• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Ik ben blij dat hij het kan waarderen en zacht lacht. Hij lacht zach en schud lichtjes met zijn hoofd, terwijl hij de kraan aan zet voor warm water. Hij voelt er even met zijn hand aan en spettert mij vervolgens speels een beetje nat. Ik moet lachen en houd de theedoek beschermend voor mij. "Is goed mama." zegt hij met een lachje en hij begint met afwassen. Ik stroop de mouwen van het rode bloesje wat omhoog zodat ze niet nat worden. De afgewassen dingen legt hij op het aanrecht en ik pak ze op om het ondertussen af te drogen. "Zo lang die theedoek maar van mijn smalle kont afblijft." zegt hij met hetzelfde lachje. "Doet die dat vaker?"
    Ik moet zacht lachen en zet de twee borden weg in een kastje, waarna ik overtuigend begin te knikken, waarbij mijn krullen mee dansen. "Ja, hij is namelijk helemaal verzot op smalle konten. Net als ik trouwens." Ik lach zacht en plagerig, terwijl ik het natuurlijk alleen maar speels bedoel en blij ben dat ik een beetje kan lachen met Kyle, zonder de hele tijd zo serieus te hoeven zijn over van alles. Al lachend sla ik zacht op zijn kont waarna ik het volgende van het aanrecht pak en dat begin af te drogen. Het leid mijn gedachten geweldig af van alles wat er speelt, zo wil ik misschien wel vaker thuiskomen, omdat ik niet thuiskom in een leeg, koud huis.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zachte lachte ze en ik zag vanuit mijn oog hoek dat ze overtuigend begon te knikken. 'Ja, hij is namelijk helemaal verzot op smalle konten. Net als ik trouwens.' lachte ze zacht en plagerig, waarna ik weer de theedoek tegen mijn kont aan voelde. Ik begon te lachen en legde mijn handen beschermend op mijn kont, wat er voor zorgde dat daar nu een natte plek kwam aangezien mijn handen nog nat waren.
    'Angel! Hij deed het weer!' jammerde ik lachend. 'Ongewenste intimiteiten. Nog even en ik geef hem aan.' Even keek ik naar de afwas wat ik nog moest doen. Nog nooit hoefde ik zo veel af te wassen, maar ik had ook nog nooit zo veel lol erbij gehad. Zo vond ik het alles behalve erg. 'Jammer dat je zo vaak weg ben voor je werk,' gaf ik eerlijk toe. 'Hier kan ik namelijk wel aan wennen.'

    -Stiekem vraag ik mij af wat er gebeurd als die twee erachter komen wat ze werkelijk zijn-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij begint weer te lachen en legt zijn handen beschermend op zijn kont, wat er voor zorgde dat daar nu een natte plek komt aangezien zijn handen nog nat zijn. "Angel! Hij deed het weer!" jammert hij lachend en ik grinnik luid. "Ongewenste intimiteiten. Nog even en ik geef hem aan." Hierbij kijkt hij even naar de afwas. "Jammer dat je zo vaak weg ben voor je werk." geeft hij eerlijk toe. "Hier kan ik namelijk wel aan wennen." Ik glimlach lichtjes.
    "Ik zal wel proberen om vaker naar huis te komen. Dat moet wel lukken." zeg ik wat toegeeflijk. "Ik zal er namelijk net ook aan te denken, dat dit veel leuker is dan normaal." biecht ik op. "Oh, trouwens. De theedoek wilt niet aangegeven worden. Als ik voortaan een andere gebruik, is het dan ook goed?" vraag ik op een plagerig toontje. "Dan heb je alleen nog maar het probleem dat ik ervan houd, maar ga je mij ook aangeven?"
    Ik trek een pruillipje terwijl ik een uitdagende blik in mijn ogen houd en mijn hand langzaam naar zijn kont toe beweeg en langs de natte plek daar ga, zonder het oogcontact te verbreken. Dan trek ik lachend mijn hand weg en lik ik eventjes over mijn lippen heen. "Grapje. Ik ben echt geen pedofiel, mocht je dat nu denken." grinnik ik.

    -Ik denk niet dat ze blij zijn haha-


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    '"Ik zal wel proberen om vaker naar huis te komen. Dat moet wel lukken,' zei ze wat toegeeflijk. 'Ik zal er namelijk net ook aan te denken, dat dit veel leuker is dan normaal,' biechtte ze daarna op. Een kleine blos verscheen op mijn wangen en ik ging gauw verder met de afwas. 'Oh, trouwens. De theedoek wilt niet aangegeven worden. Als ik voortaan een andere gebruik, is het dan ook goed?' vroeg ze op een plagerig toontje. 'Dan heb je alleen nog maar het probleem dat ik ervan houd, maar ga je mij ook aangeven?' Ze trok een pruillipje, terwijl er een uitdagende blik in haar ogen was. Langzaam bewoog ze met haar hand naar mijn kont toe en ging langs de natte plek heen zonder de oog contact te verbreken. Verbaasd keek ik haar aan. Lachend trok ze haar hand weer weg en likte eventjes over haar lippen.
    'Grapje. Ik ben echt geen pedofiel, mocht je dat nu denken,'grinnikte ze. Nog steeds keek ik haar verbaasd aan en schudde vervolgens lichtjes mijn hoofd.
    'Misschien gek, maar echt geen pedofiel,' zei ik met een klein lachje. 'Maar een ander theedoek helpt niet echt.. Nog even en ik ga mij ongemakkelijk voelen in de buurt van theedoeken.. Bestaat er een theedoek fobie? Volgens mij begin ik die namelijk te krijgen.' Ik lachte eventjes en waste vervolgens het laatste beetje afwas af, daarna draaide ik mijzelf om naar Angel toe en keek toe hoe zij de rest afdroogde. 'Hm en jouw aangeven? Hm, daar moet ik nog even over nadenken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik vind de verbaasde blik in zijn ogen geweldig en die blijft hij ook houden. Vervolgens schud hij lichtjes met zijn hoofd. "Misschien gek, maar echt geen pedofiel." zegt hij met een klein lachje. "Maar een ander theedoek helpt niet echt.. Nog even en ik ga mij ongemakkelijk voelen in de buurt van theedoeken.. Bestaat er een theedoek fobie? Volgens mij begin ik die namelijk te krijgen." Hij lacht eventjes en wast vervolgens het laatste beetje afwas af, daarna draait hij zichzelf naar mij om terwijl ik de laatste beetjes afdroog, terug in de kastjes zet en het aanrecht droog maak. "Hm en jouw aangeven? Hm, daar moet ik nog even over nadenken."
    Ik kijk hem aan met een grijnsje. "Denk er maar niet te lang over na, want straks bind ik je vast zodat je het niet kan doen en dan kom ik thuis om je te voeren en aan je kont te zitten." lach ik zachtjes. "Dan krijg je een gekke Angel-fobie in plaats van een theedoeken fobie." Ik pak de theedoek weer op en gooi die in de wasmachine die onder het aanrecht staat. Zo groot is mijn huis nou ook weer niet en daar was een prima aansluiting ervoor. Ik knoop mijn bloesje iets open omdat ik het warm heb gekregen en leun relaxt tegen het aanrecht aan. "Dus, waar heb je nu zin in?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Denk er maar niet te lang over na, want straks bind ik je vast zodat je het niet kan doen en dan kom ik thuis om je te voeren en aan je kont te zitten,' lachte ze zachtjes toen ze mij aankeek met een grijnsje. 'Dan krijg je een gekke Angel-fobie in plaats van een theedoeken fobie.' Ik lachte en volgde een beetje met mijn ogen de theedoek, die gelukkig dit keer in de wasmachine terecht kwam in plaats van tegen mijn kont. Haar bloesje knoopte ze iets open en leunde vervolgens relaxt tegen het aanrecht aan. 'Dus, waar heb je nu zin in?' vroeg zij aan mij. Ik keek haar even verbaasd aan en was eerlijk gezegd nog wat verward door haar bloesje die ze iets open had geknoopt.
    'Ehh,' begon ik en ik schudde iets mijn hoofd. 'Zin om jou te dwingen om iets luchtigers aan te doen, want dat leid mij af,' zei ik met licht rode wachten en wees een beetje naar de kleding die zij nu aan had. 'Verder weet ik het eigenlijk niet.. Op zoek naar de beddengoed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me even verbaasd aan. "Ehh." begint hij en hij schud iets met zijn hoofd. "Zin om jou te dwingen om iets luchtigers aan te doen, want dat leid mij af." zegt hij me met rode wangen en wijst naar de kleding die ik nu aan heb. Ik kijk er even naar en grinnik. "Verder weet ik het eigenlijk niet... Op zoek naar beddengoed?" vraagt hij. Ik grijns alleen maar eventjes, op een geniepige manier. Dan trek ik mijn wenkbrauw vragend op.
    "Kan je er niet zo goed tegen?" vraag ik, waarna ik hem plagerig verder open begin te knopen, maar natuurlijk niet helemaal. "Dan zal je het de komende tijd nog moeilijk krijgen, je woont nu samen met een vrouw die gewend is om alleen te wonen." vervolg ik op een plagerige toon en een klein grijnsje op mijn lippen. "Oh ja, beddengoed. Dat is trouwens een hele goede. Ik gok erop dat het boven ligt." zeg ik dan tegen hem en ik haal lichtjes nonchalant mijn schouders op.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze grijnsde alleen maar eevtnejs, op een geniepige manier nog wel. Daarna trok ze haar wenkbrauw vragend op.
    'Kan je er niet zo goed tegen?' vroeg ze, waarna ze haar bloesje verder op een plagend manier verder open begon te knopen. 'Dan zal je het de komende tijd nog moeilijk krijgen, je woont nu samen met een vrouw die gewend is om alleen te wonen,' vervolgde ze op een plagerige toon en met een klein grijnsje op haar lippen. 'Oh ja, beddengoed. Dat is trouwens een hele goede. Ik gok erop dat het boven ligt,' zei ze tegen mij en haalde nonchalant haar schouders lichtjes op. Verbaasd bleef ik haar aankijken.
    'Ik had er tegen gekund als je niet zo mooi was,' mompelde ik met mijn nog steeds rode wangen. 'Maar je zei boven? Zullen de daar maar beginnen?' vroeg ik er vlucht achteraan en begon al te lopen naar de trap die naar boven leidde. God, als dit elke dag zo ging. Mijn ogen werden eventjes groter. Was het nog wel zo slim om hier te gaan wonen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij blijft me verbaasd aankijken, wat is hij toch eigenlijk ook schattig. "Ik had er tegen gekund als je niet zo mooi was." mompelt hij met nog steeds rode wangen. Ik glimlach om het compliment, dat is erg lief van hem. "Maar je zei boven? Zullen we daar maar beginnen?" vraagt hij er vlug achteraan en hij begint al naar de trap te lopen. Ik grinnik eventjes en volg hem naar de trap toe, hij is echt schattig.
    "Prima, Kyle. Dat is heel slim van je." zeg ik luchtig terwijl ik de trap al op begin te lopen. Dan loop ik gelijk door naar de kamer van Kyle, waar de grote kast tegen de ene muur staat. "Hm, het zou hier kunnen liggen of in mijn kast." zeg ik nadenkend terwijl ik de kast open trek. De kast is ongeveer drie en een halve meter lang, net zo lang als de muur in de kamer. Ik rommel er wat door heen, er zitten ook wat oude halloweencostuums in en nog meer zooi, dingen die ik amper tot niet gebruik, zoals speciale lingerie en winterjassen.
    "Sorry, ik ruim hem nog wel eens uit. Je mag alles wel naar één kant gooien zodat je eigen kleding er in past." verontschuldig ik mezelf gelijk. Ik ga wat op mijn tenen staan om op de bovenste plank te komen, waardoor mijn rode shirt omhoog kruipt. "Oh, kijk, hier ligt het." glimlach ik vervolgens, als ik er een grijs met zwart set van beddengoed uithaal. "Past nog bij elkaar ook." grinnik ik en ik leg het bij Kyle op zijn bed neer. "Deze gebruik ik eigenlijk nooit."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Prima, Kyle. Dat is heel slim van je,' zei ze luchtig terwijl ze de trap al begon op te lopen. Ik volgde haar en keek eventjes vragend toen ze haar, mijn.. kamer in ging. 'Hm, het zou hier kunnen liggen of in mijn kast,' zei ze nadenken terwijl ze de kast open trok. Ergens was het me nog niet eerder opgevallen hoe groot die kast was. Veel dingen lagen erin, Halloween dingen, jassen... lingerie. Heeft ze dan zo veel kleding dat het ook hier ligt? Ik lachte zacht ook al wist ik niet waarom. 'Sorry, ik ruim hem nog wel eens uit. Je mag alles wel naar één kant gooien zodat je eigen kleding er in past,' verontschuldigde ze zichzelf gelijk. Een glimlach sierde mijn gezicht en schudde mijn hoofd iets. Ze ging op haar tenen staan en zag hoe haar rode shirt omhoog kroop. 'Oh, kijk, hier ligt het,' glimlachte ze en ze een haalde een grijs met zwarte beddengoed eruit. 'Past nog bij elkaar ook,' grinnikte ze en ze legde het op bed neer. 'Deze gebruik ik eigenlijk nooit.' Ik knikte lichtjes, liep naar haar toe en trok vervolgens haar shirt weer goed omlaag.
    'Jezelf beter aankleden, madammetje,' zei ik met een lachje en liep vervolgens naar het bed toe om de kussensloop om de kussen heen te doen. 'Ik vind ze wel leuk en over de kast.. Je hoeft het niet echt op de ruimen, volgens mij heb ik nog niet eens één vierde van de kast nodig. Waarom zou ik zo veel kleren hebben?' vroeg ik met een lachje. Ik ging even op het bed zitten en keek vervolgens naar Angel. 'Maar ik zag dat je ook aan Halloween deed? Ik vind dat één van de leukste feestdagen, wat vind jij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij loopt naar me toe en trekt vervolgens mijn shirt wat omlaag waardoor ik zacht moet lachen. "Jezelf beter aankleden, madammetje." zegt hij met een lachje en loopt vervolgens naar het bed toe om het kussensloop om de kussens heen te doen. "Ik vind ze wel leuk en over de kast... Je hoeft het niet echt op te ruimen, volgens mij heb ik nog niet eens één vierde van de kast nodig. Waarom zou ik zo veel kleren hebben?" vraagt hij met een lachje. Dan gaat hij op het bed zitten en kijkt hij naar mij. "Maar ik zag dat je ook aan Halloween deed? Ik vind dat één van de leukste feestdagen, wat vind jij?"
    Ik grinnik eventjes en haal mijn schouders op. "Vroeger vond ik het wel leuk om te doen, elk jaar een nieuws kostuum. Maar nu doe ik er niet zoveel meer aan, ik werk zelfs meer op die dagen." antwoord ik, waarna ik naast hem op zijn bed ga zitten. "En ik ben een vrouw, ik hoor zoveel kleding te hebben. Jij niet, denk ik. Nou ja, alles komt wel een keer in orde, toch? Ik moest het toch wel eens uitzoeken en weggooien. Daar neem ik eigenlijk gewoon de tijd niet voor." verontschuldig ik mezelf opnieuw. "En trouwens! Ik kleed mezelf prima aan hoor, ik kan er niets aan doen dat alles zo hoog ligt." lach ik waarna ik Kyle even speels in zijn zij prik.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Eventjes grinnikte ze en haalde vervolgens haar schouders op. 'Vroeger vond ik het wel leuk om te doen, elk jaar een nieuw kostuum. Maar nu doe ik er niet zoveel meer aan, ik werk zelfs meer op die dagen,' antwoordde ze, waarna ze naast mij op het bed ging zitten. 'En ik ben een vrouw, ik hoor zoveel kleding te hebben. Jij niet, den ik. Nou ja, alles komt wel een keer in orde, toch? Ik moest het toch wel eens uitzoeken en weggooien. Daar neem ik eigenlijk gewoon de tijd niet voor,' verontschuldigde ze zichzelf opnieuw, ook al vond ik het nergens voor nodig. 'En trouwens! Ik kleed mezelf prima hoor, ik kan er niets aan doen dat alles zo hoog ligt,' lachte ze, waarna zij mij speels in mijn zij prikte. Ik broek te lachen en gaf haar een speelse duw.
    'Hap, hap, hap,' zei ik lachend. Ik deed mijn arm even om haar middel heen, drukte haar eventjes tegen mij aan en haalde mijn arm toen weer weg. 'En dan is het maar goed dat ik er ben, want dit jaar ga jij wel aan Halloween doen. Je hoeft niet perse een nieuw kostuum te halen. Je kan een oude aan, of er gewoon zelf één maken van je oude kostuums en of van je oude kleding die je anders toch wegging doen. Klinkt dat als een goed idee?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle begint te lachen en geeft mij een speelse duw. "Hap, hap, hap." zegt hij lachend en ik moet ook zachtjes lachen. Hij doet zijn arm even om mijn middel heen, drukt me eventjes tegen zich aan en haalt zijn arm dan weer weg. "En dan is het maar goed dat ik er ben, want dit jaar ga jij wel aan Halloween doen. Je hoeft niet perse een nieuw kostuum te halen. Je kan een oude aan, of er gewoon zelf één maken van je oude kostuums en of van je oude kleding die je anders toch wegging doen. Klinkt dat als een goed idee?" Ik kijk hem heel eventjes aan.
    "Oh, dus ik ga aan Halloween doen? Dat klinkt interessant." Ik lach eventjes en werp een blik op de kast. "Hm, ik weet niet zeker of ik wel een oud kostuum aan wil hoor. Dat waren behoorlijk wilde tijden." Ik lach even als ik aan de weinig verhullende kostuums denk, daar ben ik nu vast wel te volwassen voor geworden ondertussen. "Maar oké, dat is goed. Maar dan moet jij maar een kostuum uitzoeken, want daar heb ik echt geen tijd voor. Misschien moet ik alvast regelen dat ik vrij heb." Nadenkend druk ik een vinger tegen mijn lippen aan, waar ik eventjes overheen wrijf.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Heel even keek ze mij aan. 'Oh, dus ik ga aan Halloween doen? Dat klinkt interessant,' zei ze, lachte eventjes en wierp toen een blik op de kast. 'Hm, ik weet niet zeker of ik wel een oud kostuum aan wil hoor. Dat waren behoorlijk wilde tijden.' Ze lachte weer even, wat voor mij een teken was dat het wel leuke tijden waren voor haar. 'Maar oké, dat is goed. Maar dan moet jij maar een kostuum uitzoeken, want daar heb ik echt geen tijd voor. Misschien moet ik alvast regelen dat ik vrij heb.' Ik keek toe hoe ze nadenkend haar vinger tegen haar lippen aan drukte en er vervolgens overheen wreef. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht.
    'Dus, jij vertrouwt mij.. Een jongen, om een Halloween kostuum te zoeken voor jou?' vroeg ik met een klein lachje. Ik stond op om te beginnen met de dekbedovertrek om de dekens te doen. 'Ik vind dat jij gewoon mee moet gaan met een kostuum te zoeken, anders vind ik het lijken dat je het alleen maar wilt omdat ik het zeg... Je werk kan jouw heus wel eventjes missen.' Ik draaide mijzelf eventjes om naar Angel toe en glimlachte vriendelijk naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolf

    Een klein glimlachje siert zijn lippen en ik werp hem een onderzoekende blik toe. "Dus, jij vertrouwt mij.. Een jongen, om een Halloween kostuum te zoeken voor jou?" vraagt hij met een klein lachje. Hierdoor trek ik even een grimas voor ik moet lachen. Kyle staat op en begint het dekbedovertrek om de dekens te doen. "Ik vind dat jij gewoon mee moet gaan met een kostuum te zoeken, anders vind ik het lijken dat je het alleen maar wilt omdat ik het zeg... Je werk kan jouw heus wel eventjes missen." Hij draait zichzelf eventjes om naar mij toe en glimlacht vriendelijk naar me. Hierdoor sta ik ook maar op en trek ik de dekens uit zijn handen.
    "Nou goed dan. Dan gaan we nu meteen, want ik weet niet of ik ooit nog tijd ga hebben. Ik kan moeilijk het werk overlaten aan idioten zoals Blaise, hé?" grijns ik met een vermakelijk glimlachje om mijn lippen. Het is een retorische vraag, dus verwacht ik er ook geen antwoord op. Natuurlijk is Blaise wel goed in zijn werk, alleen de laatste paar dagen gaat alles mis. Ik pak de hand van Kyle vast en trek hem mee de kamer uit. "Dan kunnen we gelijk je spullen halen én boodschappen doen!" vervolg ik als ik hem weer los laat en de trap af begin te lopen. Ja, soms ben ik dan wel een drukke mongool.


    Your make-up is terrible