• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Ik kijk met een lieve glimlach naar hem. 'Je hoeft geen sorry te zeggen,' en ik strijk met mijn hand langs zijn wang. 'Jij weet ook niet van te vore wat je droomt.' ik pak zijn hand en strijk daar zachtjes met mijn duim overheen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar voorzichtig aan. 'Ik voel me nu zo zwak, met al dat huilen.' mompel ik en lach scheef naar haar. Ik lik even mijn lippen omdat ze droog zijn en buig me naar haar toe voor een klein kusje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Wanneer Jake over zijn lippen likt verstijf ik een beetje. Het doet me denken aan daarstraks toen hij me aanrandde. Ik wil niet dat Jake het merkt dus buig ik ook naar hem toe voor de kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar zo passievol mogelijk en streel haar wang. Dan haal ik mijn lippen van de hare. 'Ik blijf erbij dat je me moet aangeven.' zucht ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie
    Ik slik een keer, 'Nee.' dat is het enige wat ik op dit moment zeg. Ik kijk hem aan. 'Dst kan ik niet. Je wist niet wat je deed... Of je remmingen verdwenen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht 'ik heb straf nodig. Ik voel me er rot over.' mompel ik zachtjes en kijk naar onze handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik schud mijn hoofd. Ik leg een hand onder zijn kin en doe hem opkijken. 'Dat moet je niet doen, ik heb er niets aan overgehouden.' ik lieg. Maar ik kus hem zachtjes om hem te overtuigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'En toch voel ik me er rot over.' zucht ik. 'Ik ga me morgen dan maar zelf aangeven.' mompel ik en ga op mijn zij liggen. Ik kijk haar nog steeds niet aan. 'Doet je wang nog pijn?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik kijk naar hem. Mijn wang doet nog steeds pijn. 'Nee, hij doet geen pijn meer,' zeg ik dan. 'En tuurlijk, geef jezelf maar aan. Dan gooien ze je voor een paar jaar de cel in. En er komt straf bij aangezien je drugs gebruikt hebt. En dan zien ze dat je niet ouder wordt. Top idee.' ik ben sarcastisch.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht gefrustreerd. 'Wat moet ik dan doen? Mezelf opsluiten voor 3 jaar? Ik moet toch iets doen.' mompel ik. 'Wil je me anders in elkaar slaan?' vraag ik haar.

    [moet gaan slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd, 'Nee dankje, waarschijnlijk breek ik dan iets aangezien ik een zwak mens ben,' zeg ik dan. En ik zucht. 'Laat het gewoon zitten. Ik ben prima, ik heb niets eraan over gehouden.' behalve een nare herinnering. En een gedachte terug aan Nick..

    [Slaaplekker c:]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 22:46 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht 'Oke dan krijg je eeuwige dienstbaarheid in de plaats.' mompel ik en lach even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet zachtjes lachen. 'Zo eeuwig zal die dienstbaarheid niet zijn,' zeg ik met een glimlach. Want ik kan dood. Tenminste, makkelijk dood. Ik kijk even naar Jake. 'Als je nog moe bent kan je weer verder slapen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Misschien.' mompel ik en sla mn armen weer om haar heen om haar weer naar me toe te trekken. Ik sluit mijn ogen en ontspan me. 'Ik wil niet nog een nachtmerrie.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me naar zich toe. 'Denk dan gewoon aan leuke dingen,' zeg ik zacht. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik denk aan het moment dat Jake me daarstraks ineens zo ruw ging zoenen. Ik vraag me af of hij gewoon niet meer wist wat hij deed, of alleen zijn remmingen weg waren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.