• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik wrijf met mijn duim over haar wang en trek me dan glimlachend terug.
    Ik ga op mijn rug liggen en kijk een beetje naar het plafond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky Leslie White
    Ik negeer zijn eerste vraag. 'Boten?' vraag ik dan. 'Hmm.. Nee. Daar word ik niet ziek op.' ik kijk naar andere dingen, maar niet naar Daniël. Ik ben nu wel nieuwsgierig. 'Hoezo?' en ik kijk hem even kort aan maar daarna kijk ik gelijk weer weg. Mijn ogen zijn waarschijnlijk nog een beetje rood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik sta op als hij zich terug trekt. Ik glimlach even naar hem. Ik pak mijn shirt en loop dan richting zijn badkamer. 'Ik ga even de massageolie eraf spoelen,' zeg ik dan. Ik doe de deur niet op slot, ik denk niet dat Jake komt, dus kan ik hem open laten. En als hij wel komt, dan is dat ook best. Ik kleed me uit en stap dan onder de douche.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Naar mijn gevoel liggen we hier nog maar 5 minuten te praten en te kijken naar de tulpen en de lucht. Maar als ik op mijn gsm even kijk zie ik dat er al 2 uren gepasseerd zijn. Wow, dat gaat snel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    Ik moet me inhouden om mijn eerste vraag niet nog een keer te stellen, toen ze me kort aankeek zag ik dat het om haar ogen rood was geworden dus ze had gehuild.. Had ik iets verkeerd gedaan? 'Verassing' Andwoorde ik met een korte glimlach.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Daniël

    Ik moet me inhouden om mijn eerste vraag niet nog een keer te stellen, toen ze me kort aankeek zag ik dat het om haar ogen rood was geworden dus ze had gehuild.. Had ik iets verkeerd gedaan? 'Verassing' Andwoorde ik met een korte glimlach.


    [Well ehhhh, I don't know? Maybe you left her behind. :Y)]

    Sky Leslie White
    Ik glimlach als hij zegt verrassing. Wees alsjeblieft niet rood, ogen. Alsjeblieft niet. We hebben niet echt gepraat over wat er gebeurd is. Maar nu gaan we iets doen met boten. Ik gok op gondels. 'Heb ik nog iets nodig?' vraag ik dan aan hem. 'Iets dat ik mee moet nemen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {SSSSHHHTTT! He's trying!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik kijk even naar de deur van de badkamer en denk even na. Dan draai ik me op mijn buik en verstop mijn gezicht in mijn kussen. Ik zucht en probeer te ontspannen wat niet zo goed gaat na als dat gerommel van daarnet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zie haar haar gsm nemen, maar kon het uur niet goed zien.
    "Hoe laat is het? Moeten we al terug voor het eten?" glimlachte ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Binnen een halfuurtje.' zeg ik en kijk nog even om me heen. Ik kijk dan naar de tulp en bedenk dat hij water nodig heeft. 'Ehm, Ax? Ik kan deze misschien beter in het water zetten.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Een jas waarschijnlijk' Andwoorde ik nadenkend. Ik hoop dat wat ik in gedachten had een beetje goed uitpakte en anders.. Zou ik er niet over na willen denken wat er gebeurde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik heb de douche iets kouder gezet dan normaal. Het is namelijk echt warm. Al mijn rugspieren zijn ontspannen. Het was echt heerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Hmm, wacht, mag ik even wat proberen?" Ik ging rechtop zitten en dacht even na.
    "Het is iets wat niet veel demonen kunnen... alleen de aller sterksten kunnen het goed, maar de gemiddelden kunnen het ook een beetje. Ik zie mezelf als ongeveer een gemiddelde, want ik kan het voor een stuk... En nu vraag je je af waar ik het over heb." lachte ik zacht. "Ik heb het dus over een soort van magie. Dingen laten zweven of uit het niets laten verschijnen. Het is echt eeuwen geleden dat ik dat gedaan heb, mag ik het even proberen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie White
    Ik pak mijn jas en glimlach naar hem. 'Jas, check,' zeg ik dan. 'En als dat het enige was ben ik klaar om te gaan.' met veel onbesproken gevoelens en gedachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Magie? Ik dacht dat dat niet echt bestond. Net zoals ik dacht dat demonen en engelen niet bestonden, ok ja eigenlijk... 'Oke.' glimlach ik. 'Wat ga je doen? Zweven of laten verschijnen?' vraag ik hem en kijk even of we van de weg te zien zijn. Nee. Oke, de kust is veilig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'