• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - [q]LostMagic

    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:23 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Bradley

    'Hmm.. Mischien dat ik dat doe' Zeg ik grijnzend waarna ik nog een hap neem en er vervolgens een slok van mijn drinken achteraan giet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik leun tegen een boom aan en wacht tot Oliver er is. Ik zie hem staan bij een weggetje aan de overkant en hij wenkt me. Ik volg hem door het weggetje en sla dan een smal donker straatje in. 'Heb je het?' vraag ik hem en hij knikt grijnzend. 'Waarom dit? Ik dacht dat je meisjes gebruikte om het te vergeten?' zegt hij en ik zucht 'Ik kan niet, heb een vriendin en Ashley is alles goed aan het verpesten.' Hij grinnikt 'Zit ze nog steeds achter je aan? O god.' lacht hij en heeft me het zakje met Heroïne. Ik glimlach en neem het aan. 'Snuiven of spuiten?' vraagt hij me en ik denk na. 'Snuiven is goed.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ben ik weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach en zeg zacht, 'Geloof me, dat wil je niet.' en ik heb eigenlijk zelf niet eens door dat ik het wilde zeggen maar sla een hand voor mijn mond als ik het gezegd heb. 'Sorry.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik pak het rietje aan en doe een kleine hoeveelheid op het tafeltje -We waren een huis binnen gegaan dat stond te verkrotten- Ik snuif wat op en laat me op een stoel vallen. 'Ik kan zo niet terug naar school.' zeg ik maar moet lachen. De heroine doet zijn werk. De pijn verdwijnt. 'Inderdaad.' lacht Oliver 'Laten we hier blijven. Sms je meisje anders even.' Ik grinnik en druk Leslie's nummer in. Ben weg, kom waarschijnlijk pas morgen terug stuur ik naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ineens krijg ik een sms. Het is Jake. Ik open het sms'je. Ben weg, kom waarschijnlijk pas morgen terug. Ik heb zin om mijn telefoon weg te gooien. Ik sta gelijk op met tranen in mijn ogen. 'Sorry, ik ben weg,' zeg ik zacht en ik ren de kantine uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    nvm

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 15:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Sorry Ellie :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Maakt niet uit Jaimes XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Komt Brad haar achterna? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Een zachte snik verliet mijn lippen. Inmiddels was ik op de grond gaan zitten, met mijn knieën opgetrokken en mijn armen er omheen geslagen. Ik dacht dat ik van hem af was..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Kate vermoord me.' grinnik ik en Oliver lacht en slaat zijn arm om me heen. 'Ja inderdaad, is ze nog steeds zo hot?' vraagt hij. Ik stomp hem 'Je hebt het wel over mijn nichtje he!' zeg ik. 'Ja inderdaad.' zegt een stem kil. Ik kijk op en zie Kate staan. 'Katy!!!!!' grinnik ik. Ze gromt. 'Hoe kun je dit doen! Weet je wel wat je jezelf aan doet? Wat je mij aandoen?' spuugt ze naar me. Ze lijkt wel op een vuurspuwende draak nu. Ik grinnik bij die vergelijking. 'Denk je ook wel aan hoe Leslie zich op dit moment voelt!' Leslie... Leslie? Ik ken die naam maar van wat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ocharme, wat is Lily toch zielig :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [*gayhand*
    Yes, she is.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Waar is Lily? Dan komt Damon naar haar toe :3}


    Don't be like the rest of them, darling