn nog steeds een paar heksen om te vangen. Kom je mee?’ Mijn blik gaat van Avery naar Alice en weer terug, waarbij ik mijn nichtje even kort een bepaalde blik geef. Zij verhardt echter haar uitstraling enkele seconden, waardoor ik mijn ogen gehumeurd rol. Natuurlijk, ze moest en zou weer eens mee gaan.
    ‘Avery,’ begin ik, duidelijk vermoeid van haar capriolen, terwijl ik mijn hoofd schud en een hand door mijn haar haal. ‘Nee niets “Avery”, laat me gewoon mee gaan, man.’ Verzuchtte ze, waarna ze al snel vervolgde, zonder dat ik er tussen kon komen, ‘Je weet dat ik voor jou moet zorgen.’ Een diepe zucht kwam over mijn lippen, gaf Alice een peilende blik en antwoordde toen maar iets anders wat ik eigenlijk had willen zeggen.
    ‘Vraag maar goedkeuring aan Alice.’ Gromde ik, waarbij ik me omdraaide en op zoek ging naar Angel. Al had ik eigenlijk haar aan willen kijken met een blik van “You kidding me?” Ze zou zeker boos worden, aangezien ik voor haar moest zorgen. Meerdere keren, hoewel ze dit natuurlijk niet toe gaf.
    Mijn blik kon Angel echter niet opmerken, dus draaide ik me weer terug naar Alice en Avery. ‘Dan wacht ik wel als een zorgzaam meisje in de auto tot jullie terug zijn,’ siste Avery met een scherp randje eraan, terwijl ze zich al omdraaide en weg liep.
    ‘Geen gerook in mijn auto, trouwens!’ riep ik haar nog na, omdat ze het elke keer weer flikte. Avery stak enkel een middelvinger naar achter, waarbij ik grinnikend de auto van een afstandje open klikte.
    Met stijve handelingen opende ze de autodeur, klom erin om vervolgens de deur weer dicht te doen. Vrijwel direct klikte ik de auto terug op slot, anders dan ontsnapte ze en daar had ik geen zin in, je wist maar nooit met die meid. Een seconde later en er klonk harde rockmuziek uit de auto.
    Nog altijd grinnikend draaide ik me om naar Alice, maar bedacht me hierna wat voor situatie we in zaten, waardoor de grijns gelijk van mijn gezicht verdween. De grijns maakte plaats voor een serieuze trek over mijn gezicht, waardoor mijn blik gelijk ook iets kils kreeg, wat echter niet mijn bedoeling was. ‘Laten we praten,’ zei ik haar toen, mijn ogen in die van haar geboord.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2012 - 20:18 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe

    In de auto stap ik meteen achter het stuur en probeer ik mijn telefoon uit mijn broekzak te vissen. Ik wil Kyle bellen, die Blaise vast en zeker in zijn eentje achter gelaten heeft. Heel vriendelijk weer van hem! Dan besef ik me dat ik zijn telefoonnummer niet heb en dat er bij mij thuis nu geen telefoon ligt. Ik zucht even en kijk uit het raampje. Alice kan toch wel een lift van Blaise krijgen? Die zal vast eens ophouden met zich als een klootzak gedragen en haar meenemen. Ook al is dit Alice haar auto. "Sorry Alice." mompel ik, waarna ik het gaspendaal indruk en wegschiet, met piepende banden.
    Snel rijd ik de verharde weg op, richting huis. Ik besluit nog even te stoppen bij de Chinees, waar ik snel wat afhaal eten bestel en meeneem. Zelfs daar herkennen ze me amper op mijn slippers en in mijn normale kleding. Kyle zal ondertussen ook wel eens honger hebben en ik ook. Ik rijd gelijk op een flink tempo door naar mijn huis, waar ik haastig de auto parkeer en uit stap. De sleutels vis ik ook uit mijn zak en steek ik haastig in het slot. Ik open de deur.
    "Kyle?" roep ik luid en ik stap naar binnen, waarna ik de deur sluit. "Ik ben weer terug." mompel ik erachter aan en ik loop door naar de keuken. Jezus, wat een vreselijke dag was het vandaag. Alles zit tegen, nu maar hopen dat Kyle nog wel zin heeft om gezellig te blijven doen en bij mij te blijven. Het zal me niets verbazen als alles zo'n beetje verpest is nu, door Blaise, mijn eigen gedrag en alles wat er nog omheen komt. Ik had nooit met Alice naar die heksen moeten gaan, of zelfs Blaise moeten binnen laten. Nog beter, ik had geen seks met hem moeten hebben.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zo was Blaise er die zocht naar lichaam verpestende dingen en zo was wij weg na zijn telefoontje. Ik stond nog wat verbaasd in de keuken, schudde mijn hoofd en vroeg mij af wat ik nu in godsnaam moest doen. Ik woonde hier nu dan ook zo gezegd, maar toch.. Echt thuis voelen deed ik het hier nog niet. Iets wat aarzelend liep ik naar de woonkamer toe en nam daar plaats op de bank. Ik kon tv kijken, maar ik liet hem toch maar uit.. ik ging een beetje liggen en dummelde uit eindelijk gewoon in slaap..
    'Kyle?' hoorde ik vaagjes iemand luid roepen. 'Ik ben weer terug,' werd er achter aan gemompeld. Ik opende mijn open en keek vervolgens om mij heen. Het duurde eventjes voordat ik wist waar ik was. Dit zal ik nog wel vaak krijgen. Ik stond op en terwijl ik in mijn oog wreef liep ik naar de keuken toe. Ik had best wel dorst gekregen eigenlijk.
    Daar aan gekomen schrok ik lichtelijk van Angel die in de keuken stond. Ik was al weer vergeten dat zij diegene was die had geroepen dat ze weer thuis was. Waarom ging ze ook al weer weg? Ik dacht eventjes na en herinnerde het mij toen weer.
    'Eey,' zei ik met een glimlachje. 'Hoe was het shoppen? Nog leuke dingen kunnen vinden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alice Hale

    Een korte discussie tussen Blaise en Avery volgde, maar ik was teveel bezig met wat ik te zeggen had, dat ik er niet al teveel aandacht aan schonk. Het kwam erop neer dat Avery met een boos gezicht naar Blaise's auto beende, waarna er ineens harde muziek door het bos klonk. Net op dat moment zag ik ook mijn auto wegrijden. Mijn auto. Ik gromde Angel's naam en hoopte maar dat ze niet al te snel reed.
    'Laten we praten.' zei Blaise en de grijns die net nog op zijn gezicht lag, verdween helemaal. Ik knikte en draaide me al om naar het bos. Maar toen ik dat deed realiseerde ik me dat ik nog steeds die rot-pumps aanhad. Dus een paar meter verder deed mijn gezicht al verkrimpen van de pijn. Ik liep verder tot ik Blaise's auto niet meer kon zien en de muziek al een pak zachter klonk. Ik ademde diep in, draaide me om en plantte mijn handen in mijn zij. Ik zou niet zomaar opgeven.
    'Ga gerust verder,' zei ik. 'nu is er geen nichtje dat je kan storen.' ik legde mijn intonatie op het woord 'nichtje', omdat ik nog steeds erg wantrouwig stond tegenover het meisje. 'Hoe begon je weer? Oh ja. Het werd me...' met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. En ja, die ene blik maakte al direct dat ik in zijn armen wou vliegen maar ik hield me sterk. Iets dat heel erg veel wilskracht van me vroeg.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Angelica Wolfe

    Kyle komt in de keuken terwijl hij in zijn oog wrijft, hij ziet er een beetje slaperig uit. Hij lijkt zelfs lichtelijk te schrikken van me. "Eey." zegt hi met een glimlachje. "Hoe was het shoppen? Nog leuke dingen kunnen vinden?" Ik grinnik zachtjes en zet de tas met eten op het kleine tafeltje in de keuken neer, waarna ik gelijk lichtjes met mijn hoofd begin te schudden. "Niet echt, alleen maar eten." grijns ik waarna ik al borden en bestek uit de lades en kastjes vis. "Ik hoop dat je honger hebt. Ik wel in ieder geval." Ik zet alles neer op het kleine tafeltje en begin het uit te pakken.
    "Het is Chinees." ga ik gewoon verder, zonder echt op antwoord te wachten. "Ik hoop maar dat je het lust. Wil je iets te drinken?" Ik loop naar de ijskast en kijk er even in. Zo leeg, ik moet echt meer boodschappen halen dan alleen brood en koffie... Ik zucht en ga maar weer koffie zetten. "Cola, koffie of water. Jouw keuze." glimlach ik en ik haal mijn hand door mijn krullen heen. Ik praat zoveel omdat ik nog een beetje over de rooie ben om alles wat er daarnet gebeurd is.
    Ik weet wel dat iedereen behalve Kyle voorlopig uit mijn buurt moet gaan blijven, behalve Alice dan misschien. Die kan ik nog wel uitstaan. En ik moet haar auto nog een terug brengen... Ik zie nog wel hoe ik dat ga doen, misschien moet ik haar maar bellen vanavond of zo iets. Geweldige vrije dag, vind je niet? Ik plof neer op de stoel aan de tafel terwijl ik wacht op het antwoord van Kyle en tot de koffie weer klaar is.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyers

    Gelijk schudde ze lichtjes met haar hoofd. 'Niet echt, alleen maar eten,' vertelde zij mij, waarna ze al borden en bestek uit de kastjes en lades haalde. 'Ik hoop dat je honger hebt. Ik wel in ieder geval.' Moest ik haar vertellen dat ik door de jaren heen mijzelf heb aangeleerd om minder te eten? Zodat ik minder wilde? 'Het is Chinees,' ging ze gewoon verder. Wou ze nog antwoord? .. Ik wist het niet meer. 'Ik hoop maar dat je het lust. Wil je iets drinken?' Ik volgde haar beweging. Volgens mij was ik toch nog wat te moe om haar nu zo te volgen. 'Cola, koffie of water. Jouw keuze,' glimlachte ze en haalde een hand door haar prachtige krullen heen. Ze ging zitten, vast wachten op haar koffie die ze aan het zetten was. Ik knipperde even met mijn ogen voordat ik bij haar aan tafel ging zitten.
    'Ik weet niet wat jij op hebt, maar wow.. Jij praat veel, zijn alle vrouwen zo na het shoppen?' vroeg ik met een klein lachje. 'Maar doe mij maar Cola, aan water zit eerlijk gezegd haast geen smaak aan en ik heb niet zo veel zin in koffie nu..' Ik gaapte even en wreef vervolgens weer eventjes in mijn ogen. 'Maar je zei Chinees? Klinkt lekker.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij knippert even met zijn ogen voordat hij bij mij aan tafel komt zitten. "Ik weet niet wat jij op hebt, maar wow.. Jij praat veel, zijn alle vrouwen zo na het shoppen?" vraagt hij met een klein lachje en ik moet er ook om lachen, mijn mondhoeken krullen omhoog. "Maar doe mij maar Cola, aan water zit eerlijk gezegd haast geen smaak aan en ik heb niet zo veel zin in koffie nu..." Als hij gaapt en in zijn ogen wrijft, sta ik alweer op en open ik de koelkast. "Maar je zei Chinees? Klinkt lekker."
    "Ja, Chinees. Je moet maar even kijken of er iets tussen zit dat je lekker vind. Ik wist niet wat je lekker vond dus heb ik gewoon verschillende dingen mee genomen. Er is meer dan genoeg." zeg ik tegen hem van achter de koelkast deur, waar ik het laatste blikje cola uit haal en die dan voor hem neerzet. Dan pak ik ergens een pen en een papiertje vandaan. Ondertussen vul ik mijn mok ook ng met koffie en ga ik weer bij Kyle zitten aan de tafel vol met eten.
    "Ik moet nog eens een redelijk boodschappenlijstje maken. Ik heb niets zinnigs meer in huis!" verklaar ik ontevreden terwijl ik al cola boven aan schrijf. "Heb jij nog dingen die je echt nodig hebt of die je niet kan missen?" vraag ik vervolgens. Ik bijt op de achterkant van de pen terwijl ik na probeer te denken en nog wat dingen op het blaadje krabbel, zoals chips en suiker. "Oh, ik ben trouwens niets wezen shoppen, sorry. Ik doe het wel een andere keer." glimlach ik veronschuldigend. "En het spijt me dat ik je hier alleen achter gelaten heb met Blaise, die daarna ook nog eens is weggegaan." Ik zucht even. "Hij is vandaag toch al een klootzak, dus waarom zou hij dat niet doen, hé?"

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 19:55 ]


    Your make-up is terrible