• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Is het leuk?' lach ik zachtjes als hij met mijn haar speelt. 'Vanavond kampvuur.' glimlach ik. Ja, het kampvuur is wel een leuk idee. Ik denk dat ze willen dat iedereen met elkaar overweg kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik knik. 'Je moet nu toch wel weten dat ik graag aan je haar zit.' grijns ik en ik bind een plukje om mijn vinger. 'Vanavond kampvuur.' glimlacht ze dan en ik knik. 'Ik hoop dat je al wat better tegen spookverhalen kan?' grijns ik dan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Eerlijk? Nee, ik kan nog altijd niet tegen spookverhalen.' zeg ik en ril zachtjes. 'Ik weet de vorige keer dat ik met jullie 5 spookverhalen heb vertelt nog, nooit meer.' mompel ik 'Ik krijg er nog nachtmerries van.' Dat laatste was niet waar maar ja. Ik glimlach en kijk hem even aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Dan zou ik maar uitkijken. De jongens en ik hebben een paar helle enge.' zeg ik zacht en grijnsend kijk ik haar aan. 'Maar geen zorgen, Zayn berschermt je wel.' ik kijk haar even onschuldig aan maar mijn blik verandert als ik haar weer recht in haar ogen aankijk en ik moet me best doen haar niet meteen te zoenen, dus ik went mijn blik snel af naar het water.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach. 'Oke ik vertrouw maar op jouw dan.' grinnik ik en zucht. 'Waarom geven die verhalen me altijd de rillingen.' Ik kijk hem aan en verdrink even in zijn bruine ogen waardoor ik sprakeloos word. Vlug wend ik mijn gezicht weer af voor ik weer rood word. Ik bloos altijd bij Zayn, dat is nooit verandert.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:30 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [wacht even aanpassen. Te vroeg geklikt.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik lach. 'Oke ik vertrouw maar op jouw dan.' grinnik ik en zucht. 'Waarom geven die verhalen me altijd de rillingen.' Ik kijk hem aan en verdrink even in zijn bruine ogen waardoor ik sprakeloos word. Vlug wend ik mijn gezicht weer af voor ik weer rood word. Ik bloos altijd bij Zayn, dat is nooit verandert.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haal mijn schouders op en durf haar dan weer aan te kijken. 'Niet iedereen kan nu eenmaal tegen enge verhalen' Grinnik ik dan. OKe ik moest echt stoppen met haar zo aankijken, want ik begon me precies te herinneren hoe haar lippen aanvoelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik denk dat ik beter nog wat afkoel en pak zachtjes zijn hand vast. 'Nog wat zwemmen?' vraag ik met een glimlach. 'Alsjeblief?' probeer ik en druk een klein kusje op zijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knijp even mijn ogen dicht als ze een kusje op mijn wang drukt maar laat me dan snel in het water glijden. Snel ga ik voor haar staan en trek ik haar het water in zo naar me toe. ik pak haar heupen vast en trek haar dicht tegen me aan. Als ik in haar ogen kijken, hou ik het niet meer en druk ik mijn lippen op die van haar. Alsjeblief vermoord me niet


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik schrik als hij zijn lippen op de mijne duwt maar sluit dan mijn ogen, zoen hem terug en sla mijn armen voorzichtig om zijn nek. Lichte tintelingen trekken door me heen net als vroeger. Misschien gebruikt Zayn me nu gewoon maar dat risico neem ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Als er iets was, wat ik had gemist was dit het wel. Voor zover het kon drukte ik mijn lichaam nog dichter tegen die van haar en verdiepte ik onze zoen. Mischien zou dit veel te snel zijn, wist ik niet dat Allie zich maar al te snel gewonnen gaf. ik liet mijn vingers over haar rug trippelen ik ik beet even op haar onderlip. ze maakte me zoals altijd weer gek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik tik met mijn tong tegen zijn onderlip en wacht geduldig tot hij zijn mond een stukje zou open doen. Dan laat ik onze tongen een spel spelen en ga heel voorzichtig met mijn hand in zijn haar om het niet te verpesten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik wist niet waarom ik het deed, maar ik wist wel dat ik niet wilde dat het ophield. mijn handen gleden af naar haar kond en ik liet mijn tong speels langs haar gehemelte gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik voel zijn handen op mijn kont waardoor ik onwillekeurig begin te glimlachen tijdens onze zoen door. Ik haal mijn lippen na een tijdje van de zijne en druk nog een klein kusje op de zijne. Ik leun even met mijn voorhoofd tegen het zijne. 'Dit heb ik gemist.' fluister ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'