• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kijk haar even verwart aan. Waar ben ik mee bezig? Ik spring van haar af en strompel naar de andere kant van de kamer waar ik trillend naar mijn handen kijk. 'Wat is er aan de hand met me?' De mist in mijn hersenen begint lichter te worden;


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Leslie wordt aangerand :Y)

    Aiiii luf DRAMA!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Leslie wordt aangerand :Y)

    Aiiii luf DRAMA!]


    [Correctie, werd aangerand.

    Hè jammer, ik had verwacht dat hij nog door zou gaan :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Les
    Ik ril, dit had ik niet verwacht. 'Wat er met je gebeurd?' herhaal ik ontzet. 'volgens mij overviel lust je.' en ik ril nog steeds. Jake heeft me aangerand..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik word verscheurt door 2 werelden. De realiteit en de droomwereld die de drug gecreëerd had. 'Ik ben een ass.' Ik kijk haar aan 'Je moet me aangeven, Les. Ik had je bijna verkracht.' Ik kijk haar aan. Schuldgevoelens komen in me boven drijven. 'Geef me aan bij de politie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik ril nog steeds. Ik sta op, weg van het bed. Ik ga met mijn rug naar Jake toe staan. Ik word verscheurd door mijn gevoelens. 'Heb je nog last van drugsverschijnselen?' vraag ik dan zacht. Want als ik dat weet, weet ik of ik weg kan. Anders ben ik bang dat hij zichzelf iets aandoet. Ik negeer heel zijn gepraat over het politie bureau. Ik sta nog steeds met mijn rug naar hem toe.

    [Lol, en niet stiekem naar haar kont kijken he Jake! :P anders heb je dadelijk weer heel veel lust in je xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee, ik denk van niet' zeg ik en kijk haar vol pijn aan. 'Ik kan het je niet kwalijk nemen als je me nooit meer wil zien.' zucht ik 'Ik heb het alweer verknalt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik ril weer. 'Heb je pijn?' vraag ik dan. Ik weet dat dat de reden is waarom hij drugs gebruikt. Het is verschrikkelijk om zo te rillen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik knik zwakjes 'Maar dat zou niet de reden mogen geweest zijn om me zo aan te stellen en naar verdovende middelen te grijpen.' zucht ik en ga door mijn haren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik knik een keer. 'Waardoor komt de pijn?' vraag ik dan. Mijn stem klinkt emotieloos. 'En op welke manieren gaan de pijn weg?' ik ril nog steeds en moet moeite doen om niet te gaan huilen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet even koken :( ouders zijn weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik haal mijn schouders op. Ik heb niet veel zin om over mijn verleden te praten. 'Het spijt me zo Leslie. Gaat het met je? Sla me of doe tenminste iets. Ik voel me gewoon nog rotter nu.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik doe helemaal niets. Ik kijk een beetje voor me uit en ben op zijn bed gaan zitten. Ik geef hem geen antwoord, hij gaf mij namelijk ook geen antwoord. Ik slik een keer en wil dat het rillen ophoudt. 'Ik wil dat je pijn stopt,' zeg ik zacht. En ik kijk naar hem. 'Hoe kan ik daarvoor zorgen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben eten :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd. 'Dat kan je niet.' zucht ik. 'Ik zit er aan vast, voor altijd.' Ik bijt op mijn lip. 'Les, gaat het wel? Misschien... misschien moeten we dit weekend maar afzeggen.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'