• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - MissLahotie
    -
    -

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D| - MissLahotie

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:14 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Hoi mensen, sorry dat ik er gister niet was. Ik was naar All Time Low.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [niet erg je kan je personages naar het kampvuur bij het zwembad sturen. Ian is spookverhalen aan het vertellen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Oke, thanks.)

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik was inslaap gevallen. Had ik kunnen verachten na eenvrij lange auto reis. Ik sta snel op en pak mijn vest. Ik doe hem snel aan en loop naar buiten. Waar was iedereen? Ik zag in mijn ooghoeken dat mensen bij het kampvuur zaten. Stilletjes ging ik er ook bij zitten. Ik luisterde naar een spook verhaal, want niet slim was aangezien ik snel bang was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik kijk even naar het meisje die er net bij was gaan zitten. 'Hi, Ik ben Jade.' glimlach ik haar toe. Ik haal de zak chips die ik in mijn tas had gestopt uit. 'Wil je ook wat?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik kijk opzij als een meisje zich voorstelt. Ik glimlach even. "Ik ben Sahpire, leuk je te ontmoeten." Zeg ik en kijk even naar de zak chips. "Ja, graag. Chips is altijd lekker." Zeg ik er achteraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Een vriendin van je is net vertrokken met Zayn Malik.' zeg ik en kijk haar aan 'Hebben die twee iets? Gewoon uit nieuwsgierigheid.' Ik hou ervan van op de hoogte te zijn van koppelupdates.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik denk even na. "Je bedoelt denk ik allie." Ik kijk even rond of ik haar ergens zie, maar nee. "Niet dat ik weet. Volgens mij... volgens mij was of is hij haar ex. Ik heb nooit echt verder gevraagd." Zeg ik en frons even.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik haal mijn schouders op. 'Nou ja ik zag hen praten met Ian over of ze mochten uit gaan dus waarschijnlijk gaan ze naar Londen of zo.' zeg ik en pak nog wat chips. Ik houd de zak uitnodigend vaan Saphire's gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik knik even. Londen was een mooie stad. Vooral als je er niet zo heel veel kwam. "Londen is leuk, heel leuk." Ik pak glimlachend een handje chips. "Zolang ze maar terug komt. Anders hebben we een probleem." Lach ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik lach. 'Ja jullie wel.' grinnik ik. 'Zolang die Jake Jessy nergens naartoe sleept zijn wij veilig.' lach ik. 'Zie jij dat zitten om op te treden voor een publiek en dat word dan nog eens live uitgezonden?' vraag ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, maar gelukkig val ik nooit zo heel veel op. Ik heb niet zo heel veel stukjes die ik alleen moet zingen." Zeg ik zuchtend. "Ik hou van zingen, maar zingen voor mensen vind ik nogsteeds niet geweldig." Beken ik eerlijk. "En jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Hetzelfde.' zeg ik, 'Ik laat het zingen liever aan de rest over. Als ik alleen op zo'n podium zou moeten staan bevries ik. Ik zou geen woord uit mijn keel krijgen.' lach ik zachtjes en kijk even in de vlammen bij de herinnering van het schoolfeest. Ik slik de krop in mijn keel weg en kijk haar weer glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik knikte. Bevriesen dat was het. "Ik had het al metde school musical. En dat bij het oefenen. Er zaten maar 10 mensen." Zeg ik lachend. Als je er zo op terug kijkt was het echt gewoon dom. "Heb jij ooit voor veel mensen moeten zingen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jade Katelyn Morgan
    'Het shoolfeest, het was vrij podium en mijn vriendinnen hadden me ingeschreven.' Ik zucht 'De ergste avond van mijn leven.' en dan wil al veel zeggen aangezien ik de andere avonden bij mijn vader zit. Maar dat zeg ik Saphire niet. Ik wil geen medelijden daarvoor. Zou mijn vader nu mijn moeder slaan omdat ik niet thuis ben?

    TOPIC

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:15 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ben er weer =)}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Do what people say you can't.