• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk een beetje afwezig voor me uit en geef Jake geen antwoord. Volgens mij heb ik een slecht leven verdiend. Ik heb gewoon geen recht op iets goeds.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Dat gevoel heb ik al 159 jaar,'' mompelde ik. Ik slikte wat tranen weg. Die idioot heeft er voor gezorgd dat ik alle mensen waar ik van hield moest achterlaten, en Damon terwijl hij verging van de pijn. Hij heeft er voor gezorgd dat ik al 159 jaar in angst leef.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    Ik bijt om mijn lip en loop traag naar haar toe. Ik laat me naast haar vallen. 'Bye Leslie.' zeg ik zachtjes en druk een kus op haar wang. Ik laat haar verdwijnen en verschijnen in haar eigen kamer. Met een zucht laat ik een koffer verschijnen en begin mijn spullen terug in te pakken. Ik neem vervroegd weekend en vakantie voor een tijdje. Ik zal moeten terugkeren maar dan zal ik Leslie niet voor de voeten lopen. Ze is beter af zonder me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Als je weggaat ga ik met je mee' Deelde ik mee, vastberaden me daar aan te houden aangezien ik dan teminste iets kon doen en zij niet alleen hoefde te zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    {En toen mocht ik niet meer achter de computer.. Tot morgen denk ik..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik keek hem aan, en glimlachte zwakjes. Ik omhelsde hem en leunde met mijn hoofd op zijn schouder. Ik keek een beetje voor me uit. Ik zat in de problemen nu, dat was in ieder geval één ding dat zeker was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ineens ben ik in mijn eigen kamer. Tranen lopen over mijn wangen. Ik spring op, ik moet naar Jake toe. Het klonk als een afscheid. Ik ren richting zijn kamer en doe de deur dan open. 'Jake, wacht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik heb bijna alles ingepakt als ik uit mijn gedachten gehaald word door Leslie. 'Jake, wacht.' zegt ze. Ik stop even met wat ik bezig ben maar kijk haar niet aan. Het zou het vertrekken alleen maar moeilijker maken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( And i'm back )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik slik een keer, ik zie dat hij bezig is met pakken. Een traan rolt over mijn wang. 'Ik heb je nog niet weggestuurd, right?' zeg ik dan. 'Want ik wil niet dat je gaat.' als Jake weg is zal ik een zombie worden en alleen maar voor me uit staren en huilen. Zonder Jake heeft mijn leven geen zin meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik doe je alleen maar pijn Leslie. Je bent beter af zonder me. Ik denk dat het beter is dat ik vertrek.' mompel ik zachtjes. 'Niet huilen alsjeblief, ik probeer alleen te doen wat ik denk dat het beste is voor jouw.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Mijn lip trilt. 'Blijf bij me,' zeg ik zacht. 'Je maakt me gelukkig. En wat er is gebeurd... Dat weegt niet op tegen de redenen dat ik wil dat je blijft.' ik kijk naar hem. Ik veeg mijn tranen weg. Ik ben gestopt met huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik maak je gelukkig? Leslie, ik heb je daarnet bijna verkracht, ik heb je bedrogen met Ashley gisteren, ... Ik maak je niet gelukkig. Ik doe je enkel pijn en daar haat ik mezelf om.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk naar Jake. 'Je zou me ongelukkig maken als je vertrekt,' zeg ik dan. 'Je moet niet enkel de slechte dingen zien.' ik denk aan alle momenten met Jake. 'Toen ik hier aankwam, en ik op je rug sprong. Jij mijn koning, ik jouw koningin. En aan het eind van de avond dat ik dan bij je kon liggen. Toen we naar de stad gingen. En een jurk voor mij gingen kopen voor het herfstbal. Het ijsje eten, het toneelstukje.' ik kijk naar Jake. 'Gisteravond..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach flauwtjes. 'Jij ziet ook overal het goede in he?' lach ik zachtjes. Ik ga op mijn bed zitten en kijk nadenkend naar de grond. 'Hoe weet jij, en hoe weet ik, zeker dat ik niet meer naar de drugs grijp? Ik kan zelfs niets beloven aangezien ik er soms geen controle over heb. Ik kan je wel één ding beloven: Ik heb het één keer gedaan maar nu zal ik je nooit meer bedriegen met Ashley of welk meisje ook. Dat weet ik zeker.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'