• Over mijn school. Ze zijn overgestapt op de online service 'inlevermappen' is makkelijker voorhun om na te kijken etc etc blablabla. Nou niet dus. Mijn Macbook was 7 weken lang kapot, en ik heb dus een nieuwe gekocht die ik net anderhalve week heb. Dus ik heb vorig weekend alles gemaakt, en ingeleverd.
          Maar met 1 docent heb ik een beetje mot. Hij verwachtte dat ik mijn iban nummer op mijn brief zette. Maar daar was ik 't niet mee eens, en dus kwam 't erop neer dat m'n pa zelfs moest gaan bellen van hem. Maar goed, buiten dat .. het is gewoon een klootzak.
    Nu kijk ik net op Magister, en wat heb ik voor het vak? Juist, een 3 .. Ik heb ALLES ingeleverd. Een vriendin van mij heeft 2 van de 6 dingen ingeleverd en die heeft een 4 ..

    Ik word gewoon zo moe dat ik elke dag achter mijn cijfers aan moet gaan, omdat ze niet kloppen. Maar vandaag was de laatste dag van cijfers inleveren, dus die 3 blijft staan .. en hij reageert niet op de mail.


    To infinity and beyond •

    Ga naar je mentor? Afdelingsleider? Iemand die hem erop kan aanspreken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ga naar je mentor? Afdelingsleider? Iemand die hem erop kan aanspreken?


    Mijn studiebegeleider was het met hem eens, tenminste .. over dat gedeelte van mijn iban nummer. Dus daar schoot ik niks mee op :') Mijn school interesseert zich nou niet echt voor de leerlingen. Logisch dat ie' zo slecht bekend staat.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Mijn studiebegeleider was het met hem eens, tenminste .. over dat gedeelte van mijn iban nummer. Dus daar schoot ik niks mee op :') Mijn school interesseert zich nou niet echt voor de leerlingen. Logisch dat ie' zo slecht bekend staat.

    Nou, als dat de opdracht is hoor je dat ook eigenlijk te doen. Mij ging het om het cijfer dat je kreeg, dat is zwaar oneerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, als dat de opdracht is hoor je dat ook eigenlijk te doen. Mij ging het om het cijfer dat je kreeg, dat is zwaar oneerlijk.


    Het was dus niet de opdracht, dat was 't hele punt .. dus ik wil liever geen persoonlijke dingen zoals dit, op een opdracht zetten waar 't niet bij hoeft. Die 3 slaat ook nergens op, ik heb namelijk alles braaf optijd ingeleverd .. maar goed. Hij is nog niet van me af :')


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Het was dus niet de opdracht, dat was 't hele punt .. dus ik wil liever geen persoonlijke dingen zoals dit, op een opdracht zetten waar 't niet bij hoeft. Die 3 slaat ook nergens op, ik heb namelijk alles braaf optijd ingeleverd .. maar goed. Hij is nog niet van me af :')

    Oh, als het niet eens hoefde slaat het inderdaad nergens op. Zoek je afdelingsleider op zou ik zeggen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slaan. Heel hard iedereen die er iets mee te maken heeft slaan. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Bellen die hap!


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Bellen die hap!


    26 - 02 - '16