• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Smakelijk! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    Ik sla vlug mijn armen om haar middel zodat ze niet weg kan. 'Don't leave me.' fluister ik zachtjes in haar oor en plaats een kusje in haar nek. Ik zet me schrap voor het geval ze haar wil loswurmen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel zijn armen om mijn middel en glimlach. 'Don't leave me,' fluistert hij in mijn oor en hij plaatst een kusje in mijn nek. Ik blijf zo staan en zeg zacht terug, 'I won't.' ik draai mijn hoofd en druk een kus op zijn wang. Ik houd mijn handdoek goed vast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach lief naar haar. 'Ik zal je je maar laten omkleden zeker?' zucht ik maar blijf haar vasthouden. Ik druk mijn lippen even zachtjes op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij blijft me vasthouden en drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach en kus hem even zacht terug. 'Thsja.. Anders ben ik toch te gemeen?' plaag ik hem. En druk nog een klein kusje oP zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik mompel wat en druk mijn lippen dan weer op de hare. 'Je bent het liefste meisje dat ik ooit ben tegengekomen.' prevel ik tegen haar lippen aan. 'En ik ben niet van plan je nog te laten gaan.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens schreef:
    (...)

    Rae || Demon

    Ik hield mijn schouders op. 'Een beetje nieuwsgierig zijn is niet erg toch?' zei ik en speelde met een vuurbal die ik uiteindelijk ook weer liet verdwijnen. Mijn stem klonk een beetje mysterieus, maar toch voor het overgrote deel vlak.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bradley MacGreggor

    'Vertel mij eens waarom jij hier bent' Zei ik vervolgens, ik had namelijk wel iets beters te doen en als een vuurbal het enigste was waar ze goed in was was dat niet heel erg bedreigend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rae Lemmons

    Ik kijk hem aan en verplaatste mijn ene been door die over mijn andere te zetten. 'Hmm, typisch Demoontje. Stelt niks voor .' mompelde ik en rolde met mijn ogen. 'Dacht dat het hier wel interessanter zou zijn. Een mede demon zou dat wel moeten weten.' zei ik toen vlak en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Ik glimlaxh tegen zijn lippen. 'Ook niet nu zodat ik me kan aankleden?' zeg ik. En kus hem weer. Zijn lippen zijn gewoon zo verslavend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Moeilijke keuze.' mompel ik en maak mijn lippen af.
    'Ik vind je ook wel leuk met die handdoek om.' lach ik en streel plagend over haar naakte rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er trekt een rilling door mij heen als hij mij rug streelt. 'Gemenerd,' zeg ik tegen hem. 'En voordat ik de neiging krijg om de handdoek los te laten...' ik stap lachend uit zijn armen de badkamer in en doe die op slot. 'Lekker puh.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Lachend kijk ik haar na en laat me weer op mijn bed vallen. Plots heb ik door dat Leslie in alleen in een handdoek me blijkbaar opwond en ik een stijve heb. 'Ze maakt me echt gek.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kleed me weer aan, maar alles rustig. Expres langzaam om Jake te plagen. Als ik klaar ben zucht ik en kijk even in de spiegel. Ik fatsoeneer min haar door er een vlecht over mijn rechterschouder te maken. En dan ga ik tegen de deur aan zitten. 'Hee Jakey, I'm not nakey,' zeg ik lachend. 'En toch kom ik de badkamer nog niet uit. Tijd voor anti-Jake gaat.... Nu in.' ik zeg het hard genoeg zodat ik door de deur heen verstaanbaar ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.