• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik haap lichtjes. 'Dan denk ik aan gisteren bij het meer.' mompel ik zachtjes en voel mijn lichaam wegzakken. Ik probeer mijn ogen zo lang mogelijk open te houden. Een mooi veld strekt zich voor me uit. Paardenbloemen staan overal om me heen. Ik kijk even naar mijn kleren. ze zijn deftig van in de 17e eeuw of de 18e eeuw. 'Jake!' hoor ik Kate vrolijk roepen. Ik kijk om en zie haar zwaaien. 'Waar ga je naartoe?' vraag ik mijn nicht. 'Naar Luca.' zegt ze. Ik lach. Luca is Kates vriendje. een mens.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 9:59 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik keek hem aan, en glimlachte zwakjes. Ik omhelsde hem en leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek een beetje voor me uit. Ik zat in de problemen nu, dat was in ieder geval één ding dat zeker was.


    Damon

    Hmm.. Dat was in iedergeval een betere reactie dan dat ik had verwacht, ik verwachte meer dat ze zou zeggen dat ik hier moest blijven of iets dergelijks. Ze lag haar hooft op mijn schouder waarbij ik op mijn beurt mijn hand over haar heensloeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake valt weer in slaap en ik ben blij om te zien dat hij dit keer een rustige droom heeft. Een glimlach is op mijn gezicht. Jake heeft de rust nodig zodat alle drugs uit zijn lichaam verdwijnen. Ik bijt op mijn lip en kijk dan zuchtend naar het plafond. Wat gebeurt er allemaal met me de laatste tijd?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga me klaarmaken om zo eeen uurtje naar school te gaan --'

    Adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik herken dit. Dit is een herinnering maar dan... dan... ow nee. 'Kate ik ga mee.' zef ik en ze schud haar hoofd. 'Luca is iets liefs van plan.' zegt ze. Ik schudmijn hoofd. 'Je begrijpt het niet! Je moet Luca uit het bos houden! Er gaat een bosbrand uit breken en jouw Luca zal sterven.' Maar Kate is al verdwenen en in de verte hoor ik wat later haar hysterisch gesnik


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake praat weer in zijn slaap maar dit keer kan ik hem niet verstaan. Ik weet niet of het erg is of niet. Jake lijkt niet rustig maar ook niet in paniek ofzo. Ik weet niet precies wat ik moet doen dus ik zeg, 'Jake, het is maar een droom, je kan die beïnvloeden... Denk aan fijne dingen. Leuke dingen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schiet recht. 'Luca!' zeg ik even en kom dan tot het besef dat het maar een droom was. 'Het was een herinnering.' zucht ik 'Aan hoe Kate haar 1ste echte liefde heeft verloren.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. Toch geen goede droom dus. 'Dan moet er wel veel moeite voor gedaan zijn wil je een demon dood krijgen,' zeg ok dan. Je hebt er een speciaal soort pijl voor nodig. Van speciaal soort materiaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd. 'Luca was een mens. Het is daarom dat Kate niets tegen je heeft. Ik kwam haar tegen in de bloemenweide en ze vertelde dat ze naar Luca ging. Een halfuur later is er een bosbrand uitgebroken en Kate kon Luca niet redden ze wist nog niet hoe ze vuur moest besturen. Ik hoorde haar gillen en heb haar gered maar voor hem was het al te laat.' Ik zucht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Jake, 'Een mens...' herhaal ik dan. Net zoals ik. Dit bewijst maar weer hoe makkelijk het kan zijn dat ik doodga. 'Gelukkig ben je nu weer wakker,' zeg ik met een glimlach. Weg van het mensgebeuren. 'Kan ik iets voor je doen ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd en glimlach naar haar. 'Nee, ik wil gewoon bij je zijn. Je mag me alles vragen nu, ik zal proberen eerlijk te antwoorden. Liegen heeft toch geen zin.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lesfles
    Ik kijk naar hem. 'Ik ben bij je dus dat zit wel goed,' zeg ik met een glimlach. 'Oke... Echt alles.' ik kijk nog steeds naar hem. Ik weet dat hij geen antwoord wil geven op deze vraag... 'Hoe komt de pijn?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knijp even mijn ogen dicht. 'Wil je het echt weten?' vraag ik haar zachtjes.

    [bestaan heksen en tovenaars hier? dan heb ik een idee xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ehm.... Het is jouw RPG :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Juist... hm ok xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'