• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Sorry neus.' piept hij en ik haal mijn handen weg. Ik lach zachtjes en druk een klein kusje op mijn lippen voor ik me weer naast hem laat vallen en naar de lucht staar. 'Je kan er dus nog altijd niet tegen.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jessy Evans
    'Ja dat weet ik' zeg ik lachend als ik boven water kom. 'Maar als je maar niet komt als ik onder de douche ofzo sta.'


    Do what people say you can't.

    Jake Thomas Hamelton
    'Ik zal aan de deur wachten dan.' lach ik 'En waar moet ik slapen op de grond zeker? Nee, ik geef het nachtwerk aan één van je vriendinnen zij moeten dan maar even op je passen.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 16:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    'Klopt.' geef ik eerlijk toe, terwijl ik nogsteeds lig uit te hijgen. ik staar even naar de wolken en draai mijn hoofd dan terug naar Allie. Ik hou dit niet meer. Ik rol weer bovenop haar en begin haar weer zachtjes te zoenen terwijl mijn handen over haar zij glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jessy Evans
    'Oke,fijn' lach ik opgelucht. 'Maar ik hoef s'nachts geen wacht want dan slaap ik',ik glimlach,'En ik slaapwandel zeker weten niet!'


    Do what people say you can't.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Mijn armen sla ik weer om zijn nek en ik zoen hem zachtjes terug. Zayn's kussen zijn verslavend. Ik sluit mijn ogen en begin weer een tongzoen met hem. Ik geniet van zijn aanrakingen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Thomas Jake Hamelton
    'Fijn om te weten.' lach ik en zwem naar haar toe. 'Dus allen overdag of zo? Ik heb toch zo'n druk leven.' grinnik ik en trek haar even mee onder water.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    mijn ademhaling is nogsteeds zwaar, maar dat komt niet meer door die kietelaanval. mijn verstand ging op nul enz achtjes zoog ik aan haar onderlip terwijl ik mijn onderlichaam tegen die van haar aandrukte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jessy Evans
    Ik word weer mee getrokken onder water. Snel neem ik nog een hap lucht en voor dat ik weer kopje onder ga zegt een stem in mijn hoofd, 'Jessy, wat er ook gebeurd.Hou je mond dicht!'.


    Do what people say you can't.

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik voel zijn onderlijf tegen het mijne en glimlach zachtjes. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip nu en verplaats mijn lippen naar zijn nek. Zachtjes zuig ik maar stop voor er een zuigzoen komt. Die rode plekken zijn moeilijk te verbergen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Thomas Hamelton
    Ik doe wat gek onder water en ga dan weer naar boven, wachtend tot zij ook boven komt. 'Sorry zocht een reden om je nog eens CPR te geven.' zeg ik en grijns ondeugend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    ik wil haar net tegenhouden voordat er een echt zuigzoen in mijn nek staat straks, maar gelukig stopt ze al. met mijn rechterhand breng ik haar hoofd weer naar boven om haar weer te kunnen zoenen en laat mijn hand dan langs haar nek glijden om vervolgens bij haar borsten te stoppen. Wie had ooit gedacht dat dit nog eens ging gebeuren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Zijn hand gaat naar mijn borsten en even twijfel ik of ik hem moet wegduwen of niet. Na een aarzeling duw ik hem zachtjes weg. 'Sorry Zayn, ik kan dit nog niet.' zucht ik. 'Verder gaan, het is te vroeg.' Ik voel me een beetje schuldig omdat ik het nog niet kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    van binnen kan ik wel vloeken maar ik weet er toch een glimlach uit te persen. 'Geeft niet, ik snap het wel.' Ik laat me weer naast haar neer vallen. 'Ik liet me gewoon teveel meeslepen.' ik trek wat grassprietjes uit de grond. ik wist dat Sex veel meer voor haar betekende als voor mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''