• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Hij knikt lichtjes. "Ja." zegt hij dan lichtelijk afwezig terwijl hij door de kostuums heen begint te kijken, prinsessenkostuums wel te verstaan. "Welke kostuums had jij vroeger allemaal?" vraagt hij daarna nieuwsgierig an mij. Hij schud even met zijn hofd en loopt daarna naar een ander rek toe. Ik grinnik eventjes en bekijk wat ander spul, waarbij ik mijn handen over de stof laat glijden. Van stof heb ik dan wel weer verstand, van dure stof dan. Daar hield ik wel van. Dan kijk ik op naar Kyle en haal ik lichtjes mijn schouders op.
    "Gewoon, de afgezaagde dingen." antwoord ik luchtig. "Catwoman, engeltje, duiveltje, piraat, dat soort dingen. Je mag als we terug komen daar best door heen zoeken als je daar zin in hebt." Ik moet even lachen en trek een kamermeisjes kostuum uit het rek, die ik even voorhoud. "Slaat eigenlijk nergens op, die dingen." grinnik ik terwijl ik hem weer terug in het overvolle rek prop. Blijkbaar zijn wij de enige die al op zoek zijn naar kostuums.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Gewoon, de afgezaagde dingen,' antwoordde ze luchtig en ik schudde eventjes mijn hoofd. 'Catwoman, engeltje, duiveltje, piraat, en dat soort dingen. Je mag als we terug komen daar best door heen zoeken als je daar zin in hebt.' Ze lachte eventjes en trok wat uit het rek. Even keek ik op naar het kostuum wat ze tevoorschijn had gehaald. 'Slaat eigenlijk nergens op, die dingen,' grinnikte ze terwijl ze hem weer terug in het rek propte. Eventjes glimlachte ik.
    'En dan zeggen dat je niks afgezaagd wou,' zei ik met hetzelfde kleine glimlachje en liet hem daarna weer verdwijnen. Ik liep verder naar een ander rek toe en keek vanuit mijn ooghoek naar Angel. Op sommige momenten leek het haast onmogelijk om nog bij haar te wonen, gewoon door de vele verschillen.. Met op stip nummer één, dat ik een tovenaar was en zij een gewoon iemand. Moest ik het ooit aan haar vertellen?
    'Ik ga even naar buiten,' melde ik haar. 'Begin het een beetje benauwd te krijgen,' loog ik een beetje en liep vervolgens naar buiten, waar ik een sigaret uit mijn broeken viste en die opstak.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij glimlacht eventjes. "En dan zeggen dat je niks afgezaagd wou." zegt hij met hetzelfde kleine glimlachje, maar hij laat hem daarna weer verdwijnen, terwijl ik nog grinnik. Hij loopt al verder naar het volgende rek terwijl ik blijf staan. "Ik ga even naar buiten." meld hij. "Begin het een beetje benauwd te krijgen." zegt hij en ik knik afwezig. "Hm, oké, is goed." murmel ik terwijl ik door zoek en hij alweer naar buiten gaat.
    Ik lach eventjes als ik het kostuum voor een holbewoner zie en trek die uit het rek. Hm, ik ga deze eens passen en Kyle ermee verrassen. Ik loop snel naar het kleine kleedkamertje en begin mijn kleding uit te trekken, waarna ik het kostuum aan trek. Mijn krullen fatsoeneer ik nog eventjes en als ik uit de kleedkamer kom, pak ik nog een opblaasbare knuppel, die er wel bij past. Dan ren ik naar de winkelruit toe en sla ik er op met de plastic knuppel om Kyle te laten schrikken, met een brede lach op mijn gezicht. Degene achter de kassa kijkt mij fronsend na als ik dit doe.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik keek bewonderend naar de rook die afkomstig was van mijn mond en de sigaret. Deze dag was lang en volgens mij werd het ook alleen maar langer en langer. Blijven, niet blijven. Koppijn die begon op te zetten. Ik schrok me kapot toen ik opeens iets hoorde tegen de ruit aan.. Ik keek op en zag een holbewoner naast mij staan met de voor mij bekende blonde krullen. Een brede lach stond op haar gezicht en blijkbaar was het haar knuppel die ze tegen de ruit aan had geslagen. Een klein lachje verscheen op mijn gezicht en blies vervolgens de overige rook richting haar tegen de ruit aan. Vervolgens nam ik weer een trekje terwijl ik mijn duim op stak naar haar. Ik moest bekennen dat ze er zo beeldig uit zag, maar mooi niet dat ik dat hard op ging zeggen.. Ze had me al genoeg te pakken gehad vandaag, toch merkte ik mijn wangen doe rood werden en draaide gauw om. Hopende dat ze mijn rode wangen niet zag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle lijkt behoorlijk te schrikken waardoor ik begin te lachen. Op zijn gezicht verschijnt een klein lachje en hij blaast de rook van zijn sigaret tegen de ruit aan, mijn richting op. Hierdoor moet ik opnieuw lachen. Vervolgens neemt hijnog een trekje van de sigaret en steekt hij een duim op naar mij. Zijn wangen wrden een beetje rood en hij draait zich vlug om. Hierna open ik de deur van de winkel op een kiertje en steek ik mijn hofd er tussen door, zodat ik iets tegen hem kan zeggen en hij het ook daadwerkelijk hoort.
    "Vind je dit iets of wil je nog verder zoeken?" vraag ik dan lachend. "Ze hebben ze ook voor mannen, dus moet jij er ook één aantrekken. We moeten wel matchen hé!" Ik steek de knuppel naar buiten waardoor het alarm af gaat, maar ik trek me er weinig van aan. Hiermee geef ik een zachte tik op het hoofd van Kyle waarna ik even verontschuldigend naar de eigenaar kijk en weer terug naar Kyle. Ach, die mensen maken vast wel gekkere dingen mee met mensen die kostuums komen passen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Vind je dit iets of wil je nog verder zoeken?' hoorde ik haar lachend vragen. Ik draaide mijn hoofd iets en keek naar Angel. 'Ze hebben ze ook voor mannen, dus moet jij er ook één aantrekken. We moeten wel matchen hé!' Ze stak de knuppel naar buiten waardoor het alarm af ging, maar daar leek ze weinig van aan te trekken. Een klein glimlachje verscheen op mijn gezicht toen ze met de knuppel op mijn hoofd zacht tikte. Even keek ze naar binnen en daarna weer naar mij. Het glimlachje bleef nog even terwijl ik mijn sigaret langzaam verder oprookte.
    'Je bent echt een vrolijk iemand,' zei ik met een glimlachje. Ik maakte mijn half opgerookte sigaret uit en liep vervolgens weer naar binnen. 'Maar ik stak mijn duim toch naar je op?' vroeg ik vervolgens. Ik wist alleen niet waarom ze wou dat onze kostuums met elkaar match.. Zij wou toch een feestje met haar werk? Ik ben haar werk niet.. 'Kunnen we trouwens hierna gelijk terug gaan?' vroeg ik daarna voorzichtig aan haar. 'Op de één of ander manier begin ik me hier niet echt goed te voelen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Er verschijnt een glimlachje op zijn gezicht aik met de knuppel zacht op zijn hoofd tikt en die blijft ook als hij zijn sigaret langzaam verder op rookt. "Je bent echt een vrolijk iemand." zegt hij met een glimlachje. Ik moet er ook om glimlachen, hij heeft gelijk. Ik ben niet meer zo chagrijnig gelukkig. Hij maakt zijn half opgerookte sigaret uit en loopt vervolgens naar binnen. "Maar ik stak mijn duim toch naar je op?" vraagt hij vervolgens. Ik knik lichtjes, maar ik wilde gewoon een echt antwoord. "Kunnen we trouwens hierna gelijk terug gaan?" vraagt hij daarna voorzichtig. "Op de één of ander manier begin ik me hier niet echt goed te voelen..."
    Ik knik gelijk. "Ja, natuurlijk! Waar heb je last van dan? Word je ziek?" vraag ik lichtelijk bezorgd aan hem. "En ik wilde gewoon weten of jij het er ook mee eens was, want jij moet er straks ook in rondlopen." pruil ik daarna, waarna ik me weer naar het pashokje begeef. "Jammer dat je je niet zo goed voelt, ik had je graag in zo'n kostuum gezien. Maar dat komt later dan wel weer." grinnik ik en ik verstop mezelf gauw in het hokje, waar ik het kostuum uit begin te trekken en mijn gewone kleding weer aan trek. Het is nog wat, zo'n skinny jeans aantrekken. Ik hou het voortaan lekker bij mijn rokjes.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ja, natuurlijk! Waar heb je last van dan? Word je ziek?' vroeg ze lichtelijk bezorgd aan mij. Lichtjes haalde ik mijn schouders op. Ziek was het niet.. 'En ik wilde gewoon weten of jij het er ook mee eens was, want jij moet er straks ook in rondlopen,' pruilde ze daarna, waarna ze zich weer begaf tot het pashokje. 'Jammer dat j eje niet zo goed voelt, ik had je graag in zo'n kostuum gezien. Maar dat komt later dan wel weer,' grinnikte ze en ze verstopte zich gauw in het hokje. Verbaasd bleef ik voor het hokje staan.
    'Maar ik kan die alsnog aan doen, toch?' vroeg ik door het hokje heen aan haar. 'Ik bedoelde of we terug konden gaan, als we hier klaar mee zijn. Je hoeft nu niet alles gelijk te staken. Ik kan het nog wel eventjes redden, maar om daarna ook nog boodschappen en langs mijn huis te gaan.. Dat red ik niet..' Ik was eventjes stil en keek een beetje de winkel rond. 'Waar lag het eigenlijk? Het kostuum bedoel ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolf

    "Maar ik kan die alsnog aan doen, toch?" vraagt hij door het hokje heen aan mij. "Ik bedoelde of we terug konden gaan, als we hier klaar mee zijn. Je hoeft nu niet alles gelijk te staken. Ik kan het nog wel eventjes redden, maar om daarna ook nog boodschappen en langs mijn huis te gaan.. Dat red ik niet."' Het is even stil terwijl ik mezelf in mijn broek wurm. Waar lag het eigenlijk? Het kostuum bedoel ik." vraagt hij dan.
    "Oh, naast het piratenspul." antwoord ik. "Wat lief dat je hem alsnog aan wilt trekken. Dan haal ik de boodschappen morgen wel gewoon." grinnik ik, waarna ik mijn rode blouse goed trek, dit keer de knoopjes weer normaal dicht knoop en het hokje weer uit kom, met mijn tas in mijn hand. "Kan je het vinden?" vraag ik vervolgens aan Kyle. Ik doe mijn haar in een staartje, maar er springen als nog enkele lokken uit. Daarom gebruik ik dus altijd speldjes... Natuurlijk heb ik die nu weer niet bij me maar ach, ik zie er toch al niet netjes meer uit, waarom zou ik dit wel netjes doen?


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, naast het piratenspul,' antwoordde ze. 'Wat lief dat je hem alsnog aan wilt trekken. Dan haal ik de boodschappen morgen wel gewoon,' grinnikte ze en ik ging zoeken naar de rek met piratenspul.. Geen flauw idee waar dat lag, maar goed. 'Kan je het vinden?' hoorde ik Angel opeens vragen. Ik draaide mijzelf om en keek naar Angel, die er alles behalve zakelijk uit zag. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht. Ik snap niet waarom ze er altijd zakelijk uit wou zien, dit zag er toch veel beter uit? Een kleine blos verscheen weer eens op mijn gezicht en ik draaide mij gauw om, op zoek naar de kostuums.
    'Niet echt,' gaf ik eerlijk toe. 'Volgens mij zijn kostuum winkels niet echt mijn ding,' biechtte ik eerlijk op. 'Kan je het mij laten zien Angel? Als ik nu verder alleen moet gaan zoeken,.. Dan zijn we morgen nog niet klaar,' grapte ik iets. Ik krabde iets aan mijn achterhoofd en keek even langs ze rekken geen. Volgens mij keek ik er gewoon overheen of zo..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij draait zich naar mij om en er verschijnt een klein glimlachje op zijn gezicht. Het blosje merk ik niet eens op als hij zich weer omdraait. " Niet echt." geeft hij eerlijk toe. " Volgens mij zijn kostuum winkels niet echt mijn ding." biecht hij eerlijk op. "Kan je het mij laten zien Angel? Als ik nu verder alleen moet gaan zoeken... Dan zijn we morgen nog niet klaar." grapt hij iets waardoor ik grinnik. Hij krabt even iets aan zijn achterhoofd en kijkt langs de rekken heen. Hij kijkt er echt heel erg naast.
    Ik sla mijn armen wat eigenwijs over elkaar heen. "Misschien kijk ik wel toe hoe jij je rot zoekt." grinnik ik. Dan laat ik mijn armen weer losjes langs mijn lichaam hangen en loop ik naar het goede rek, dichtbij waar hij staat. "Natuurlijk help ik je, gekkie." zeg ik vervolgens en ik laat mijn handen door het rek gaan. Al snel heb ik een kostuum voor mannen te pakken en gris ik die eruit, waarna ik hem aan Kyle overhandig. "Hier, trek die eens snel aan." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Misschien kijk ik wel toe hoe jij je rot zoekt,' grinnikte Angel achter mij. Mijn ogen werden eventjes groter van verbazing. Dat meende ze niet... Toch? Toch liep ze naar een rek dat vlak bij mij stond. 'Natuurlijk help ik je, gekkie,' zei ze vervolgens en liet haar hand door het rek gaan. Al gauw haalde ze een kostuum eruit en overhandigde ze die aan mij. 'Hier, trek die eens snel aan,' zei ze met een glimlach. Even keek ik van het kostuum naar haar en knikte vervolgens lichtjes.
    'Eh, oké.. Maar niet snel,' zei ik terwijl ik me al naar het pashokje begaf. Daar kleedde ik mij rustig om en ging af en toe eventjes zitten. Stiekem stelde ik het gewoon eventjes uit. Ik snapte nog steeds niet waarom ze het wou laten matchen. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en stapte vervolgens het pashokje uit. 'Ehh... Ik voel me net een Flinstones..'

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 17:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt even van het kostuumnaar mij en knikt vervolgens lichtjes. "Eh, oké... Maar niet snel." zegt hij erwijl hij zich naar het pashokje begeeft. Ik zucht even en vraag me af of jongens ergens snel in kunnen zijn, behalve dan in winkelen. Hij doet er zo lang over dat ik andere dingen ga doen, opnieuw tussen de rekken zoeken en in mezelf om grappige dingen begin te lachen. Uiteindelijk stapt hij het pashokje uit en loop ik weer naar hem toe. "Ehh... Ik voel me net een Flinstones."
    Ik bekijk hem even en moet even lachen. "Wel nee, het staat je veel beter dan een Flinstones." zeg ik tegen hem. "Met jou durf ik me wel te vertonen." Ik knik er goedkeurend bij, hij ziet er inderdaad helemaal niet verkeerd uit daarin. Ach, hij ziet er volgens mij nergens echt verkeerd in uit, omdat hij best lekker is, al zeg ik het zelf... over iemand die zeker drie jaar jonger is. Ik schud lachend mijn hoofd. "Nou, goedgekeurd. Die moeten we hebben vind ik." zeg ik snel daarna.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik werd bekeken door Angel en vervolgens lachte ze even. 'Wel nee, het staat je veel beter dan een Flinstones,' zei ze tegen mij. Ik fronste iets, ze lachte me niet uit? Vrouwen waren moeilijk te begrijpen. 'Met jou durf ik me wel te vertonen.' Ze knikte er goedkeurend bij. Mijn wangen werden lichtgekleurd en keek wat verlegen omlaag. Ik keek weer op toen ze lachte en ik zag dat ze daarbij haar hoofd schudde. 'Nou, goedgekeurd. Die moeten we hebben vind ik,' zei ze snel daarna. Ik lachte eventjes en knikte iets. Mij maakte het vrij weinig uit wat het werd, zolang het maar niet één van die prinsessen jurken werd die ik zo net allemaal zag hangen.
    'Daar zijn we dan gauw over uit,' zei ik met een glimlachje en begaf me al weer tot het pashokje om mijn eigen kleren weer aan te doen. 'En je hebt nog gekozen zonder mijn hulp ook!' zei ik terwijl ik bezig was met het omkleden. 'En dan zeggen dat jij mijn hulp nodig had, hea? Een beetje meer zelfvertrouwen Angel.' Ik kleedde mij verder om en stapte daarna het hokje weer uit zodra ik klaar was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht eventjes en knikt iets, mooi. "Daar zijn we dan gauw over uit." zegt hij met een glimlachje, waar ik gelijk breed glimlachend op knik en hij begeeft zich al weer tot het pashokje om zijn eigen kleren weer aan te doen. "En je hebt nog gekozen zonder mijn hulp ook!" zegt hij terwijl vanuit het hokje. "En dan zeggen dat jij mijn hulp nodig had, hea? Een beetje meer zelfvertrouwen Angel." Ik word een etje rood en Kyle komt vlak erna alweer uit het hokje tevoorschijn.
    "Maakt niet uit, jij bent alsnog creatiever." besluit ik eigenwijs en ik pak zijn kostuum uit het hokje, waarna ik naar de kassa loop en degene achter de kassa begroet. "Kan je lekker niets tegen in brengen." Ik reken snel af en neem het plastic tasje waar de kostuums in zitten in ontvangst. "Laten we maar weer naar huis gaan... Zeker weten dat je niet langs jou huis wilt, nu heb je geen spullen voor morgen." zeg ik daarna op een serieuze toon tegen hem terwijl ik naar buiten loop.


    Your make-up is terrible