• GEEN CO-AUTEURS MEER NODIG, MISSCHIEN IN DE TOEKOMST KOMT ER EEN VRAAG VOOR EEN KLEIN ROLLETJE. xo

    Hé, hoi!

    Ik heb nagedacht en ik ga een verhaal schrijven met Jonas Brothers, Justin Bieber en One Direction erin, toen dacht ik, waarom ook niet Big Time Rush erin. Dus JB, 1D, JB en BTR spelen erin. De titel is: Camp 'Summertime'. De verhaal is helemaal gebaseerd op 'Camp Rock' met een paar veranderingen/verschillen.
    Ik kan zo'n verhaal met veel Celebs niet in mijn eentje schrijven. Ik heb nog vijf andere schrijvers nodig die zijn/haar personage gaat schrijven. Daarmee bedoel ik dan, je mag zelf kiezen hoe je personage (een meisje) gaat heten, hoe ze eruit ziet en wat haar karakter is. 
    Zoals ik bijvoorbeeld al heb gekozen, dat de personage die ik schrijf 'Lexi Overheart' heet, ze is 17 en is de dochter van de baas van het kamp. Lexi kan je een beetje vergelijken met Demi Lovato die in Camp Rock speelt. Lexi speelt niet zoals Demi volledig de hoofdrol, de hoofdrol verdeeld ze nog met 5 andere meisjes. Later krijgt Lexi iets met Nick Jonas...

    *Dus hier graag in de reacties melden of je mee wilt schrijven. Zo ja, geeft de naam door van je personage (voor-en achternaam), hoe oud ze is, hoe ze het liefst uitziet en haar karakter. 

    *Je hebt ook nog de keuze uit deze jongens:
    - Nick Jonas
    - Joe Jonas
    - Kevin Jonas
    - Justin Bieber is voor PainEnds
    - Liam Payne is voor Styx
    - Louis Tomlinson is voor IrishStar
    - Harry Styles is voor xMHoran
    - Zayn Malik
    - Niall Horan is voor FuckIbi
    - Logan Henderson
    - Kendall Schmidt
    - Carlos Pena
    - James Maslow

    Lots of love - BeTheDreamer aka Natcha

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 11:19 ]


    Simple but effective.

    Naam: Madison McGreen
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Kastanjebruin haar en smaragdgroene ogen, 1.70 meter, 52 kilo, olijfkleurige huid.
    Karakter: Madison is een vrolijk typ dat overal een positieve draai aan weet te geven. Ze heeft voornamelijk een creatief brein en vult haar dag graag met schilderen of het bespelen van een piano. Ze heeft een prachtige stem ook al ontkent ze het als je het haar zegt. Ze is zeer hardnekkig en het komt maar zelden voor dat ze geen gelijk krijgt.
    Jongen: Liam Payne

    Zo goed? :Y)
    Oh en, ben je trouwens niet James van BTR vergeten? x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.