• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [te laat xd misschien als Kate weg is xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Kate neemt ons weer mee terug. Het voelt verschrikkelijk dat ik niet zelf terug kan gaan. Omdat ik een zwak mens ben. En niet een demon. Dat haat ik. 'Kate, wat nu?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    Ik kijk even vertwijfeld naar Jake die in zich zelf zit te praten. Ik kan dit niet meer aanzien. Niet weer. 'Hij is binnen 5 à 20 minuten zichzelf weer maar vind je het erg als ik weg ga?' Ik slik even. 'En o ja, hij kan domme dingen doen, wil je hem tegenhouden dan?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kate, opzouten :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Ik knik naar Kate. 'Is goed, ga maar,' zeg ik zacht. En ik geef haar nog even er knuffel en zodra ze weg is kijk ik naar Jake. Nu zal het al helemaal makkelijk zijn om de weddenschap te winnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sta recht en geef Leslie een knuffel waardoor we op mijn bed vallen. 'Joepie' zeg ik vrolijk en lik mijn lippen af. Ik heb plots zin om iets te doen. 'Leslie, ik wil iets doen.' zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ineens geeft Jake me een knuffel en we vallen op het bed samen. Ik kijk hem wantrouwend aan. 'Wat wil je doen?' vraag ik aan hem. Hij likte zijn lippen af terwijl hij naar me keek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kruip over haar heen en zoen haar, mijn handen gaan onder haar shirt en kneden in haar borsten. Ik voel me opgewonden en kijk haar vol lust aan;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Hi kruipt over me heen en zoent me dan ineens. Ik voel ook zijn handen onder mijn shirt en hij masseert mijn borsten. Ik ben even in de war. En dan duw ik Jake van me af. 'Stop Jake, dit wil ik niet.' en ik probeer zijn handen onder mijn shirt vandaan te halen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik negeer haar en druk kusjes over haar nek. 'Je wilt dit wel, Les.' zeg ik hees en duw mijn onderlichaam tegen het hare zodat ze mijn stijve voelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Wát?! Hij kan doen wat hij wílt, Damon. Dat is het probleem,'' zei ik. ''Je weet nog half niet tot waar hij toe in staat is.. Hij vermoord jou, hij vermoord iedereen die ik mag.. en daarna mij,'' zei ik overstuur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Les
    Jake was sowieso al sterker als demon toen ik nog demon was, maar nu ik een mens ben kan ik me niet verzetten. Hij drukt kusjes in mijn nek en zegt dat jk dit wel wil. Hij duwt zijn onderlichaam tegen dat van mij en ik voel zijn stijve. Dit is echt niet leuk. 'Jake! Stop!' zeg ik dan wanhopig. Normaal gesproken zou ik het willen maar nu niet. Nu absoluut niet. Ik leg mijn handen op zijn borstkas en probeer hem van me af te duwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'En daarom blijf je vluchten? Als je dat blijft doen vind hij het alleen maar meer leuk, dan is het voor hem net een jacht' Zeg ik geiriteerd, ik hielt er niet van om niets te kunnen doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Er is niks anders dat ik kan doen! Ik kan niks tegen hem beginnen,'' zuchtte ik. Als ik niet had gevlucht was ik, -en Damon-, al 159 jaar lang dood. Of tenminste gemarteld, vergaan van de pijn. Nee, dat zag ik niet zo zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Ik haat niets kunnen doen' Mompel ik geiriteerd waarna ik weer een hap van mijn -bijna vergeten- appel nam.


    Don't be like the rest of them, darling