• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    ik knik vrolijk met mijn hoofd en steek mijn hand vol ships naar haar uit. 'shipje?' vraag ik vrolijk terwijl ik haar met een schuin hoofd aankijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik knik lachend en pak er één uit. 'Van wie heb je die gepikt? Niall?' vraag ik grinnikend en pak er dan nog een paar. 'Hmm.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    Ik schud even mijn hoofd. 'Van Zayn. Maar die heeft het vast wel uit de voedselvooraat van Niall ja.' grinnik ik en zelf pak ik ook een shipje. dan kijk ik haar weer met ee schuin hoofd aan. 'Maar mevrouw Summer, hoe gaat het met jou nu?' ik had gezien hoe intiem ze was met Zayn in het zwembad, maar hou dat nog maar even voor me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Goed, veel beter nu' lach ik en doe hem dan na: 'dank je meneer Tomlinson.'
    Ik draai me even naar hun huisje toe en zie Zayn zitten, ik kijk weer naar Louis. 'Ehm zie je de wedstrijd zitten?' vraag ik dan maar voor een onderwerp aan te snijden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    ik haal even mijn schouders op. Ik ind het geode er omheen leuk. zoals dit. maar de rest hoeft van mij niet.' geef ik eerlijk toe. x-factor was voor mij genoeg wetstrijd geweest. Ik neem nog een shipje. DAn word mijn nieuwschierigheid toch te groot. 'Hoe ik het om Zayn weer te zien?' probeerde ik voorzichtig.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik twijfel even over wat ik moet zeggen. 'Beter dan dat ik verwacht had. Ik dacht dat ik hem ging haten. Maar het stomme is, ik kan hem niet haten.' Ik glimlach kleintjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    ik grijnsde even. 'Niemand kan Zayn haten.' ik keek haar even glimlachend aan. Al had ik zelf ook wel gedacht dat ze hem de hersens in zou slaan als ze hem zou zien. tenminsten dat is wat ik zelf gedaan zou hebben, had ik in haar schoenen gestaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    Ik schud mijn hoofd lachend. 'Ik denk dat ik nog gevoelens voor hem heb, nee ik weet het zeker.' Ik zucht, bij hem kan ik eerlijk zijn. Ik trek mijn benen op en sla mijn armen om hen heen. 'Maar ik ben bang.' voeg ik eraan toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    Ik beet even op mijn lip. 'waarvoor?' vroeg ik. Ik kon natuurlijk wel raden waarvoor, maar ik wilde het uit haar mond horen. ik at langzaam de laatste shipjes op en veegde daarna ijn handen schoon aan mijn broek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica "Ronny" Summer
    'Dat ik me weer als een bitch gedraagt of als Zayn me nog wil me weer bedriegt. Het probleem bij hem is dat ik nooit weet of hij met me speelt en dat ik gewoon een flirt voor hem ben of niet.' Ik haal even adem en zucht. 'Zeg hier niets tegen Zayn over, alsjeblief.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {hoiii ben er weer =)}


    Do what people say you can't.

    LostMagic schreef:
    Jake Thomas Hamelton
    Ik strijk even door haar haren en pak dan haar hand vast. Ik verstrengel onze vingers en glimlach dan naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Louis William Tomlinson
    ik knikte 'Ik zweig als het graf.' beloof ik haar. Zoals ik Zayn had gezien toen het net uit was, nam hij geen enkel meisje meer sirieus en gebruikte hij iedereen om aan zijn trekke te komen. ik zou niet durven zeggen of dit weer het geval is. Al heeft hij huilend bij me op bed gezeten toen het net uit was. 'Zayn is geen slechte jongen Ronny. vergeet dat niet.' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 20:51 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [slechte jongen? Wat bemoedigend xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [of is het geen slechte? Verwarrend...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'