• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie hoe hij zijn ogen dicht knijpt. 'Alleen als jij het me wilt vertellen,' antwoord ik hem. 'Ik wil je helpen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nadat... mijn neef gedood was, ben ik even van het pas af gedwaalt. Ik doodde mensen voor mijn plezier. Op een dag vermoorde ik een zigeunermeisje, Yana noemde ze, op brute wijze. Ik bespaar je de details maar de delen van haar lichaam werden gevonden door haar moeder. Haar moeder had krachten en ze sprak een vloek over me uit, dat ik zou wegkwijnen voor altijd. In het begin viel het mee maar na een tijdje werd het erger en erger en gebruikte ik drugs en seks om mijn gevoelens niet meer te voelen. De vloek geld zolang ik verdriet, haat en angst voel en nog een paar dingen. Een paar jaar geleden begon ik naar school te gaan en stopte ik met drugs, de aanvallen verminderden en hielden op. Ik weet niet waarom ze nu weer terug zijn.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik slik als hij klaar is met zijn verhaal. 'Misschien maakte ik je wel verdrietig...' zeg ik dan. Ik kijk naar beneden. Ik kan het eigenlijk amper geloven dat Jake mensen heeft vermoordt. Voor zijn eigen plezier. 'Een vloek is op te heffen, toch?' ik kijk weer naar Jake. 'Dat moet op te lossen zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik verdien het, het is onomkeerbaar.' zucht ik 'Ik wou dat ik die mensen nooit vermoord had.' Ik mompel nog wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Ik weet niet wat ik moet antwoorden. Ik vind het... Afschuwelijk wat hij heeft gedaan. Maar... Ik kan er mee leven? 'Je hebt er allang voor geboet, dat moet een keer voorbij zijn Jake.' dat is wat ik er wel van vind. 'Misschien dat als jij een leven red? Dat ze inziet dat je verandert bent.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach lichtjes. 'Heb ik al gedaan, verschillende levens. Ik had je dit niet moeten zeggen, ik zie de walging in je ogen Les.' Ik kijk haar niet meer aan en kijk naar het plafond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Owwhh.. Awesome heksen en tovenaar.. (Mag ik Ryan een tovernaar maken? :3)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [jep doe maar xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Geen walging Jake,' zeg ik dan. 'Meer... Iets wat ik zelf nooit zou doen.' ik kijk naar Jake, maar hij kijkt naar het plafond. 'Well, misschien dat als je me zo hard tegen mijn hoofd slaat dat ik geheugen verlies krijg. Dan vergeet ik het.' een scheef lachje zit op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Wooo :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Tamtamtammmmmm, het RPG wordt uitgebreid :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Agh.. Dat mag ook wel XD Hij houd het in iedergeval best lang vol XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik lach 'Nee dank je hartelijk.' glimlach ik. 'Mag ik wel een kus? Of liever niet?' zeg ik en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol ga bij de inleiding iets over heksen en tovenaars schrijven xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vind het lief dat hij het vraagt. 'Ja, waarom niet?' antwoord ik dan. En ik druk een zacht lief klein kusje op zijn lippen. 'Wil je meer?' vraag ik met een lachje. Ik probeer Jake op te vrolijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.