• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ohja, das William z'n schuld >< Haha. Ehm, dan danst mee, of iets.. Hij kan iig naar ze toekomen.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [I'm baack! What happened and where can I go?]


    help

    [Iemand die niets te doen heeft? Lancie en Amelie zijn very very lonely. Ik wil een koekje.]


    help

    Lauren Bella Smith

    'Ik wil je ook niet uit de buurt. Ik wil je voor altijd bij me,' glimlach ik. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Maar..' Ik zwijg even. 'Ik heb alles over voor Faye. Ook voor jouw, maar ook voor haar. Als zij op de troon komt... Dat is mijn doel vanaf nu Nathan. Ik heb op jouw na verder niks anders om voor te leven. Ik bedoel... Hoe mooi het hier ook is, ik wil hier niet voor altijd blijven.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach. 'Als zij op de troon komt kunnen we terug' zeg ik zacht en kijk haar aan. 'En ik wil de rest van mijn leven met jou delen, met je trouwens en kindjes krijgen als we ouder zijn.' Ik bloos even om wat ik zeg en kijk haar aan. Ik druk een kus op haar lippen en kijk lief.


    ~

    Lauren Bella Smith

    Ik lach. 'We zien wel Hoe het loopt, maar zoals het er nu uitziet ik ook met jouw,' glimlach ik. 'Maar Nathan wat er ook gebeurd, blijf je mijn beste vriend? Altijd? En meer dan dat? Maar als basis beste vriend waar we altijd op terug kunnen vallen?' Ik kijk hem aan. 'En mijn oude huis staat nog leeg dus daar kunnen we dan heen.' Ik lach bij het idee. Dat zou mooi zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik kijk haar verliefd aan en glimlach breed. 'Tuurlijk blijf ik altijd je beste vriend Lauren.' Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht. 'Wat er ook gebeurd je zult me nooit kwijt raken'zeg ik zacht. 'En wat dat huis betreft, dat zou ik echt geweldig vinden.' 'Iets van ons samen.' Ik druk een lange kus op haar lippen en geniet van haar in mijn armen dicht bij me.


    ~

    Voor Lotte!:3

    Mia Cruz
    In plaats van dat Bradley meteen antwoordt, kijkt hij me alleen maar recht aan. Eerst staar ik terug, maar dan raak ik er toch een beetje ongemakkelijk van en draai ik mijn hoofd even om naar het raam. Ik kan het plein van het dorp zien en zie mensen vrolijk lachen. Een steek van jaloezie schiet door mijn maag. Ik lig hier ziek op bed.
    'Doe maar wat je kwijt wil,' zegt Bradley dan eindelijk en ik draai mijn hoofd weer terug.
    'Even denken hoor,' zeg ik en voeg de daad bij mijn woorden. 'Wat bijna niemand van mij weet, is dat ik lezen eigenlijk geweldig vond. Dat boek van Ashley wilde ik eigenlijk helemaal niet kapot scheuren. Verder ben ik eigenlijk helemaal niet zo gemeen als iedereen denkt. Goed, ik kan best last hebben van humeurwisselingen, maar over het algemeen ben ik best aardig. Ik moet alleen af en toe hard zijn, omdat mijn vader Bo en mij anders ziet als watjes. De woorden die Ashley sprak, raakten me dan ook echt. Ik heb geen hart van steen, zoals vaak wordt beweerd.'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 9:45 ]


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Voor Lotte!:3

    (...)


    MAR-LEEN. HART IS MET EEN T.


    help

    Ik schaam me dood. Waarschijnlijk was ik afgeleid toen ik die post schreef, anders maak ik dat soort fouten niet.:'D + ik lees ze normaal nog een keer over, grammar nazi hier.(cat)


    everything, in time

    (haha ah kan gebeuren toch klein foutje, het was vakantie!! :()

    Bradley Jason Averes.
    Eerst kijk een een beetje verbaasd na alles wat ze heeft gezegd en daarna laat ik haar woorden even tot me door dringen, dit was echt erg vertrouwelijke informatie; dat begreep ik zelfs. ik had met haar te doen, ze kon niet zijn wie ze werkelijk was. En dit alles bedacht ik terwijl ik nog geen woord gezegd had en haar alleen maar aan het aanstaren was. minuten gingen voorbij en ik wist niet goed wat ik moest zeggen of doen.


    someone out there feels better because you exist

    [ Hahaha, precies! Volgens mij had ik zelfs nog vakantie toen ik het schreef!:3 ]

    Mia Cruz
    Wederom gaat Bradley me aanstaren. Waarom doet hij dat toch steeds? Heeft hij dan niet door dat het ongemakkelijk is? Minuten gaan voorbij en nog steeds zegt hij niets. Ik had hem die dingen ook niet moeten vertellen.
    Ik kuch kort.
    'Het spijt me als ik je ongemakkelijk heb doen voelen met die informatie,' zeg ik dan om de stilte te doorbreken. 'Dat was niet mijn bedoeling, maar jij vroeg me om iets over mezelf te vertellen en dat deed ik dus.'
    Dat laatste is niet bedoeld als belediging, hoewel het wel een beetje zo klinkt.


    everything, in time

    Bayle schreef:
    Aowynn Rune Savan

    Ik lachte zachtjes toen William dwars door me heen keek. 'Dus jij vind het leuk zolang een goed gesprek hebt en kan dansen met een leuk meisje?' vroeg ik hem met een speelse blik. 'Dan hebben ze die daar vast niet, anders vraag je mij niet een keer mee,' grinnikte ik en liet me door hem meetrekken. 'Ik wil best een keer mee, denk ik,' reageerde ik vervolgens bedachtzaam. 'Ik ben nieuwsgierig genoeg om eens een feest in het kasteel mee te maken, maar wat als het me niet bevalt?' vervolgde ik en keek hem even twijfelend aan. Het was inmiddels geen geheim meer dat ik het niet zo hoog had met rangordes, of jonkvrouwen, of elk ander die dacht hoger te staan dan de rest,


    William Riley Smith

    Ik glimlach even. Wat viel er over de jonkvrouwe te zeggen? 'Ze kunnen leuk zijn, maar ze zijn allemaal het zelfde. Nou ja bijna, ik heb gehoord dat eentje niet echt geliefd ligt.' Ik haal mijn schouders op en glimlach naar haar. 'Maar ik denk dat ik ze te saai vind, te eentonig, te netjes,' grijns ik. Haar blik was me wel opgevallen en ik grijns even. 'Ik val meer op dorpsmeisjes denk ik,' zeg ik plagend en kijk automatisch even om me heen. 'Maar ik denk gewoon dat jij een leuker gezelschap bent. Met jouw heb ik teminste leuke gesprekken,' grinnik ik en kijk haar aan. 'Als het je niet bevalt gaan we weer weg.' Ik kijk haar aan en houd mijn hoofd even schuin. 'Maar ik ken geen een meisje of vrouw die niet van mooie jurken houd en dat soort dinge. Of ben jij een uitzondering?' Ik glimlach even en kijk haar aan. Een mooie jurk kon ik zo voor haar regelen, al stond dit haar ook gewoon goed. Die jurk heb ik tenslotte gekocht en ze heeft heel veel complimenten gekregen. Als je eerlijk bent geef je toe dat het haar goed staat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Stornoway goes Gallymogger.]


    help

    Bradley Jason Averes.
    Ik grijnsde geruststellend. "ik zwijg als het graf, je kunt me vertrouwen." voegde ik er zacht aan toe. En dat was echt waar. Ik bekeek haar gezicht nog even een keer en sloeg toen mijn ogen neer een staarde naar mijn voeten. "Gaat het trouwens al wat beter met je?" ik bedacht me dat ze ziek was en dat ze haar rust misschien nodig had.


    someone out there feels better because you exist