• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Na een lange tijd proberen kan ik me eindelijk iets ontspannen.
    'Pff.' mompel ik. 'Waarom is ze ook zo verslavend.' Ik weet dat ik nu luidop aan het praten ben en dat is eigenlijk ook niet zo'n goed teken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Zweven is makkelijker, maar aangezien je water nodig hebt, zal ik dat proberen laten te verschijnen." glimlach ik. Ik ga in kleermakerszit op de grond zitten en sluit mijn ogen in concentratie. De eerste minuut blijf ik me gewoon op mijn ademhaling concentreren. In en uit, in en uit...
    Toen haalde ik het beeld bij me naar boven. Ik stelde het me voor, zag het, leek het zelfs bijna te kunnen aanraken...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Mooizo' Andwoord ik glimlachend waarna ik haar mee naar buiten nam waar Nathan waarschijnlijk mijn auto al vanuit de garage bij de oprit had neergezet.

    {Sky, wees geduldig.. Nog even en je kunt al die gevoelens en gedachten eruit gooien.. Because I think your going to like it}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik neurie een beetje onder de douche. En het gaat over tot een liedje. The A team. Als het nummer gedaan is zet ik de douche af. Ik sla een handdoek om me heen en kijk mezelf even aan in de spiegel. Dan loop ik terug richting de kamer. Ik zie Jake liggen op zijn bed. En ik ga zitten op het bed van Sky.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk zwijgend toe hoe hij op de grond gaat zitten en minutenlang -zo voelt het voor mij toch- stokstijf zit. Ik glimlach zachtjes en observeer hem. Dus hij kan vuur laten verschijnen en water ook? Handig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JokerBaby schreef:
    Axton
    "Zweven is makkelijker, maar aangezien je water nodig hebt, zal ik dat proberen laten te verschijnen." glimlach ik. Ik ga in kleermakerszit op de grond zitten en sluit mijn ogen in concentratie. De eerste minuut blijf ik me gewoon op mijn ademhaling concentreren. In en uit, in en uit...
    Toen haalde ik het beeld bij me naar boven. Ik stelde het me voor, zag het, leek het zelfs bijna te kunnen aanraken...



    [AVATAR! XD AAAANGG!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet weg, mijn ouders willen perse een "familiedag" hebben.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Bradley || Demon

    'Geef een een reden waarom ik dat zou doen' Bracht ik er tegenin, ze waren blijkbaar goed in het plaatsen van Demonen in dezelfde kamer.


    Rae || Demon

    Ik hield mijn schouders op. 'Een beetje nieuwsgierig zijn is niet erg toch?' zei ik en speelde met een vuurbal die ik uiteindelijk ook weer liet verdwijnen. Mijn stem klonk een beetje mysterieus, maar toch voor het overgrote deel vlak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sky Leslie White
    Ik loop met Daniël mee naar buiten. Het is een mooie dag. 'Wauw,' zeg ik als ik de auto zie. Ik word vrolijker van de kleur. 'Leuke kleur auto.' oranje is mij lievelingskleur. Zoals ik Daniël een keer verteld heb. Ik neem plaats in zijn auto en wacht af waar we precies heen gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Moet eten}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Smakelijk (: ik fa ook even eten (;]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 12:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik loop met Daniël mee naar buiten. Het is een mooie dag. 'Wauw,' zeg ik als ik de auto zie. Ik word vrolijker van de kleur. 'Leuke kleur auto.' oranje is mij lievelingskleur. Zoals ik Daniël een keer verteld heb. Ik neem plaats in zijn auto en wacht af waar we precies heen gaan.


    Daniël

    'Dankje' Andwoord ik glimlachend waarna ik ook in de auto stap en de auto sleutels omdraai om vervolgens weg te reiden, de haven is niet ver van ons huis dus waren we er ook in ongeveer 5 minuten aangezien ik veel sneller reid dan eigelijk toegestaan is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Daniël begint met rijden. We brengen de rit zwijgend door. Het is niet lang rijden. We stoppen bij de haven. Ik stap uit en kijk afwachtend naar beneden. Ik weet niet of ik het aankan om naar Daniël te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik stap zelf ook uit en kijk naar Sky, 'Ooit gehoord van Capri Island?' Vroeg ik haar vervolgens waarna ik na een stilte er zach aan toevoegde. 'Sorry dat ik je in de steek liet.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Water is zowiezo moeilijk, aangezien het het omgekeerde is van vuur, ons element. Ik adem eens diep in en uit en probeer het dan. Ik laat mijn gedachten uitgaan naar het water. Ik concentreer me er superhard op en plots voel ik een ijskoude douche over ons heen storten. Ik sper mijn ogen geschrokken open en kijk om me heen. In een straal van zo'n 10 meter rond mij was alles kletsnat.
    "Oh. My. God!" Had ik dit gedaan?! Ik keek Alexi aan en zag dat ze helemaal zeiknat was. Toen besefte ik dat ik er wss ook zo uitzag en schoot in de lach.


    “To live will be an awfully big adventure.”