• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik glimlach kleintjes, 'Dat heb ik vanzelf geleerd in het verleden,' zeg ik zacht. Ik ga voorzichtig naast hem zitten. 'Ik moet gewoon op je vertrouwen.' ik kijk naast me naar Jake en slik dan. 'De enige reden waarom ik weigerde daarstraks... Was omdat je drugs had gebruikt.' anders had ik het aantrekkelijk gevonden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het was goed dat je weigerde.' glimlach ik zwak naar haar en sla opeens dubbel. Ik schreeuw en knijp mijn ogen stijf dicht. Waarom komt deze pijn terug? Het was 6 jaar geleden dat ik die voor het laatst gevoelt had.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jake!' zeg ik gelijk bezorgen. Ik leg mijn handen op zijn schouders. Het doet mij ook gelijk pijn om hem zo te zien. 'Concentreer je op mij Jake. De pijn gaat wel weg. Vertrouw me.' ik heb geen idee wat ik voor hem kan doen. 'Zeg me wat ik kan doen voor je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het is beter dat je weggaat. Je moet me niet zo zien. Het gaat vanzelf wel weer over.' mompel ik tussen een paar pijnscheuten door. Ik adem even in. De pijn spreid zich uit over mijn longen en mijn hart waardoor ik als ik naar adem hap, nog meer pijn heb. Tranen rollen over mijn wangen. Ik bijt op mijn lip om de pijn te smoren. Een zoute bloedsmaak vult mijn mond maar het kan me niet zoveel schelen. Ik schok zachtjes. 'Les, je moet weg gaan. Ik wil niet dat je me zo ziet.' zeg ik en kijk haar even aan. Maar dan knijp ik mijn ogen weer dicht als er weer een pijn scheut door me heen gaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk naar hem. Zijn pijn doet mijn pijn. 'Nee, ik laat je niet alleen,' zeg ik dan. Ik dwing zijn gezicht naar me toe en kus hem dan een keer. 'Ik laat je niet alleen.' ik pak zijn hand beet. 'Knijp maar in mijn hand als je pijn hebt.' het zijn dezelfde woorden die Jake gisteren tegen me zei.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach zwakjes 'Ik vrees dat jij dan ook pijn hebt.' lach ik flauw. Ik schreeuw weer als de pijn weer toeneemt en begin dan weer op mijn lip te bijten. Ik kijk haar aan. 'Ik kan dit niet Les, niet weeral.' zeg ik zachtjes doelend op de pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. 'Knijp nou maar,' zeg ik met een glimlach. 'Ik weet niet wat ik eraan kan doen als ik niet weet waar je pijn vandaan komt Jake,' zeg ik zacht. Ik ga met mijn hand door zijn haar, streel langs zijn wang. 'Zijn drugs de enige manier om je pijn niet te voelen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Voornamelijk wel, of snijden.' zucht ik als de pijn al wat is weggezakt. 'Ik denk dat het over is voor nu.' mompel ik. 'Ik heb mijn lip kapot gebeten.' zeg ik en ga even met mijn hand naar mijn mond. Ik kijk naar het bloed da nu aan mijn hand hangt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk naar Jake, ik ben blij dat hij nu geen pijn heeft. Zijn lip bloed. 'Blijf zitten,' zeg ik dan. Ik ren naar de badkamer en kom met papier terug. Toiletpapier. Ik begin voorzichtig al het bloed weg te vegen bij zijn lip. 'Dat moet vanzelf wel overgaan.,' zeg ik als ik daar mee klaar ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach dankbaar als ze het bloed wegveegt. 'Ik denk dat het bij mij wel karma moet zijn.' zucht ik en laat me weer achterover vallen op het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hij laat zich zuchtend achterover Vallen op zijn bed en ik sta op en gooi de bebloede doekjes weg in de badkamer. Ik kijk even naar mijn eigen spiegelbeeld. Mijn ogen zijn rood van het huilen. Geweldig. Nee, niet geweldig. Hatelijk. Ik sprenkel wat water in mijn gezicht in de hoop dat mijn gezicht wat rustiger wordt. Dan loop ik weer terug naar Jake en ga op de rand van zijn bed zitten. Ik kijk naar hem. Ik zeg niets over karma. Want ik vind dat er geen goede karma bestaat. 'Gaat het met je?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het gaat wel, enkel een beetje uitgeput.' zeg ik zachtjes en pak voorzichtig haar hand vast. 'Waarom ben je zo lief voor me en waarom vergeef je me?' fluister ik zachtjes terwijl ik met haar vingers speel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hij speelt met mijn vingers. 'Ik ben zo lief voor je omdat je dat ook voor mij was toen ik crepeerde van de pijn.' ik kijk naar hem. Ik laat hem spelen met mijn vingers. 'En ik vergeef je omdat je niets wist wat je deed omdat je onder de drugs zat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar serieus aan 'Ik hou van je' en ik buig me wat naar haar toe. Maar dan herinner ik me iets en ga weer wat achterna. Ik kijk haar vertwijfelt aan. 'Mag ik je kussen?' vraag ik zachtjes. 'Al smaken mijn lippen op dit moment naar bloed' voeg ik er half grappend aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk naar Jake. Ik twijfel. Maar dan buig ik me ook naar hem toe en kus hem zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.