• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Proestent kom ik weer boven en spuug het water nog net niet in haar gezicht. 'Vind jij het niet leuk dan?' Ga ik gewoon verder waar ik gebleven was en langzaam kom in dihcter naar haar toe om vervolgens voor haar enus onderwater te verdwijnen. ik wacht even en grijp dan haar been vast om haar ook onderwater te trekken.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 20:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik hap vlug naar adem als ik hem aan mijn been voel trekken en ga ook onder. Vlug zwem ik terug naar boven en veeg het natte haar uit mijn gezicht. Ik wacht even tot hij weer boven is voor ik antwoord. 'Natuurlijk wel.' zeg ik gewoon simpel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grijns even en spat dan wat water in haar gezicht. 'Nou dan.' grinnik ik en ik laat me weer achterover vallen. 'Al...' Ik slik mijn worden in. 'Ronny,' begin ik overnieuw en ik kom weer overeind. 'Dit is net als vroeger he.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Wat bedoel je?' vraag ik hem met gefronste wenkbrauwen. Is dat iets goed of slecht? voeg ik er nog in mijn gedachten aan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haal mijn schouders op. 'Gewoon. ik had nooit gedacht dat ik ooit nog eens samen met jou in het zwembad zou liggen.' Geef ik toe en ik bijt even op mijn onderlip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Ik ook niet.' geef ik toe 'Maar ik vind het wel leuk.' Ik laat me even drijven en kijk naar de lucht. Vormen in wolken zoeken vind ik nog steeds leuk. Ik doe het al van mijn 6de en toch ben ik het nog niet beu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik zucht en weet dan niets meer te zeggen. ik klim weer op de rand en blijf mijn mijn voeten in het water dobbelen terwijl ik Allie in me opneem. Ze was nogsteeds hetzelfde meisje waar ik ooit zo verliefd op was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik zie dat Zayn uit het water gaat en zwem naar de rand. 'Is er iets?' vraag ik zachtjes. Ik glimlach bezorgd naar hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik schud even mijn hoofd 'er is niets.' zucht ik. 'Ik bedoel, ik zit in een geweldige band, doe mee aan deze wetstrijd, en jij wilt me de hersens niet meer inslaan. Wat zou er moeten zijn?' dreunde ik op. ik wist dat het nooit geloofwardig over zou komen,, maar ik wist het ook even niet meer. Allie maakte me zo in de war.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kijk hem vertwijfeld aan en duw mezelf dan omhoog. Ik ga op de rand zitten en trek mijn benen op. In stilte zitten we nu naast elkaar. Ik gun hem de stilte om na te denken want hij ziet er in de war uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Allie komt naast me zitten maar zegt verder niets. Ik nsapte het niet. Ze hoorde me uit te schelden, me de hersens in te slaan en me de dood toe wensen. Maar inplaats daarvan aanvaarde ze meteen mijn exucces en deed ze of ik haar nooit wat had aangedaan. Ik slaak een zucht en voorzichtig pak ik haar hand weer vast. 'Ik heb je gemist.' verluister ik zacht.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik kijk hem even verrast aan. 'Ik jouw ook.' Ik leun een beetje tegen hem aan en kijk naar het water. De zon laat het water schitteren waardoor er een glimlach op mijn gezicht komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Als ze een beetje tegen me aan gaat leunen sla ik mijn arm om haar heen en trek haar tegen me aan. ik wilde haar vragen waarom ze het me zo snel vergaf maar ik was bang dat ze dan weer boos zou worden. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen haar slaap en staarde daarna doelloos naar het water.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Waar is het toch misgegaan met ons.' zucht ik en glimlach zwakjes als ik zijn lippen op mijn slaap voel. Ik knipper de tranen weg en kijk dan strak naar de stoel aan de overkant.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'ik weet het niet.' Gaf ik toe. Ik had mezelf nog geen tijd gegeven om daar echt over na te denken. Het was uit dus besloot ik gewoon verder te gaan alsof er nooit wat gebeurt was. Maar nu ze hier zo naast me zit weet ik dat dat fout is geweest. Want er was wel degelijk iet gebeurt.Ik speel wat met de lokken van haar, haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''