• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik trek haar zachtjes naar me toe en streel haar wang met mijn andere hand. 'Je bent veel te lief voor me.' fluister ik zachtjes tegen haar lippen aan en druk dan weer teder een kus op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake trekt me wat naar zich toe. 'Weet ik,'fluister ik terug. En ik ga er nog wat beter voor zitten. Ik weet niet waarom ik Jake wéér vergeef. Ik weet alleen dat ik hem nu terugkus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik streel zachtjes haar onderrug en haal mijn lippen dan weer van de hare. Ik trek haar voorzichtig naast me en kijk naar het plafond. 'Ashley kwam toen jij je kleren ging aandoen. Ze begon over dat het niet gezond was mijn opgewondenheid op te kroppen en wilde me er van af helpen, ik heb gezegd dat ze moest oprotten en ze is weg gegaan. Ik wilde het niet zeggen omdat ik niet nog meer problemen wou hebben tussen ons, of dat jij je nog onzekerder over dit zou voelen.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake trekt me voorzichtig naast zich en ik leun tegen Jake aan. Dan vertelt hij over Ashley. We kijken beiden naar het plafond. 'Als je me dat gelijk vertelt had, had ik je geloofd,' zeg ik zacht. 'Nu ook, zo bedoel ik het niet... Maar dan,' en ik maak zacht mijn zin af, 'had ik niet verkeerde conclusies getrokken.' het is mijn eigen schuld. 'Het is mijn schuld.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het is niet jouw schuld. Ik had het je gewoon moeten zeggen.' zeg ik en druk weer een kusje op haar mond. Ik zucht. 'Ik denk dat ik even ga slapen.' mompel ik en trek mijn shirt en jeans uit. 'Wil je bij me blijven?' vraag ik en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    'Als ik niet overhaast conclusie's had getrokken...' begin ik mijn zin. Maar ik maak hem niet af. Hij vraagt of ik bij hem wil blijven. 'Ja, ik blijf bij je,' zeg ik zacht. En ik druk een slaapwelkus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kruip onder mijn dekens en trek haar nog wat dichter tegen me aan. 'Dank je.' fluister ik zachtjes, sluit mijn ogen en ben zo weg. Ik val in een diepe slaap. Ik ril zachtjes en kijk om me heen, ik ken het hier. Maar van waar? De zonnebloemenvelden staan vrolijk tussen de huisjes in. Alles lijkt hier ok maar toch is er iets mis. Ik zie rook komen uit een huisje en een beetje later staat alles in brand. 'Jake!' hoor ik plots een meisje gillen. Tussen de rook staat Leslie, de vlammen likken aan haar witte kleed. Wanhopig probeer ik haar hand vast te nemen, maar een kracht trekt me terug. 'Jake help me!' gilt ze. 'Les! Ik kom eraan. Ik- ik laat je niet achter.' zeg ik wanhopig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Praat hij ook hardop? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ja xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Jake valt heel snel in slaap. Ik ben totaal niet moe. Ik zou nu echt niet kunnen slapen. Ik kijk naar Jake. Hij lijkt... Onrustig. Dan begint hij te praten. Hij droomt naar, over mij. Ik doe wat hij ook bij mij doet, ik ga zachtjes tegen hem praten. 'Weet ik Jake,' fluister ik. 'Ik weet dat je eraan komt. En dat je me niet verlaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik strek mijn vingers naar Leslie uit maar kan haar net niet aanraken. Ik zie hoe de vlammen aan haar benen nu likken en hoor haar gillen. 'Leslie!' roep ik en vecht me een weg. Ik probeer de vlammen te doven maar ze lijken alleen maar hoger en heter te worden. Ik begin te snikken en laat me op mijn knieen vallen als ik door heb dat ik niets maar kan doen. Ik hoor haar gillen en wieg mezelf heen en weer 'Ik houd van je, blijf bij me, ik houd van je, blijf bij me,;..' alsof het een mantra is herhaal ik die woorden keer op keer tot het gillen ophoud als teken dat Leslie dood is en ik begin hysterisch te snikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Aw, arme Jake]

    Les
    Jake begint achter elkaar te zeggen dat hij van me houdt en dat ik bij hem moet blijven. 'Jake,' zeg ik san weer. 'Ik ben bij je, en ik zal bij je blijven.' dan begint hij gewoon te snikken. Ik moet hem wakker maken. Ik schud zachtjes aan zijn schouder. 'Jake, ik ben er nog. Ik blijf bij je. Het is een droom. Of eerder een nachtmerrie. ,' zeg ik mrt ren klein lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik doe verschrikt mijn ogen open en kijk haar me tranen in mijn ogen aan. Ik knuffel haar en verberg mijn gezicht in haar nek. 'Het was zo echt. Ik- ik voelde de vlammen gewoon.' snik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Ik knuffel hem terug en wieg hem heen en weer. 'Het is niet echt Jake,' zeg ik zacht. 'Ik verlaat je niet. Ik zal bij je blijven, heel mijn leven.' want daarna sterf ik van ouderdom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Mijn ademhalig vertraagt en ik veeg beschaamt mijn tranen weg. 'Sorry.' mompel ik zachtjes en kijk licht blozend naar het dekbed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'