• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nou goed dan. Dan gaan we nu meteen, want ik weet niet of ik ooit nog tijd ga hebben. Ik kan moeilijk het werk overlaten aan idioten zoals Blaise, hé?' grijnsde ze met een vermakelijke glimlach op haar lippen, nadat ze de dekens uit mijn handen trok en het zelf deed. Op haar vraag kon ik moeilijk antwoorden en ze zag er gelukkig niet uit dat ze op een antwoord wachtte. Ze pakte mijn hand vast en trok mij mee de kamer uit. 'Dan kunnen we gelijk je spullen halen en boodschappen doen!' vervolgde ze wanneer zij mijn hand los liet en de trap af begon te lopen. Ze was druk, maar dat was ze heel de tijd al. Ik lachte zachtjes en volgde haar de trap af. Toch bekroop mij een angstige gevoel.. Mijn spullen op halen.. Ze ging dus mee naar mijn huis, als nog? Ik beet even op mijn lip. Ik kon zo gauw geen reden bedenken waardoor het als nog niet kon.. Toch kreeg ik opeens een idee toen ik beneden was. Ik kon straks zeggen dat ik mijn sleutels binnen had laten liggen, dan konden we het alsnog niet ophalen. Een tevreden glimlach sierde mijn gezicht, dat was dan ook weer opgelost.
    'Dat klinkt als een goed idee,' zei ik, half tegen mijzelf en half tegen haar. 'Had je al een idee wat voor kostuum je graag wilt?' vroeg ik daarna lichtelijk nieuwsgierig aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lacht zachtjes en volgt mij mee de trap af. Beneden pak ik mijn autosleutels en kijk ik naar Kyle, die een tevreden glimlach op zijn gezicht heeft. Ja, hij heeft het allemaal wel weer voor elkaar, dat ik aan andere dingen denk dan werk. "Dat klinkt als een goed idee." zegt hij. "Had je al een idee wat voor kostuum je graag wilt?" vraagt daarna en hij klinkt lichtelijk nieuwsgierig. Ik haal lichtjes mijn schouders op terwijl ik mijn portemonnee pak en alles in een klein tasje prop. Ik ben niet echt een tasjesmens, maar tassen zijn soms wel handig, zodat je niets kwijt raakt enzo. Nou, ik raak nog wel eens iets kwijt... Hierna open ik het laatje onder het kastje waar ik altijd mijn spullen op smijt in de gang en vis ik er een kleine HK USP compac uit haal. Een schattig ding, maar behoorlijk gevaarlijk. En hij past in mijn handtas.
    "Geen idee eigenlijk, Kyle. Ik denk dat ik het wel zie als we daar zijn... Al moet jij het nog altijd uitkiezen voor mij, want ik heb werkelijk geen idee wat normaal is en wat niet." grinnik ik, waarna ik de deur opendoe en openhoud. Als we buiten zijn, sluit ik de deur en doe deze op slot. Dan zie ik Alice haar auto staan. "Oh ja... Zou je me willen helpen herinneren dat ik Alice later bel? Ik heb haar auto meegenomen." lach ik zachtjes en wat schaapachtig. "Nou ja, die krijgt wel een lift van Blaise, laten we gaan." Ik open het slot met een piepje vanaf een afstandje en loop dan op het zwarte auto'tje af.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze haalde lichtjes haar schouders op en stopte van alles in haar tasje. Vrouwen en tassen.. Ik grinnikte eventjes, ik had dat nog nooit gesnapt. Al mijn spulletjes kon ik kwijt in mijn broekzakken, maar ja.. Vrouwen hadden daar in tegen weer strakke broeken en kleinere broekzakken..
    'Geen idee eigenlijk, Kyle. Ik denk dat ik het wel zie als we daar zijn... Al moet jij het nog altijd uitkiezen voor mij, want ik heb werkelijk geen idee wat normaal is en wat niet,' grinnikte ze, waarna ze de deur open hield. Ik stapte naar buiten en zodra zij dat ook was deed zij de deur dicht en deed die op slot. 'Oh ja... Zou je me willen helpen herinneren dat ik Alice later bel? Ik heb haar auto meegenomen.' lachte ze zachtjes en wat schaapachtig. Even grinnikte ik. 'Nou ja, die krijgt wel een lift van Blaise, laten we gaan.' Ze opende slot, althans dat dacht ik.. Ik hoorde alleen een piepje en ze liep op de auto op. Ik hoorde wel vaker een piepje en ze gingen dan zo maar de auto in.. Ze gingen weg, een piepje en ze liepen zo maar door. Hoe dat allemaal zat wist ik nog niet precies. Ik volgde haar voorbeeld en bleef even bij de auto staan, daar draaide ik mijzelf om naar haar toe.
    'Ik moet kiezen?' vroeg ik aan haar en deed mijn hoofd iets schuin. 'Je moet gewoon aan doen wat je leuk vind, tenzij het zakelijk is.. Dat verbied ik.. Dus je mag ook niet verkleed gaan als een secretaresse of één of ander kantoor juffie,' vervolgde ik met een glimlachje. Ik opende auto en ging zitten naast de bestuurders kant.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij volgt mijn voorbeeld en blijft even bij de auto staan, waar hij zich naar mij omdraait. Ik wil net het portier opentrekken, maar staak deze beweging om nar Kyle te kunnen luisteren. "Ik moet kiezen?" vraagt hij aan me en houd zijn hoofd iets schuin. Hij lijkt er verbaasd om te zijn. "Je moet gewoon aan doen wat je leuk vind, tenzij het zakelijk is.. Dat verbied ik.. Dus je mag ook niet verkleed gaan als een secretaresse of één of ander kantoor juffie." vervolgt hij met een glimlachje. Hij opent het portier en ik doe op dat moment hetzelfde, met een klein glimlachje op mijn lippen, terwijl ik achter het stuur ga zitten.
    "Nou, ik zou een sexy secretaresse zijn hoor, Kyle." lach ik zachtjes en ik steek de sleutel in het contact, waarna ik die omdraai en de auto start. Als ik wegrijd, praat ik gewoon door tegen hem. "Je moet me wel helpen, ik ben daar vreselijk slecht in, alsjeblieft?" vraag ik dan en ik werp hem een korte blik toe voordat ik me weer op de weg richt. "Ik heb helemaal geen idee wat gepast is en wat niet." mompel ik vervolgens, terwijl ik even toeter naar iemand die me afsnijd, terwijl ik zelf ook nogal als een idioot kan rijden. Nu probeer ik me in te houden omdat Kyle naast me zit.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nou, ik zou een sexy secretaresse zijn hoor, Kyle,' lachte ze zachtjes, nadat ze ook in was gestapt. Ze startte de auto en we reden weg. Toch bleef ze doorpraten. Niet dat ik dat erg vond, anders was de sfeer toch heel anders. 'Je moet me echt helpen, ik ben daar vreselijk slecht in, alsjeblieft?' vroeg ze en ze wierp een blik op mij. Ik wou zeggen dat ze op de weg moest letten, maar voor ik de kans kreeg om het te zeggen deed ze het al. 'Ik heb helemaal geen idee wat gepast is en wat niet,' mompelde ze vervolgens. Ik schrok toen ze opeens begon te toeteren naar iemand. Een klein zuchtje verliet mijn mond. Ik was toch echt liever een fan van lopen.
    'Zeg, madam. Waar is je zelfvertrouwen gebleven?' vroeg ik en ik keek haar even verbaasd aan. 'Natuurlijk weet je het vast wel wat gepast is en wat niet. Jij hebt geluk, je bent een vrouw. Alles zal leuk staan bij jou! Ik zou trouwens ook niet kunnen ontkennen dat je een sexy secretaresse zou wezen. Dat ben je al in je gewone kleding, laat staan dat,' vervolgde ik en merkte wat ik zei. Mijn ogen werden even groot en richtte ze daarna per direct op de weg. 'Als vrouw zijnde is het niet zo heel lastig om iets te kiezen,' mompelde ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hem zacht zuchten nadat ik getoeterd heb, volgens mij kan ik soms echt een tiran op de weg zijn. "Zeg, madam. Waar is je zelfvertrouwen gebleven?" vraagt hij en ik zie dat hij me verbaasd aan kijkt vanuit mijn ooghoeken. "Natuurlijk weet je het vast wel wat gepast is en wat niet. Jij hebt geluk, je bent een vrouw. Alles zal leuk staan bij jou! Ik zou trouwens ook niet kunnen ontkennen dat je een sexy secretaresse zou wezen. Dat ben je al in je gewone kleding, laat staan dat." vervolgt hij waardoor ik moet glimlachen. Volgens mij heeft hij zelf amper door wat hij zegt, want zijn ogen worden groot en hij richt ze gelijk op de weg. "Als vrouw zijnde is het niet zo heel lastig om iets te kiezen." mompelt hij zacht.
    "Het is wel lastig! Voor vrouwen hebben ze duizend keer meer dan voor mannen, en dan is alles leuk. Kies dan maar eens wat je wilt hebben, je moet me gewoon helpen, klaar." zeg ik en mijn stem klinkt lichtelijk paniekerig als ik er alleen al aan denk. Met mijn 'klaar' laat ik hem weten dat ik geen discussie er meer over wil hebben. Hierna ontwijk ik een auto, soms voel ik me net een autocoureur op de weg. "Bedankt voor het compliment trouwens." grinnik ik er zachtjes achter aan, juist om hem extra ermee te plagen. Ik merk wel dat hij er slecht tegen kan, dus zal ik het maar niet al te vaak doen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyers

    'Het is wel lastig! Voor vrouwen hebben ze duizend keer meer dan voor mannen, en dan is alles leuk. Kies dan maar eens wat je wilt hebben, je moet me gewoon helpen, klaar,' zei ze en haar stem klonk zelf een beetje paniekerig. Toch durfde ik niks te zeggen.. Vrouwen en kleren.. Ik zal het nooit snappen.. 'Bedankt voor het compliment trouwens,' grinnikte ze er zachtjes achteraan. Mijn ogen werden weer eventjes groter en mijn wangen begonnen te kleuren. Ik ook met mijn woorden.. Voortaan moest ik er echt eerst over nadenken voordat ik ze ook daadwerkelijk uitspreek..
    'Duivel,' mompelde ik. 'Je moet verkleed gaan als duivel, past perfect bij je.' Ik keek even naar de zijkant naar buiten en zuchtte zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Zijn ogen worden weer even groter als reactie op mijn woorden en zijn wangen beginnen te kleuren. Net goed. "Duivel." mompelt hij. "Je moet verkleed gaan als duivel, past perfect bij je." Na deze woorden kijkt hij even naar de zijkant naar buiten en zucht hij zacht. Ik grinnik zachtjes maar besef wel dat ik dit niet meer te vaak moet doen, volgens mij vind hij het helemaal niet zo leuk als ik het vind. Ik ben ook veel te goed in het pesten van jongens die jonger zijn dan ik. Met een glimlachje kijk ik even naar hem en weer naar de weg.
    "Hm, is dat niet een beetje afgezaagd?" vraag ik aan hem, alsof ik niet begrijp wat hij ermee bedoeld, terwijl ik het donders goed snap. "Zo'n haarband met hoorntjes, rode kousen en een rood, glimmend badpak met een staart? Volgens mij heb ik dat nog wel. Nee, ik wil iets leukers." zeg ik, maar je hoort duidelijk de plagerige ondertoon in mijn stem terug. Ik sla rechtsaf waarna ik de auto parkeer. "We zijn er." verklaar ik dan, waarna ik de auto stop en het sleuteltje uit het contact haal.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Hm, is dat niet een beetje afgezaagd?' vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. 'Zo'n haarband met hoorntjes, rode kousen en een rood, glimmend badpak met een staart? Volgens mij heb ik dat nog wel. Nee, ik wil iets leukers,' zei ze, maar ik hoorde de bekende plagerige toon van haar erdoorheen. 'We zijn er,' vertelde ze waarna ze de auto stopte en het sleuteltje eruit haalde. Ik maakte mijn blik los van de zijkant en keek heel eventjes naar Angel.
    'Er zijn wel meer dingen afgezaagd,' mompelde ik iets en stapte vervolgens de auto uit. Ik wachtte eventjes totdat Angel ook uitgestapt was voordat ik weer verder begon met praten. 'Het licht alleen hoe afgezaagd je het eruit wilt laten zien. Duivel hoef niet perse een duivel te wezen.. Je kan ook iets anders nemen en daarvan een duivel versie ervan maken. Dan is het al stuk minder afgezaagd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij maakt uiteindelijk zijn blik los van het raampje en kijkt even naar mij. "Er zijn wel meer dingen afgezaagd." mompelt hij iets en hij stapt vervolgens alweer de auto uit. Ik trek mijn wenkbrauw op en stap dan ook uit, het portier klapt dicht en ik sluit de deuren af. Dan begint Kyle verder te praten. "Het licht alleen hoe afgezaagd je het eruit wilt laten zien. Duivel hoef niet perse een duivel te wezen.. Je kan ook iets anders nemen en daarvan een duivel versie ervan maken. Dan is het al stuk minder afgezaagd."
    Ik zucht zacht en loop richting de winkel die we moeten hebben. "Nou, help me dan eens met een idee wat ik snap er allemaal niets van. Zo creatief ben ik helemaal niet." vertel ik hem terwijl ik loop. "En wat bedoel je met; er is wel meer afgezaagd?" vraag ik, waarna ik stil blijf staan en me omdraai naar hem. Mijn ogen boren zich gelijk in die van hem, omdat ik die zin een beetje wantrouw, er klinkt weinig goeds uit tegenover mij, maar misschien heb ik het wel gewoon verkeerd opgevat.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ze zuchtte zacht en liep de richting op van een winkel waar wij moesten wezen, geloof ik.
    'Nou, help me dan eens met een idee wat ik snap er allemaal niets van. Zo creatief ben ik helemaal niet,' vertelde ze terwijl ze liep. 'En wat bedoel je met; er is wel meer afgezaagd?' vroeg ze waarna ze stil bleef staan, zichzelf omdraaide en mij met met een doordringende blik aankeek. Ik schrok iets en deed eventjes een stapje naar achteren.
    'De meeste Halloween kostuums zijn afgezaagd,' zei ik en ik bleef haar aankijken. 'Geef toe, ga naar een Halloween feest en je ziet alle kostuums die daar zijn minstens twee keer. Misschien is de één iets anders dan de ander, maar toch.. Hetzelfde idee.' Ik schudde mijn hoofd en begon weer te lopen. 'Ik bedoelde er verder niets mee,' mompelde ik vervolgens.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij lijkt iets te schrikken van mijn doordringende blik en doet dan ook even een stapje naar achteren. Zo had ik het nou ook niet bedoeld, hij is behoorlijk schrikkerig... "De meeste Halloween kostuums zijn afgezaagd." zegt hij en hij blijft mij aankijken. "Geef toe, ga naar een Halloween feest en je ziet alle kostuums die daar zijn minstens twee keer. Misschien is de één iets anders dan de ander, maar toch.. Hetzelfde idee." Hij schud zijn hoofd en begint weer te lopen, waardoor ik hetzelfde doe. "Ik bedoelde er verder niets mee." mompelt hij vervolgens.
    Ik zucht even en wrijf over mijn slapen, mijn werk zorgt er echt voor dat ik overal iets achter begin te zoeken, terwijl dat duidelijk niet eens nodig is. "Dat hoop ik dan maar." murmel ik. "Ja, je hebt gelijk. Het is ook afgezaagd. Maar wat is dan tegenwoordig niet afgezaagd? Ik heb echt geen idee, hoe ga jij dan?" vraag ik snel, waarna ik de deur open doe en die openhoud, zodat Kyle als eerst naar binnen kan en ik hem al snel volg, de volle winkel in.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dat hoop ik dan maar,' murmelde ze. Ik keek haar eventjes aan, volgens mij ging onze gesprek toch een beetje de verkeerde kant op. 'Ja, je hebt gelijk. Het is ook afgezaagd. Maar wat is dan tegenwoordig niet afgezaagd? Ik heb echt geen idee, hoe ga jij dan?' vroeg ze snel, waarna ze de deur van de winkel open deed en die voor mij open hield. Ik stapte de volle winkel in en al snel volgde Angel.
    'Hoe ik ga?' vroeg ik aan haar, draaide mijzelf eventjes om en keek toen met een vriendelijk glimlachje naar haar. 'Als een afgezaagd plank.' Ik grinnikte eventjes. 'Afgezaagder dan dat kan haast niet.. Flauw grapje, maar ik heb eigenlijk ook geen idee. Misschien ga ik wel als een afgezaagd iets.. Zoals een vampier, of een tovenaar, ridder... We ehm.. kunnen ook iets nemen wat bij elkaar past..' begon ik en mijn stem werd aan het eind een stuk zachtjes. 'Je weet wel.. Zo iets als Frankenstijn en zijn bruid, dokter met een assistente, een vampier en zijn of haar slachtoffer. Dat koppeltje van de Flinstones.. Ehm..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hoe ik ga?" vraagt Kyle en hij draait zich naar mij om, om me met een vriendelijk glimlachje aan te kijken. "Als een afgezaagd plank." Hij grinnikt eventjes waardoor ik dat ook doe. "Afgezaagder dan dat kan haast niet.. Flauw grapje, maar ik heb eigenlijk ook geen idee. Misschien ga ik wel als een afgezaagd iets.. Zoals een vampier, of een tovenaar, ridder... We ehm.. kunnen ook iets nemen wat bij elkaar past..." begint hij en zijn stem word aan het eind een stuk zachter. "Je weet wel.. Zo iets als Frankenstijn en zijn bruid, dokter met een assistente, een vampier en zijn of haar slachtoffer. Dat koppeltje van de Flinstones.. Ehm..."
    Ik glimlach breed en knik goedkeurend. "Wauw, dat is nog een geweldig idee ook! Je bent echt een stuk creatiever dan ik, wauw." Ik geef hem een speels duwtje tegen zijn schouder aan en loop daarna langs hem heen. "Laten we eens kijken wat ze hier hebben, misschien krijgen we dan wel ineens een geniaal idee. Of jij tenminste, want ik ben daar niet zo goed in." zeg ik, terwijl ik de winkel doorkruis naar de kostuums. "Oh, misschien kan ik wel een Halloweenfeestje op het werk geven! Dan is het allemaal veel minder gedoe en heel gezellig." grijns ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Wauw, dat is nog een geweldig idee ook! Je bent echt een stuk creatiever dan ik, wauw,' zei ze en ze gaf mij een speelse duwtje tegen mijn schouder aan en liep vervolgens langs mij heen. 'Laten we eens kijken wat ze hier hebben, misschien krijgen we dan wel ineens een geniaal idee. Of jij tenminste, want ik ben daar niet zo goed in.' Ik lachte eventjes en volgde haar naar de kostuums. 'Oh, misschien kan ik wel een Halloweenfeestje op het werk geven! Dan is het allemaal veel minder gedoe en heel gezellig,' grijnsde ze vervolgens. Even keek ik haar verbaasd aan. Feestje... Bij haar werk... Daar mag ik niet komen, ik werk daar niet.. Wilde ze dan liever met hun dan bij mij? Logisch, mij kende ze amper. Ik knikte lichtjes.
    'Ja,' zei ik lichtelijk afwezig terwijl ik al een beetje door de kostuums begon te kijken. 'Welke kostuums had jij vroeger allemaal?' vroeg ik daarna iets wat nieuwsgierig aan haar. Ik besefte mij dat ik meer in de prinsessen dingen zat te kijken. Ik schudde even mijn hoofd en ging naar een andere rek toe, die er wat minder prinses achtig uit zag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you