• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik schud mijn hoofd na zijn woorden. 'Nee, ik heb nog nooit ervan gehoord,' zeg ik dan. In eerste instantie wil ik zijn laatste woorden negeren. Maar ik doe het niet. Ik kijk op naar Daniël. Ik weet niet wat ik erop moet antwoorden. Ik loop voorzichtig naar hem toe. Ik sta voor hem en kijk naar hem op. 'Ik was in iedergeval niet alleen, uiteindelijk,' zeg ik dan. En ik kijk weer naar beneden. 'Maar dat hielp niet, want jij was nog wel weg.'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'En ik had moeten blijven, ik had je niet achter moeten laten.' Bracht ik er tegen in waarna ik mijn armen om haar heen sla, het was waar ik had moeten blijven ik had niet weg moeten gaan want dat maakte het alleen maar erger.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Hij slaat zijn armen om me heen. Ik ga dichter tegen hem aan staan. 'Ik heb je gemist,' zeg ik. En ik kijk hem aan. 'Maar ik weet niet wat ik moet doen of zeggen.' de tranen staan weer hoog. Maar ik houd ze tegen. 'Ik ben bang dat je weer weg gaat.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Ik beloof je dat ik pas weg ga als jij me wegstuurd' Zeg ik eerlijk, 'Zin om een boottocht te maken?' vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Dan moet ik je maar vlak voordat ik doodga wegsturen,' mompel ik. Daniël wegsturen? Nooit. Ik kijk Daniël aan, 'Ja, heel graag,' beantwoord ik dan zijn vraag. Ik stap uit zijn armen en kijk om me heen. Ik weet nog steeds niet wat ik moet voelen of denken. Zorgen voor morgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Mooizo' Zeg ik waarna ik haar voorga naar een steiger waar aan het eind mijn boot vastgebonden is, Nathan heeft er ook een al licht die een eindje verder. Natuurlijk een speed boot aangezien we het allemaal hebben op snelle voortuigen. Ik buk me om de touwen los te maken waarna ik in de boot stap en haar een hand aanbied.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ook weer zo'n mooie boot. Een speedboot. Er zijn twee dingen die ik te weten ben gekomen. Ze houden van snelheid, en hun spullen zijn duur. Geen twijfel mogelijk. Daniël bied zijn hand aan. Ik twijfel of ik hem moet aannemen. Ik weet niet waar hij nu net mooi zo op zei. Het feit dat ik hem niet weg zal sturen of dat ik zin heb om te varen. Doe ik hier goed aan? Ik pak zijn hand vast. En Daniël helpt me de boot in. 'Dankje,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Waar denk je aan?' Vraag ik haar vervolgens terwijl ik de boot start en de haven uit vaar, het duurde wel even naar Capri Island.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Is het zo duidelijk wat ik denk? Daniël vaart de haven uit. Ik ben gaan zitten. 'Niets,' zeg ik zacht. Alles. Aan alles.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    'Dank je voor de douche.' lach ik en wring mijn kleren en haar wat uit.
    Ik kijk even naar hem en grinnik. Ik zet mijn handen in zijn haar en zet het recht. 'nu heb je een kuifje.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kijk even op als ik Leslie terug hoor binnenkomen. Ze zit op Sky's bed met enkel een handdoek om haar heen. Ik kreun. 'Waarom doe je dit me aan? Weet je wel hoe moeilijk het is om jouw te weerstaan?' Ik laat mijn hoofd weer in mijn kussen vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Dan lach ik. 'Ik ben expres nog niet naast je komen zitten,' plaag ik hem. Hij heeft zijn hoofd weer in het kussen laten vallen. Ik sta op en zeg dan: 'Nou, dan sluit ik mezelf wel weer op in de badkamer.' en ik maak aanstalten om naar de badkamer te gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Nee!' roep ik iets te hard en word rood. 'Ehm,...' mompel ik dan.
    Ik adem even in. 'Het gaat wel.' zeg ik en loop naar haar toe om haar een lief kusje te geven. 'Je mag je niet opsluiten.' zeg ik dan met een scheve lach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach even en kijk naar hem. Hij is rood geworden. Hij loopt naar me toe en geeft me een kusje. 'Je mag je niet opsluiten,' zegt hij met mijn favoriete lach. Ik kus hem even terug en zeg dan, 'Dus ik mag niet hierheen komen maar ook niet naar de badkamer?' ik lach even. 'Beetje tegenstrijdig, vindt je ook niet.' ik zet een paar stappen richting de badkamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sla vlug mijn armen om haar middel zodat ze niet weg kan. 'Don't leave me.' fluister ik zachtjes in haar oor en plaats een kusje in haar nek. Ik zet me schrap voor het geval ze haar wil loswurmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'