• "Oh how I wish that was me" eindigde ik het liedje, hierna zou 'when I should've kissed you' het liedje waar we vaak de meeste bromance momentjes deden. Het hele liedje maakte oogcontact met Harry, van alle vier mijn vrienden was hij mijn beste, Ik glimlachte en wenkte hem. Hij had de hint begrepen en liep met een wenkbrauw-wiebel naar mij toe, het hele publiek begon te gillen, Toen Harry naast mij stond raakte hij even mijn hand aan. Een bom van vlinders ontplofte in mijn buik, ik voelde me heel erg ongemakkelijk, dit was nooit mijn bedoeling geweest. Wat dacht ik. Harry zat altijd achter alle meisjes aan en hij stond bekend als DE flirt, wat moest ik wel denken 'hij verliefd op mij' echt niet, Maar onze bromance moest doorgaan. Ik pakte Harry's hand vast. Hij keek mij aan en onze gezichten kwamen langzaam dichter bij. Opeens knapte er iets in mijn hoofd, dat ene dingetje dat mij tegenhield om hem niet echt te kussen, En ik kuste Harry, vol op zijn mond, Hij duwde me weg en keek geschrokken naar hem, geschrokken van mijn eigen reactie. Ik moest door zingen en niet in tranen uitbarsten. Met moeite zong ik door.

    Na dat concert rende ik gelijk het kamertje in en zocht bescherming achter de bank. Tijdens het concert had ik mijn tranen wel kunnen inhouden maar nu, hier achter de bank, stroomde de tranen over mijn wangen heen. Ik snikte oncontroleerbaar. Ik had zelfs niet gehoord dat de rest binnenkwam. Maar toen Niall het kleine koelkastje opentrok kreeg ik zelf ook in de gaten dat ik honger kreeg. Snel sprong ik achter de bank vandaan, ik zag de jongens schrikken van mijn actie, blijkbaar wisten ze niet dat ik achter de bank zat. Ik pakte wat te drinken en een boterham en ging met mijn rug naar de rest toe op een stoel zitten. Ik schrok toen ik een hand op mijn schouder voelde. Ik draaide mijn hoofd en keek recht in het lachende gezicht van Liam, ik schonk hem een waterig glimlachje terug en draaide mezelf weer zo dat ik niemand hoefde aan te kijken, zeker Harry niet, die ook een beetje loner zat te doen in de andere hoek van het kamertje. Zonder waarschuwing ging Liam naast me zitten en begon te praten. Ik praatte wel terug maar ik luisterde niet echt. Liam dwong me het goed te maken met Harry en hem over mijn gevoelens te vertellen. Ik schudde heftig van nee. Maar Liam tilde me op en zette me voor de stoel van Harry. Ik keek omlaag en kuchte een keer. "Moest dit nou Liam" fluisterde ik. Hij keek erg zelfvoldaan. Maar voor ik het wist moest ik toch weer wegrennen. Ik was net optijd bij de WC voordat alles in de pot vloog. Harry kwam naar me toe en troostte me. Hij begon uit zichzelf te praten. "Wat was dat nou op het podium" vroeg hij "Ik weet het niet Harry, het was er ineens weer" gaf ik antwoord op zijn vraag. "Weer?" vroeg hij "Heb je dit soort momenten vaker dan?" Ik keek hem schuldbewust aan en draaide mijn hoofd weg terwijl ik nauwelijks merkbaar knikte. Toen Harry weg was greep ik naar een rond zwervend scheermesje, waarschijnlijk van mezelf aangezien ik me nog voor het concert had geschoren en zette het in mijn arm, Het voelde verkeert maar ik drukte toch door en haalde het mesje snel en soepel omhoog. Meteen zag ik een donkerrode streep op mijn arm verschijnen en de eerste druppel viel al in de wasbak toen ik het bewustzijn verloor.

    lees bovenstaande dingetje. = eerste hoofdstuk van Zarry Stylik story (had geen zin om een link te maken) maar dus moet ik er mee doorgaan please comment

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tall girls are hot, small girls are cuties :3, Harry Styles