• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Op een of andere trap :3

    Ellie, gaat Brad Les achterna, dat helpt namelijk in mijn keuze of ze wel of niet afleiding moet zoeken bij hem :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Nop Bradley blijft daar XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [verveel me xd kan Kate niet naar Leslie gaan en zeggen wat Jake aan het doen is??]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is goed :3 les is naar Jake zijn kamer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Waar is Lily? Dan komt Damon naar haar toe :3}

    [In een leegstaand lokaal x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kate
    'Je bent ongelooflijk.' grom ik en pak het zakje van hen af. Ik laat het verdwijnen. 'Weet Leslie dat je hier bent? Natuurlijk niet.' grom ik weer en laat me zelf nu verdwijnen en verschijnen ik Leslie's kamer. 'Hi, ik moet je wat zeggen.' zeg ik met nog steeds een gezicht dat op onweer staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schrik me rot als Kate ineens in mijn kamer staat. 'Kate?' zeg ik verbaasd. Ik veeg snel mijn tranen weg. Ze ziet er erg kwaad uit. 'Heb ik iets verkeerds gedaan?' vraag ik zacht. Zo lijkt het namelijk. Ik slik een keer. Waarom is ze zo boos? Dit kan ik er niet bij hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    'Wees gerust ik ben niet kwaad op jouw, maar op je vriendje.' Waarschijnlijk snapt ze er nu nog minder van. 'Leslie, hij is aan het snuiven. Hij gebruikt weer drugs ookal heeft hij me verdomme belooft eraf te blijven.' zeg ik nu iets kalmer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Mijn ogen worden groot van verbazing. 'Sinds wanneer?' vraag ik verward. Is dit mijn schuld? Doordat ik ben weggelopen zojuist. 'Het is mijn schuld,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    'Een halfuur geleden of zo.' mopper ik. 'En het is niet jouw schuld. Het is die ass zijn schuld.' zeg ik en zucht. 'Ik heb hun heroine laten verdwijnen dus ze kunnen niet meer verder snijven. Ik weet wel niet wanneer de effecten verdwenen zijn want hij had al een grote portie gesnoven.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    Ik keek de school door opzoek naar Lily om haar vervolgens in een leeg lokaal op de grond te vinden, ik trek de deur achter me dicht om vervolgens naast haar te gaan zitten. 'Wat is er en wie is hij?' Vraag ik haar vervolgens waarna ik haar een appel voorhoud.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik schrok me kapot door iemand die binnenliep, tot ik zag dat het Damon was. Ik veegde snel een verdwaalde traan weg, stond op en deed alsof er niks was gebeurd. Ik pakte de appel aan en nam er een hap van.
    ''Hij is het,'' zei ik, en merkte dat mijn stem nog altijd trilde. Verdomme.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd en kijk naar de grond. 'Kate..' begin ik dan zacht. 'ik was bij Jake, en ik ging me omkleden dus naar mijn eigen kamer. Toen ik terugkwam stond de deur open, dat had ik niet gedaan. Ik zag dat er iets was met Jake. Maar hij wilde me niet zeggen dat er iemand was geweest. Ook niet wie. En toen rook ik háár luchtje. Die van Ashley. Ze is bij hem geweest in de tussentijd. En ik weet niet wat ik ervan mort denken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Waarom is hij hier?' Vraag ik haar vervolgens waarna ik een hap nam uit mijn appel aangezien ik er twee uit de kantine had meegenomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Kate
    Ik zucht 'Heb je het hem laten uitleggen? Misschien is er niets gebeurt?' zeg ik. 'Vind je het erg om mee te gaan even? We moeten Jake hier krijgen en houden anders doet hij nog meer domme dingen. Er zijn meer dingen om de pijn te vergeten dan seks en drugs. Die seks zal hij niet doen omdat hij van je houd, ik hoorde zijn gesprek van het begin al. Messen, zelfmoord,... je weetwel.' ratel ik door en begin plots te huilen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'