• Ik was daarnet de was aan het ophangen en opeens fietst er zo'n jongen van mijn leeftijd voorbij. Geen probleem, maar die dude fietste dus zonder handen, met in zijn ene hand een minilaptop waaruit er massas luide muziek knalde ( het was wel goede, dat geef ik toe) en met zijn andere hand was hij aan het smsen. Heel mooi allemaal, maar ik woon in een klein dorpje en die wegen zijn hier zo smal dat het moeilijk is om een tegenligger voorbij te rijden. Waarschijnlijk ligt hij nu enkele meters verder in een gracht... Idiot.


    Olive

    Hahahaha, zalig! :'D Ik kan niet eens zonder handen fietsen.(krul)


    effort never betrays you

    Omg, ok.
    Toen ik zondag naar huis fietste had ik een blikje cola in mijn hand en lag ik al haast op mijn wezen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:14 ]

    dat vind ik eerlijk best knap, maarja als hij idd in de gracht ligt is het toch zijn eigen schuld (cat)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Hahaha, slim zeg!
    Ik vind het al dom als ik van die meisjes zie fietsen die continu aan het smsen zijn.
    Voor je het weet lig je onder een auto hoor. En dan zal ik totaal geen medelijden hebben. ^^

    Pookiebear schreef:
    dat vind ik eerlijk best knap, maarja als hij idd in de gracht ligt is het toch zijn eigen schuld (cat)


    Ik zou het niet kunnen, dat geef ik toe. Maar als hij valt, hup, weg electronica. Hij kan zich aan niets vastgrijpen.


    Olive

    Als ik alleen met een blikje energy in mijn hand fiets, flikker ik al de bosjes in (cat).


    i put the fun in funeral

    Amarelo schreef:
    Hahahaha, zalig! :'D Ik kan niet eens zonder handen fietsen.(krul)


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Amarelo schreef:
    Hahahaha, zalig! :'D Ik kan niet eens zonder handen fietsen.(krul)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amarelo schreef:
    Hahahaha, zalig! :'D Ik kan niet eens zonder handen fietsen.(krul)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ahaha. Stiekem is dat best awesome van hem, dat hij dat kan. En dom.
    Ik ben eens hard op mijn bek gevallen toen ik zonder handen reed, sindsdien doe ik het minder.
    En vanmiddag was ik nog aan het fietsen en aan het sms'en... schrok ik plots massas hard omdat ik dacht dat ik tegen een paal ging knallen.
    Het was de schaduw van de paal. -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik kan ook prima zonder handen fietsen en tegelijk sms'en. Nu voel ik me stoer :')


    -

    HAHAA. Als hij echt viel is dat zijn eigenschuld :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kan zonder handen fietsen en dan met een hand van alles doen, maar met twee vind ik te gevaarlijk dus dat doe ik niet xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh dikke nek. --'
    Papa zal het wel betaald hebben als hij er zo mee omgaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amarelo schreef:
    Hahahaha, zalig! :'D Ik kan niet eens zonder handen fietsen.(krul)


    O, look at all the fucks I give: