• X

    [ bericht aangepast op 20 okt 2011 - 18:05 ]

    Ik mag Selena Gomez niet. Ze is aardig tegenover haar fans, want ik had filmpjes over haar gezien dat ze fans belde. Maar dat kwam voor mij zó fake over.

    Ehm, goed dat je bent gestopt?


    They fell in love, didn't they?

    Waar heeft hij over gelogen dan?


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Imoani schreef:
    Waar heeft hij over gelogen dan?


    Helemaal in het begin heeft hij gezegd dat hij niets met Selena heeft en nog steeds single was.

    Terwijl ze toen al een hele tijd hadden.

    Heb je ooit nagedacht hoe dat voor Selena moest zijn? Of de reden waarom Justin daarover loog?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nja weet je, ik snap wel dat hij 'loog'. Als ik hem was zou ik ook niet steeds aan men kop willen horen: 'Heb je met Selena' dit en dat. Ik snap zijn punt. Maar ik haat Selena niet, ik ben heel blij voor ze.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hale schreef:
    (...)

    Helemaal in het begin heeft hij gezegd dat hij niets met Selena heeft en nog steeds single was.

    Terwijl ze toen al een hele tijd hadden.

    Sorry hoor maar hij heeft zijn privacy ook gewoon nodig.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    Kitchener schreef:
    Like I did.


    Die is echt mooi(l)

    Imoani schreef:
    (...)
    Sorry hoor maar hij heeft zijn privacy ook gewoon nodig.


    Ja tuurlijk heeft hij dat.

    Maar hij had niet moeten liegen...

    Hale schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk heeft hij dat.

    Maar hij had niet moeten liegen...

    Luister, het is zijn leven. Je moet zijn punt ook snappen, soms is het een leugen om best wil.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik heb respect voor je, ik geef toe, ik haatte selena eerst ook, en ik geef toe, ik heb nog steeds het idee dat ze Justin alleen maar heeft voor de publiciteit, maar als Justin er gelukkig van word kan ik er niks aan doen.


    Life is a beautiful struggle

    Respect.


    Ik heb Selena nooit gehaat. En als hun gelukkig zijn, dan vind ik het best dat ze met elkaar hebben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien komt er een goed album van als ze zijn hart breekt, net als bij Adele en Anouk. Just sayin'.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik snap niet waarom je Jelena gaat haten, laat ze gelukkig zijn en die jongen weet wel wat die doet.

    En ik ben geen fan ofzo, van beide niet, maar ik snap dat gewoon niet. :']