• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Een andere keer ok?' zeg ik en druk zachtjes mijn lippen op de zijne voor ik ga rechtzitten en mijn topje van mijn bikini goed trek. Ik ben geen slet dus ik kan gewoon niet met een jongen dezelfde dag naar bed gaan zelfs als het Zayn is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {jaaa ik moet echt sneller reageren i know}
    Jessy Evans
    Ik kom weer boven water. 'Ja, ik ben niet gek! Ik hoef niet dood hoor' zeg ik lachend.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Het was een manier.' lach ik 'Als ik het anders doe sla je me toch.' grinnik ik zachtjes maar ergens weet ik dat dat me wel zou kwetsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik schud mijn hoofd. 'Je moet het niet voor mij doen.' glimlachte ik. ik wilde niet dat ze dacht dat ik het enkel en alleen maar voor de sex deed. al hellemaal niet omdat ik eignelijk zelf geen flauw idee had waaorm ik het deed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Ik ga me omkleden denk ik.' lach ik als mijn topje een beetje naar beneden zakt. 'Dit topje zit toch niet zo goed als ik dacht. En ik moet me mentaal voorbereiden op de horrorverhalen.' lach ik en sta recht. Ik steek mijn hand naar hem uit zodat ik hem kan rechttrekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik zucht en laat me overeind trekken. 'Is goed, ik ga me ook maar omkleden dan.' ik druk nog even snel een kus op haar lippen en loop dan naar mijn huisje. Ik had totaal geen zin om mijn handdoek nog op te halen bij het zwembad, en die zou echt niet weglopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    {omgggg ik doe het weer =(}
    Jessy Evans
    Ik kijk hem niet begrijpelijk aan. 'Waarom zou ik je slaan? Je bent hardstikke aardig!' zeg ik vragend.


    Do what people say you can't.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik loop naar het zwembad en pak mijn slippers en handdoek. Ik loop dan terug naar het huisje om me om te kleden. Ik douch me vlug, ontwar mijn haar en kam het door. Ik doe mijn groene kleedje aan en steek mijn oorringen in. Ik schuif mijn voeten in mijn ballerina's en doe een armbandje om mijn pols.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    'Als ik dit zou doen.' zeg ik zachtjes en druk heel eventjes mijn lippen op de hare. Dan scherm ik mijn gezicht af. 'Niet slaan!'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Tuurlijk ga ik je niet slaan, maar je krijgt dit wel' zeg ik. Ik druk nog een keer zachtjes mijn lippen op die van hem.


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    Ik leg mijn armen om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Ik kus haar zachtjes terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    Ik trek mijn lippen weer van hem af. 'Ehm..' Ik wist totaal niks te zeggen. Misschien komt dat omdat ik nog nooit gezoend heb.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 17:38 ]


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ik dacht echt dat je me ging slaan.' grinnik ik zachtjes en veeg een pluk haar uit haar gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Als ik omgekleed ben, pak ik een blikje cola uit de frigo en ga buiten in een stoel zitten. Ik kijk even naar een meisje uit Countless die aan het zwemmen is met een onbekende jongen. Ik ken niemand van Countless en Breaking Rules eigenlijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    als ik een uitgebreide douche heb genomen en een setje willekeurdge kleding heb aangetrokken pak ik fles cola en een zak ships uit de keuken en ga ik buiten op de varade zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''