• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik lach met haar en kijk dan met grote ogen naar mijn handen.
    "Ik wist niet dat ik dat kon!" zei ik verwonderd. "I-ik was zo goed niet..." en na het ritueel... als ik dat zou doorstaan dan, zou ik nog beter zijn.
    "Ik was alleen het glas vergeten." grinnikte ik, om mezelf af te leiden van de gedachten over het ritueel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach. 'Nou, kan je het nu met glas doen? Of zal ik er maar achter gaan?' grinnik ik en leg zijn haar weer plat. 'Zou ja dat, ehm jeweetwel opdroogding kunnen doen?' vraag ik hem en wijs naar onze kleren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Tijd voor Anti-Jake gaat... Nu in.' hoor ik doorheen de deur. Ik vloek. 'Leslie, dat kan je me niet aandoen!' verwijt ik haar een beetje. Ik zucht en laat me nu ook tegen de deur aanvallen. 'Dan blijf ik hier zitten tot jij naar buiten komt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knik en laat het water verdampen door de hitte.
    "Zo... en ik zal het eens met glas proberen." grinnik ik.
    Ik ga nog steeds grijnzend rechtop zitten en concentreer me opnieuw. Deze keer iets minder hard.
    Ik bijt op mijn lip, terwijl ik mijn best doe om water én een glas te laten verschijnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Op de grond verschijnt er nu water in een glas en ik glimlach. Ik sta op en doe de tulp in het glas en zet het glas naast de bank, waarna ik weer ga liggen. 'Dank je.' lach ik en druk een kusje op zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik vis wat zweet van mijn voorhoofd en glimlach naar haar.
    "Graag gedaan, hoor."
    Ik ga vlak naast haar liggen en druk mijn lippen even kort in haar nek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik lach. 'Blijkbaar kan het toch wel, Is dit niet heel romantisch?' zeg ik. 'Beiden aan een kant van de deur.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Niet in mijn nek.' giechel ik. 'Ik heb daar kietels.'
    Ik kijk hem lachend aan en druk dan een kusje in zijn nek. 'Zo, mijn wraak.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    'Ik heb liever aan dezelfde kant van een deur.' mopper ik luid genoeg en laat mijn hoofd tegen de deur aanleunen. Ik observeer het plafond om iets te doen te hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens schreef:
    Rae Lemmons

    Ik kijk hem aan en verplaatste mijn ene been door die over mijn andere te zetten. 'Hmm, typisch Demoontje. Stelt niks voor .' mompelde ik en rolde met mijn ogen. 'Dacht dat het hier wel interessanter zou zijn. Een mede demon zou dat wel moeten weten.' zei ik toen vlak en keek hem aan.


    Bradley || Demon

    'Mischien ben ik dan toch niet zo typisch als je denkt' Breng ik er tegenin waarna ik de kamer uitloop, waarschijnlijk zou ik het nog even met haar uit moeten houden..


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Niet in mijn nek.' giechel ik. 'Ik heb daar kietels.'
    Ik kijk hem lachend aan en druk dan een kusje in zijn nek. 'Zo, mijn wraak.' lach ik.

    Jake Sadler
    'Ik heb liever aan dezelfde kant van een deur.' mopper ik luid genoeg en laat mijn hoofd tegen de deur aanleunen. Ik observeer het plafond om iets te doen te hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach en sta dan op. 'Niet vallen,' zeg ik dan. En ik doe de deur van het slot en trek hem open. Ik ben nu aangekleed, geen handdoek, gewoon kleren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Niet vallen.' zegt ze maar ik reageer te laat en... val. 'Natuurlijk.' mompel ik en wrijf over mijn achterhoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Ik waarschuwde nog.' zeg ik dan. Ik druk een kus op zijn lippen en stap dan langs hem..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik grimas en sta dan ook maar recht. 'Honger.' mompel ik. 'Ga je mee naar de kantine?' vraag ik en loop terug naar haar toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'