• Suggestie :

    Topics uit je ''Mijn Topics.'' verwijderen zodat het wat overzichterlijker wordt.

    Whaut? O.o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maar het zijn jou topics? Als je ze zou kunnen verwijderen zijn het niet meer jou topics maar Topics die ik heb geselecteerd omdat ze altijd handig zijn om hier te staan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wat is het nut dan van dat overzicht? :p


    Let the Night embrace you

    Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Als je nou zo'n spel doet dan blijven ze naar boven komen, net zoals die oude omhoog geschopte topics.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Als je nou zo'n spel doet dan blijven ze naar boven komen, net zoals die oude omhoog geschopte topics.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Nadal schreef:
    Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Als je nou zo'n spel doet dan blijven ze naar boven komen, net zoals die oude omhoog geschopte topics.


    Idd.
    Plus dat is inderdaad ordelijker, en geeft een beter overzicht weer van bepaalde topics die je wil blijven volgen.
    Of bijvoorbeeld topics waar ik dan, als mod, een opmerking ofzo heb gegeven, maar wanneer het topic dan weer beter gaat, ik het niet echt meer wil volgen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nadal schreef:
    Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Als je nou zo'n spel doet dan blijven ze naar boven komen, net zoals die oude omhoog geschopte topics.


    Dan reageer je niet meer bij spelletjes, opgelost (: en zooooveel omhoog geschopte topics zijn er ook weer niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan reageer je niet meer bij spelletjes, opgelost (: en zooooveel omhoog geschopte topics zijn er ook weer niet.


    Dat zou kunnen ja. Maar ik vind het zonde om door zo iets niet op een topic te kunnen reageren en geloof me er zijn veel omhoog geschopte topic's van vier à vijf maanden geleden die nergens maar toe doen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan reageer je niet meer bij spelletjes, opgelost (: en zooooveel omhoog geschopte topics zijn er ook weer niet.


    Veel meer dan je denkt, hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nadal schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen ja. Maar ik vind het zonde om door zo iets niet op een topic te kunnen reageren en geloof me er zijn veel omhoog geschopte topic's van vier à vijf maanden geleden die nergens maar toe doen.


    Hmm ja..
    Voor mij zou het nogal onnuttig zijn maar als jullie het kunnen gebruiken... waarom niet? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bwaa, opzich niet echt een slecht idee, maar zo noodzakelijk is het nou ook weer niet.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Nadal schreef:
    Stiekem ben ik het hier wel mee eens. Als je nou zo'n spel doet dan blijven ze naar boven komen, net zoals die oude omhoog geschopte topics.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Beckett schreef:
    Bwaa, opzich niet echt een slecht idee, maar zo noodzakelijk is het nou ook weer niet.

    Vind ik niet nodig.


    26 - 02 - '16

    Ik zat vandaag aan precies hetzelfde te denken, toen vier stomme forumspelletjes telkens bovenaan mijn topics bleven plakken. Voor dus. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.