• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik grijp zijn vinger vast en draait hem om in één beweging tot ik hem hoor kraken. 'Gebroken vinger.' glimlach ik vals. 'Dus blijf van mijn vriendin af. De volgende keer dat ik iets breek zal het niet jouw vinger zijn.' zeg iik waarschuwend en hoor hem piepen waardoor ik moet grijnzen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn vrienden worden gelijk stil. En ik verberg een glimlach. Ik zie Matthew kwaad worden en op springen. Ik volg hem. Maar wanneer hij naar Jake loopt stap ik ervoor. 'Ga gewoon lekker weg joh,' zeg ik boos kijkend. 'Jake is niet de enige die vingers kan breken.' Matthew grijnst. 'Ik kan ook jouw mooie gezicht breken,' zegt Matthew. Mijn ogen vernauwen. 'Waag het eens,' sis ik. En hij haalt uit, en raakt me echt net.... wel. Ik word kwaad en sla hem in zijn buik. Niemand in de kantine heeft het door. Ik draai me om en kijk zijn vrienden aan. Dan naar Jake. 'We nemen de pizza wel mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grom als ik hem haar zie slaan. Hoe durft hij? 'We nemen de pizza wel mee.' zegt ze en ik kijk haar aan. Laat me hem vermoorden? zeggen mijn ogen maar ik weet niet of ze het verstaat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie zijn blik, maar schud heel licht mijn hoofd. Een teken om het niet te doen. Een blik die zegt; laten we gewoon gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik mompel wat, pak mijn bord op en volg Leslie naar buiten de gang op.
    Ik laat me op mijn bed vallen en trek Leslie dan op mijn schoot. 'Waarom mocht ik hem niet vermoorden? Hij vroeg erom...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt me op zijn schoot en ik zucht even. De plek op mijn kaak doet pijn. Maar ik geef niet toe. Vroeger was ik pijn gewend. Maar dat is vroeger. Zet het van je af Les. 'Omdat je dan problemen krijgt, en hier dan waarschijnlijk weg moet.' ik kijk hem aan. 'Ik wil niet dat je weggaat, dus zei ik nee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Het is niet alsof ik naar de les ga nu en mijn ouders doneren zoveel aan deze school dat ze me niet kunnen wegsturen.' mompel ik 'Heeft hij je pijn gedaan?' vraag ik haar dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht even. 'Nee, het doet geen pijn,' zeg ik dan. Ik lieg, dat klopt. Maar anders vermoordt Jake hem dadelijk als nog.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ga liggen en trek haar mee zodat haar hoofd op mijn borstkast ligt. 'Even gewoon liggen dan koel ik wel weer af.' mompel ik en speel wat met haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lig met mijn hoofd tegen zijn borstkas. Hij speelt wat met mijn haar. 'Weet je zeker dat je hier van afkoelt,' zeg ik lachend. En ik ga met mijn hand over zijn borstkas. 'Grapje,' glimlach ik. En ik laat mijn hand stil liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja ik weet het zeker, als jij me niet in verleiding brengt. Al hoewel ik dat nu niet zo erg zou vinden.' lach ik en verstop mijn gezicht in haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach. Ik breng mijn hand weer in beweging en ga gewoon over zijn borstkas. Ik ga naar beneden en dan onder zijn shirt. 'Afleiding genoeg?' lach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja.' lach ik en zoen haar op haar lippen. Vurig maar toch liefdevol.
    'Wil je hier blijven vannacht? Ik wil niet dat je met hem in één kamer slaapt en als je niet in mijn bed wil slapen kan je nog altijd in Sky's bed slapen.' zeg ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De woorden die hij zegt, zegt hij zachtjes. Ik kijk hem aan. 'Ik denk niet dat ik van plan ben om nog alleen met hem in een kamer te zijn,' zeg ik dan. Ik druk een klein kusje op zijn lippen, terwijl ik figuurtjes teken op zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.