• Wat zouden jullie er van vinden als er over 10 a 20 jaar de harry Potter films een remake krijgen? zouden jullie er blij mee zijn of frustreerd het je juist? Ik ben benieuwd naar jullie mening!

    Persoonlijk vind ik het verschrikkelijk. Omdat ze in een remake vaak dingen anders doen, en het niet meer zo goed word als het was. Kijk maar naar de Clahs of titans film. Was een hele goede film, ik had er geen problemen heb daar best van genoten. Maar Pegasus was zwart..hij hoort wit te zijn! En ik dnek gewoon dat , dat in Potter ook gebeurd. Hagrid word een skinhead. Dus na mijn mening liever geen remake. maar wat denken jullie?

    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat zal nooit gebeuren. :')


    You are beautiful, you are love.

    Ja, Ik denk daarom dat het onvermijdelijk is. Het komt er toch wel. Als ze maar niks aan het verhaal veranderen ofso..maar ik ga hem wel zien :-) inderdaad wellicht hebben ze dan nieuwe technieken dus dat is ook best excited!! :-) en voor de generatie onder ons, is het ook leuk.

    Zal niet gebeuren, het is al goed zoals het is.

    Stratosphere schreef:
    Of je het nou wilt of niet, het zal er waarschijnlijk toch komen :3
    Doen ze bij alle films, aangezien er over twintig/dertig jaar betere technieken zijn, etc.

    Ik zou het om de acteurs niet willen zien, maar om de effecten wel. Kijken of het er nog echter zou uitzien ^^


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Caution first, always.

    Die remakes mogen er best zijn, vind ik. Als men geld wil stoppen in slechte films, moeten ze dat lekker zelf weten. Kijk naar The Legend of Aang, wat een kutfilm vergeleken met de nickelodeon serie.

    Ik vind dat de films de boeken sowieso niet goed vertolken en dat mensen die alleen de films kijken een heel slecht beeld hebben van de serie en hoe geweldig die voor hen zou kunnen zijn als ze ook zouden lezen. Niet dat ze dat per se zouden moeten.

    Maar als er een remake komt, hoop ik gewoon dat men blijft beseffen dat de huidige acht Potter-films de originele zijn en dat Rowling alle credit verdiend, want zij is degene die de boeken schreef.

    En als die remakes wel goed zijn (you never know) dan is het heel fijn om nog een keer van de serie te kunnen genieten ^^

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:23 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    @Instagram

    Je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad ook onvermijdelijk om het niet te doen. En de volgende generatie na ons..--die zouden het wellicht ook leuk vinden! Als het natuurlijk verder verteld word. Maarja..het zal nooit hetzefde zijn als het origineel..

    De Harry Potter reeks heeft iets magisch
    Persoonlijk hoop ik wel voor mijn kinderen of kleinkinderen dat er ook zo iets voor hun komt.
    Of dat het de remake is van Harry Potter of iets totaal nieuws is.
    Ik gun iedereen het gevoel van wachten op dat nieuwe deel en heel de tijd inspanning zitten omdat je wil weten hoe het afloopt


    Can't control my second personality

    Potterfan schreef:
    @Instagram

    Je hebt helemaal gelijk. Het is inderdaad ook onvermijdelijk om het niet te doen. En de volgende generatie na ons..--die zouden het wellicht ook leuk vinden! Als het natuurlijk verder verteld word. Maarja..het zal nooit hetzefde zijn als het origineel..


    Ja, daarom, al vind ik dat er nog best een hoop verbeterd kan worden aan de films.
    Zoals dat ze altijd in "gewone" kleren rondlopen, terwijl dit in de boeken maar zelden voorkomt en eigenlijk alleen door de Wemels/Weasleys in vakanties wordt gedaan. (maar ze moeten wel van John Williams' muziek afblijven, die is goddelijk :9~)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ALS het er al komt, dan ga ik in ieder geval meteen naar de bioscoop met mijn kinderen. :Y)


    He's a lion. Who Can Talk.

    Weet je, over 20 jaar vinden ze onze HP films toch rommel omdat de technieken dan beter zijn. Let maar op, een remake kan nog goed aanslaan bij onze kinderen. (:


    Let the Night embrace you

    xSTARSHIP schreef:
    ALS het er al komt, dan ga ik in ieder geval meteen naar de bioscoop met mijn kinderen. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Hagrid word een skinhead


    You made me laugh for a second:W
    Krijgt hij dan ook tattoeages zodat hij een echte hell angel wordt?
    En het is trouwens wordt met dt


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    xSTARSHIP schreef:
    ALS het er al komt, dan ga ik in ieder geval meteen naar de bioscoop met mijn kinderen. :Y)


    26 - 02 - '16