• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Allie verbreekt onze zoen. 'Dit heb ik gemist.' ferluisterd ze zachtjes en ik grijns. 'Ik ook.' geef ik toe. ik weet niet of het kwam omdat ze nog altijd de knapste was en het beste kon zoenen of omdat ik nog echt wat voor haar voelde. maar ik wist wel dat dit nog even doro kon gaan. zachtjes begon ik overal kusjes in haar gezicht te planten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik giechel zachtjes als hij me overal kusjes drukt. 'Ik wil een spelletje spelen.' lach ik grijnzend en maak me los uit zijn greep en ga weer op de rand zitten zodat ik kan opstaan. 'Pak me dan als je kan, Malik.' lach ik en steek mijn tong uit voor ik wegren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Verbaast kijk ik haar aan als ze verteld dat ze een spelletje wilt spelen maar als ze wegrent en roept dat ik haar moet pakken laat ik me dat geen twee keer zeggen. Ik was altijd al sneller en dat zou ik nu ook zijn. Razendsnel klim ik op de rand en ga heet achterna. Het gras kieteld onder mijn voeten en al snel ben ik nog geen meter verwijdert van Allie, die ik met een vluchtduik zo op de grond laat vallen met resultaat dat ik nu bovenop haar rug lig. Ik zorg dat ze zich om kan draaien zodat ze op haar rug licht. 'Hebbes.' verluister ik zachter terwijl ik haar zachtjes kus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {haloo ben er weerrr!!}


    Do what people say you can't.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach zachtjes en kus hem teder terug. 'Waarom ben je sneller dan mij? Zo win ik nooit.' zucht ik zachtjes maar een glimlach speelt nog altijd rond mijn lippen. Ik druk plagend een paar kusjes in zijn nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake Thomas Hamelton
    'Ben ik nu net gepromoveerd tot je bodygard?' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'NIemand verslaat Zayn Malik, dat weet je toch.' grijns ik. ik laat me naast haar op het gras vallen, aangezien ik haar anders meteen genomen had op het grasveld hier. Hijgend draai ik mijn hoofd naar haar toe en kijk haar grijnzend aan om vervolgens een kusje op haar neus te drukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kijk hem lachend als hij zich naast me laat vallen en een kusje op mijn neus drukt. Ik kijk hem dan zielig aan 'He! Dat is mijn neus!' zeg ik pruilend. Niet lachen Ronny, denk ik en houd mijn lach in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk haar lachend aan. 'Ja dus?' vraag ik uitdagend en ik druk nogmaals een kusje op haar neus. Ik wist dat ze hier niet tegen kon, en dat maakte het alleen maar leuker.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik doe of ik nadenk en ga dan boven hem hangen en zet mijn handen in zijn zij en begin te kietelen. Ik weet niet of het nog werkt maar vroeger wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik probeer me in te houden als ze me begint te kietelen, maar al snel hou i khet niet meer en begin heen en weer te spartelen als een vis op het drogen. 'Nee, stop.' Piep ik terwijl ik haar handen probeer te ontwijken. Iets wat onmogelijk lukt. 'Alsjeblieft.' Ga ik door me smeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Hij kan er dus nog altijd niet tegen. Hij ligt te kronkelen van het lachen en smeekt.
    'Als je sorry zegt tegen mijn neus.' lach ik en blijf hem door kietelen. Mijn haar zit in de weg waardoor ik met een hand even mijn haar wegveeg en de andere door kietelt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Ja' knik ik onschuldig maar begin daar na te lachen. Snel duik ik weer in het water.

    {sorry ben heel erg melig eerst ben ik met gym van een bankje afgevallen en dan zo heel debiel. en toen deden we slagbal en precies toen ik aan het lachen was belandde die bal op mijn schoot =). dit klinkt heel vaag misschien maar voor mij was het grappig}


    Do what people say you can't.

    Zayn Jawaad Malik
    'OKe, oke.' Piep ik hellemaal buiten adem. 'Sorry neus.' Piep ik er snel achteraan, hopend dat het gekietel nu eindelijk kan ophouden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik kan het me wel inbeelden xd]

    Jake Thomas Hamelton
    'Dan weet je dat ik overal bij moet zijn?' lach ik en spring haar achterna.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'