• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik wil haar het zeggen dat ik hem meerdere malen de kans heb gegeven om het me te zeggen als Kate begint te huilen. Ik spring gelijk op en sla mijn armen om haar heen. 'Neem me mee naar hem,' zeg ik vastberaden. 'Ik ga hem eens even heel duidelijk maken dat hij dat nooit meer hoeft te doen omdat hij jou geen pijn mag doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kate
    Ik kijk haar dankbaar aan en veeg mijn tranen weg. 'Hij is mijn neef. Ik kan niet zonder hem.' zucht ik en neem haar hand vast om ons te laten verdwijnen. We verschijnen in dezelfde kamer van daarnet waar Oliver en Jake nog steeds zitten te lachen maar nu spelen ze met messen. 'Jake! Drop that damn knife!' gil ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk geschrokken naar wat zich afspeelt. Kate gilt dat Jake het mes moet laten vallen. Ik word gewoon kwaad op Jake. 'Jake,' zeg ik dan, lichtelijk geïrriteerd. 'Doe het voor Kate. Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk vrolijk naar Leslie. 'Spelen! Oliver zei dat ik me niet durfde snijden en kijk.' zeg ik trots en toon haar mijn arm waar er nu 8 verse sneden in staan. 'En Kate je bent niet mijn moeder.' zeg ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [lol net een klein kind xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk ongelovig naar Jake. En dan kwaad naar Oliver. 'Nou, geweldig,' zeg ik sarcastisch. 'Zal ik dat ook even bij mezelf doen Jake? O nee wacht, dat kan niet. Dan ga ik DOOD. Omdat ik een mens ben.' ik houd mijn hand op. 'Geef dat mes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach vrolijk en geef haar het mes. 'Oliver, wat zullen we nu doen?' vraag ik hem vrolijk. 'Ik weet niet, misschien kan ik van Josh nog wat pillen krijgen.' grijnst hij blij. 'Heb jij een idee Kate? Leslie?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik zuchtte en haalde toen een amulet tevoorschijn. ''Voor dit,'' zei ik toen maar. ''Het is van onschatbare waarde. Ik.. heb het van mijn oma gehad. Het is dus al eeuwen oud,'' zei ik, en keek er even naar.
    ''Misschien is er nog iets mee waarvan ik niet weet wat, maar-'' ik haalde mijn schouders op en zuchtte even.
    ''Oh- en daarbij.. ben ik niet erg vriendelijk tegen hem geweest,'' mompelde ik nog. Details bespaarde ik Damon wel.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:48 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Les
    Ik leg het mes veilig weg. Dan ga ik voor Jake staan. 'Hee Jake, ik weet nog een leuk grapje,' zeg ik dan boos. 'Je bent een zwakkeling... O nee wacht, dat is geen grapje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar beteuterd aan. Ik kom een beetje terug naar de werkelijkheid geblazen. 'Ik heb niets met Ashley gedaan daarnet. Ze wilde dat ik je bedroog maar ik heb gezegd dat ze moet oprotten.' mompel ik als even alles helder is maar dan versluimeren de drugs mijn brein weer. 'Wat gaan we nu doen?' vraag ik Leslie weer vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Ik neem aan dat hij dat niet alleen wil hebben om de ontschatbere waarde' Zeg ik terwijl ik naar het amulet kijk, het zag er mooi uit maar verder zag ik er geen waarde in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Ik geloof zijn woorden niet, hij is aan de drugs. Dus ik weet niet wat ik moet geloven. 'het liefst ga ik hier weg,' zeg ik zonder emotie. 'maar dan weet ik niet wat jij gaat doen.'


    [Lol, het zou leuk zijn als hij haar nu gaat aanranden :Y)]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:56 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oeh, bijna 12000 posts!
    Lily
    Ik haalde mijn schouders op en stopte het weer veilig weg. Ik greep gefrustreerd naar mijn haren. ''Wat moet ik nu?!'' mompelde ik overstuur, meer tegen mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Wat kan hij doen? Blijf gewoon hier, ik help je wel' Opper ik, ik had haar net weer ze mocht niet weg gaan, niet hierom.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Je gaat mee met ons, Jake. Wat Oliver doet kan me geen barst schelen maar jij blijft van de drugs af.' zegt Kate en ze grijpt mijn hand en dan Leslie's hand. 'Binnen 5 minuten ben je weer normaal denk ik, drugs werken niet zo lang bij demonen.' zucht ze en we verdwijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'