• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Tot al mijn verwchtingen in kwam Allie me achterna. en dan ook nog eens om mij me gelijk te geven. verbaast draaide ik me om en drufde ik haar na al die tijd weer recht in haar ogen aan te kijken. Haar ogen waren nog een beetje vogtig en voorzichtig deed ik een stap dichterbij. Ik schudden mijn hoofd. 'DAt had geen aanleiding mogen zijn voor wat er met Venassa gebeurt is.' Nu we toch bezig waren met verondschuldigen, kon dit er ook wel bij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    'Ah, wat gebeurt is is gebeurt.' Ik glimlach zwakjes. 'Ik moet me er gewoon over zetten.' zeg ik en zucht. 'Trouwens je verdient wel beter dan een bitch.' lach ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik keek haar verward aan. daarnet kon ze me bijna wurgen en nu maakte het niets meer uit. ik probeerde rustig door mijn neus in te admen en bedacht me dat het zo erg nog niet was. 'Ja, maar Venessa was niet better als die Bitch.' glimlachte ik zwak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Een vraagje, wil je me niet meer Allie noemen? Ik haat die naam, het is net alsof Allie de bitch is en Ronny gewoon. Dus noem me gewoon Ronny alsjeblief.' zeg ik met een glimlachje en laat me aan het zwembad op de grond vallen. Ik doe mijn sneakers uit en laat mijn voeten in het water zakken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hoii ben er weer. jipppiiieee hou van de basisschool dan ben ik half 1 uit *danst debiel* maar nu ben ik er dus weer =)}


    Do what people say you can't.

    [yeey :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    Ik proest het water weer uit. 'Ooh?' lach ik en duw haar nu mee onderwater. Ik lach onder water en zwaai dwaas naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {o dank je. ik was namelijk al aan het kijken =)}
    Jessy Evans
    Hij trekt me mee onder water. Snel kan ik nog een hap water nemen voordat ik kopje onder ga. Als hij zwaait zwaai ik lachend terug. Dan voel ik dat ik te veel water binnen heb gekregen en het niet lukt om zo snel boven water te komen. Opeens word alles zwart.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik zie plots dat Jessy ademnood krijgt en zwem vlug naar haar toe. Ik pak haar vast aan haar heupen en trek haar mee naar boven. Ik krijg haar met moeite op de rand. 'Kom op, Jessy.' mompel ik en adem even diep in. Ik zet mijn lippen op de hare en blaas de lucht in haar. Dat doe ik nog een keer en dan pomp ik met de muis van mijn hand 30 keer op haar borstkast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik grinnik even. 'OKe, Ronny.' Ik volg haar voorbeeld en ga naast haar op de rand van het zwambad zitten en laat mijn voeten, naadat ik mijn sneakers had uitgedaan, ook in het water zakken. dan draai ik me naar haar toe en pak voorzichtig haar handen vast. 'Het spijt me echt heel erg.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Is er nog iemand waar Louis naartoe kan?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Ik vergeef het je. We hadden eerder moeten praten.' lach ik zachtjes en geniet van de zon en Zayn's handen om mijn handen. 'Zo hoe is het met je? De laatste keer dat ik je zag ben ik schreeuwend de deur uitgelopen.' Ik glimlach nu wat flauwer.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [kweet niet.. mijn ander personage zit wel apart ma kweeni of da je met Jade wilt pratn. Is voor mij hetzelfde.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {waaahhh wat ben ik weer een late reageerster (;}
    Jessy Evans
    Ik kuch al het water uit. 'Dank je' glimlach ik. 'Anders lag ik daar op de bodem'.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Tjees, ik kreeg bijna een hartinfact.' mompel ik en veeg het natte haar uit haar gezicht. 'Oke geen gezwem meer voor miss Evans.' lach ik nu een beetje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'