• Heeeii,,
    samen met LaColumba en PussyDeluxe ben ik bezig met een One Direction fanfiction. Maar we hebben nog 2 mensen nodig die mee willen schrijven.
    Het verhaal gaat over 5 meisjes, die allemaal iets (ergs) hebben meegemaakt in het verleden waardoor hun contact met 1 van de 1D-leden is verbroken.
    We hebben alleen nog 2 mensen nodig die de Niall en Liam delen willen schrijven.
    Dus als je wil meeschrijven... Verzin een gebeurtenis, naam van het meisje en een foto en plaats dat in dit topic.

    xx LALALOOPSY, LaColumba, PussyDeluxe

    Sorry, ik schrijf alleen bromance. Veel succes met jullie story. :3


    Take me to wonderland

    gebeurtenis: Niall en Imke waren hun hele leven vrienden totdat Niall een ongeluk kreeg. Niall wist niks meer van haar af en gebruikte haar als een slaaf. Op een dag verdween Niall uit Imke leven. EN ontdekte dat ze zwanger was geworden van haar. Imke leven is in een hel veranderd nadat Niall haar te veel pijn heeft gedaan. Ze heeft er veel schade aan overgehouden. Ze durft niks meer.
    naam meisje:Imke
    foto:

    Hmm, eigenlijk klinkt dit best wel een goed idee, maar ik vraag me af hoe jullie dat dan gaan uitwerken zeg maar? Hoe je de deeltjes gaan posten dan? Aan de ene kant heb ik wel interesse, omdat ik nog nooit met anderen samen geschreven heb, maar het probleem is dat ik helemaal NIKS van One Direction afweet (:
    Het is wel origineel, als je tenminste met 'goede problemen' afkomt van de meisjes.


    There will be beauty from pain.

    IrishCharm schreef:
    Sorry, ik schrijf alleen bromance. Veel succes met jullie story. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    IrishCharm schreef:
    Sorry, ik schrijf alleen bromance. Veel succes met jullie story. :3


    The artist is the kid that survived.

    IrishCharm schreef:
    Sorry, ik schrijf alleen bromance. Veel succes met jullie story. :3

    Ik kan écht niet met anderen schrijven haha. En net zoals meerdere hier schrijf ik bromances. Jap.


    Levensgenieter.

    ik zou wel het Liam deel willen doen !

    Meisje >> Vivienne
    Gebeurtenis >> Vivienne en Liam waren hele goede vrienden en eigenlijk voelde Vivienne meer voor Liam dan alleen vriendschap. Alles ging altijd prima totdat Vivienne werd gescout door een modellenbureau. Ze werd model en kwam in aanraking met een wereld vol met drank en drugs. Ze kreeg foute vrienden en ze raakte verslaafd aan afvallen, alcohol en drugs. Liam kon niet meer aanzien hoe zijn allerbeste vriendin zo achteruit ging en heeft het contact met haar verbroken omdat hij bang was om haar op een andere manier kwijt te raken.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:27 ]


    Fashion is a girl's best friend.