• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {'mmmmmmmmmiiiiiiiiiiijjjjjjjjjnnnnnnnn -BOEM TOEN KWAM BLIKSEM- WAAAAAA!!! topics' zeg ik snel... oke ik ben vaag XD}


    Do what people say you can't.

    thaha xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [OMG, ik het hellemaal gemist. Ja sorry was met de boot weg in nederland en ik had wel gedacht dat ik daar bereik zou hebben op mijn telefoon, maar dat had ik dus mooi mis. ;c daarbij heb ik vandeweek mijn rechterhand zwaar gekneusde en met 1 hand op je telefoon is een hel. maar ik heb nu weer een computer tot mijn beschikking.
    tenmisnten als ik nog mee kan doen en ergens in kan springen? ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ehm Jade zit nog te eten anders?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oke, maar is er nog iets bealngrijks gebeurt wat ik echt meot weten ofzo?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Poeh is gestopt met rpg'en en de rollen van haar zijn verdeelt. En de rest weet ik niet xd ooeh stuur Zayn anders naar Allie, dan kan er leuk ruzie zijn tussen exen xd ze zit bij Harry op de stoep van hun huisje.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ok dankje ;3]

    Zayn Jawaad Malik
    Langzaam loop ik rondjes door de woonkamer en lepel rustig mijn Warme chocomelk naar binnen. Dat was nou net iets waar ik zin in had gehad. Als de beker leeg ik zet ik hem in de goodsteen en stap ik in mijn schoenen die ik ik bij de deur had geplaatst. Ik kon het beste maar even wat gaan doen vandaag. Ik gooide de deur open en herkende meteen de bos krullen van harry en het lange blonde haar van Allie die op het stoepje voor me zaten. Als ik stil genoeg was kon ik zo langs ze heen glippen en hoefde ik Allie ook niet onder ogen te komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik hoor de deur opengaan. 'Kijk de ass is er ook weer bij. Moet je niet naar die Vanessa of zo?' bits ik naar Zayn. Nee, ik hem het nog niet vergeven. Ik mag dan nog gevoelens voor hem hebben hij heeft het goed verprutst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [oke, wie is vanessa en wat heeft Zayn precies gedaan dan... ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ehm vanessa heb ik verzonnen. Ehm... is het goed als Zayn haar bedrogen heeft met die vanessa? Was vlug iets uit mijn mouw aant schudden. Sorry khad et eerst moeten vragen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahah, nee is goed hoor. Vind het niet erg, had alleen even een wtf momentje]

    Zayn Jawaad Malik
    Zoals gewoondlijk was het me weer eens niet gegunt en had Allie me weldegelijk opgemerkt. 'Kijk de ass is er ook weer bij. Moet je niet naar die Vanessa of zo?' Bitste ze meteen toe. Ik trok even mijn wenkbrauwen op. Ik had wel gedacht dat ze daar nu wel overheen zou zijn. 'Ach schatje toch, Als dat had gekunt, had ik alang bij haar gezeten.' grijnsde ik gemeen. Het was al meer als een maand uit tussen mij en Venessa, maar dat hoefde zij niet te weten.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:18 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik bijt op mijn lip om de tranen tegen te houden. jep, ik had beslist nog gevoelens voor Zayn. 'Je bent een zak weet je dat.' fluister ik en een traan rolt over mijn gezicht. Ik draai me weg zou dat hij ze niet ziet. Waarom is Sophie hier niet? Zij zou weten wat te zeggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik bijt even op mijn lip als ze me voor zak uitmaakt. daarna draait ze snel haar hoofd weg en ik ken haar lang genoeg om te weten waarom. 'Allie.' Zuchte ik wanhoopig en ik wiebelde even van mijn ene been op het andere. Ze wist dat ik hier niet tegen kon. Ik snapte heus wel dat ze me een ongelovelijke eikel vond en daar had ze ook alle recht op. Ik zou haar ook haten als zij degene was die mij had bedrogen. Ik zuchte nogmaals. 'Weetje, ik ben inderdaad een eikel. Maar ik weet het tenminsten van mezelf.' zei ik, waarna ik me omdraaide en wegliep. Of ik de enige was die fouten had gemaakt in onze relatie. Als alles echt zo geweldig was geweest, had ik echt geen aanleiding gehad om vreemd te gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik blijf even zitten nadenkend over zijn woorden. Hij heeft wel gelijk ergens. Na een aarzeling sta ik op en loop hem achterna. 'Je hebt gelijk, weet je. Ik had niet zo'n bitch moeten zijn toen we samen waren. Ik denk dat het een beetje door die jaloezie was. Sorry.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'