• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik even en pas als ze zich begint te herstellen naar gewoon vrienden, begint het pas tot me door te dringen. ik weet dat ik totaal geen recht heb om me nu gekwets te voelen. ik bedoel, ik hoop gewoon niet dat ze, ze ook niet echt in de badkamer heeft zien staan. ik glimlach even flauw. 'Ach, nomraal doet mijn stylist het.' momepel ik terwijl ik nog wat met mij voeten door het water glij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik bijt op mijn lip. Ik weet dat het pijn gaat doen maar ik wil het graag weten. 'Zayn... hoeveel vriendinnen heb je na mij gehad?' vraag ik en bereid me voor op de pijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik bijt even op me lip. Dit moet nog moeilijker zijn voor haar, als voor mij. 'Bedoel je echt relaties? want daar namelijk geen van.' ik sla mijn ogen neer. ik kan nou niet echt zeggen dat ik me netjes gedrachen heb nadat het uit is.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik glimlach flauwtjes. 'Alleen flirts nou ja das beter dan bij mij. Jij ging tenminste nog door. Ik heb na jouw geen flirt of lief meer gehad.' fluister ik zachtjes aangezien het nochal genant was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kan er niets aan doen, maar als automatisch sl ik mijn armen om haar heen en trek haar naar me toe. 'de jongens weten niet wat ze missen.' Glimlach ik en ik druk een kus op haar slaap. ik snap niet waarom ik het toen zo verloot heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik word rood. 'God, ik haat blozen.' zucht ik zachtjes en probeer mijn wangen te verbergen... zonder succes. Ik kijk dan maar een beetje naar mijn voeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schud even mijn hoofd. 'Je bent schattig als je bloost.' merk ik op en ik kijk ook naar het water? 'Zullen we zwemmen?' vraag ik dan grijnsend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Oke.' lach ik 'Maar ik ga me wel eerst omkleden dan. Zie je zo Malik.' lach ik en spring recht. Ik ren naar het huisje, naar mijn kamer. Ik pak mijn bikini en kleed me vlug om.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik ga ook recht staan en zie hoe Allie naar haar huisje rent. ik stap weer in mijn sneakers en sprint naar mijn huisje, waar ik mijn kleding verwissel voor een rood swemshort en ga op zoek naar een handoek. Zo stom als ik ben heb ik geen slippers bij me dus ga ik de strijd aan op blote voeten. Als ik terug kom bij het zwambad is Allie er nog niet, dus ik gooi mijn handdoek maar op een lichstoel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik pak een handdoek en mijn slippers en ren dan terug naar het zwembad. Ik zie Zayn er al staan in een rode zwemshort en glimlach. 'Je hebt getraint' merk ik op en leg mijn handdoek bij de zijne. Ik loop naar het water en duik er in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Ja, ik zit langer in de sportschool dan dat ik met mijn haar bezig ben hoor.' grijns ik en ik duik haar achterna het water in. Als ik weer boven ben ga ik meteen met mijn handen door mijn haar, die nu plakken door de haarlak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik ga sporten, ben over 2 uurtjes terug.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach en zwem naar hem toe. 'Dat zullen de meisjes wel leuk vinden.' glimlach ik flauwtjes. Ik duik weer onder en kom wat verder van hem weer boven.

    [ok]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Wat, dat ik zovaak naar de sportschool ga?' vraag ik voor de zekerheid als ze weer boven komt. ik ga op mijn rug liggen en dober wat in het rond.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Ja.' zeg ik zachtjes en kijk hoe hij dobbert. Ik kan het niet laten en duw hem kopje onder. Ik begin te lachen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'