• Oke dit wordt een zeiktopic dus respect voor de mensen die dit uitlezen..

    Ik ging dus met een vriendin op kamp naar Spanje een week geleden. Ik ken haar echt al zeker 10 jaar dus ik dacht dat het superleuk ging worden, niet dus. Ze begon na de eerste dag al te zagen tegen mij, en op alles wat ik zei tegen haar reageerde ze super geïrriteerd, zonder rede. Soms als ik bij haar ging slapen of zij bij mij had ze dat ook wel eens maar ik ging er nooit op in. Deze keer was het anders, ik werd daar echt gek van en liet mij niet meer doen door haar. Maar nu komt hetgene dat ik eigenlijk het ergste vind, ze pakte al mijn vriendinnen op kamp af. Ik weet niet wat ze die mensen allemaal over mij heeft verteld, maar van de ene op de andere dag gingen ze allemaal met haar om en keken ze mij raar aan.. Ook toen ze ineens een huilbui had uit liefdesverdriet was ik er voor haar, ookal was ik kwaad op haar. Ik had haar dan eigenlijk vergeven, en zij deed ook normaal tegen mij. Maar dan nog geen uur later als haar verdriet zowat over was, begon ze terug mij achter te laten en irritant tegen me te doen.
    Een voorbeeld van hoe ze deed tegen mij:
    We zaten in de bus terug opweg naar huis, mijn vriendin zat op haar knieën en was aan het praten met vriendinnen achter ons. Ze zat een stukje op mijn hoofdkussen met haar knie, dus ik trek dat voorzichtig onder haar knie weg. Ze valt zo super dramatisch naar achter en sist zo met een zucht 'Sarah',
    - 'Wa is er nu weer?'
    'Gij trekt mij onderuit.'
    - 'Ja maar gij zat op mijn kussen', zei ik zo normaal mogelijk want ik had geen zin in ruzie.
    'Ja, maar u kussen lag op mijn zetel.'
    Toen heb ik mijn kussen snel verder weggetrokken en haar genegeerd. Gek werd ik van haar, of ligt dat nu aan mij?

    Sinds dat we terug zijn hebben we niet meer met elkaar gesproken. Moet ik haar hierover aanspreken, of het allemaal gewoon vergeten?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:46 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Uh, je had ook kunnen vragen of ze haar knie wilde optillen. Ik denk dat jullie hier beiden een beetje schuld aan zullen hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Uh, je had ook kunnen vragen of ze haar knie wilde optillen. Ik denk dat jullie hier beiden een beetje schuld aan zullen hebben.

    Ja dat is wel waar, maar ik had dat expres niet gedaan omdat ze druk aan het praten was, en als ik haar dan ging 'onderbreken' ging ze daar sowieso weer irritant op reageren.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Assassin schreef:
    Uh, je had ook kunnen vragen of ze haar knie wilde optillen. Ik denk dat jullie hier beiden een beetje schuld aan zullen hebben.

    Agree, en die vriendin moet gewoon normaal doen. Jij staat voor haar klaar, en zij waardeert dat niet. Ik zou zeggen, laat haar vallen zoals zij jou heeft laten vallen, dan komt ze wel terug.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Wow .., uitgelezen! :Y)

    Sorry, kan je hier niet zo goed mee helpen, maar moet dit ff kwijt.
    Wat schrijven Belgen leuk! Gij, zetel.
    Haha .., ik hoor het echt al een Belg zeggen als ik het lees ...
    Sorry ....


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Wow .., uitgelezen! :Y)

    Sorry, kan je hier niet zo goed mee helpen, maar moet dit ff kwijt.
    Wat schrijven Belgen leuk! Gij, zetel.
    Haha .., ik hoor het echt al een Belg zeggen als ik het lees ...
    Sorry ....

    Hahah this reaction made me laugh :'D
    en bedankt voor het lezen!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    (...)
    Hahah this reaction made me laugh :'D
    en bedankt voor het lezen!


    Gelukkig, nog iemand aan het lachen gemaakt vandaag. (:
    Succes er nog mee!


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Gelukkig, nog iemand aan het lachen gemaakt vandaag. (:
    Succes er nog mee!

    Grapjas (':
    Dankjewel, ik ga het nodig hebben denk ik..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    (...)
    Grapjas (':
    Dankjewel, ik ga het nodig hebben denk ik..


    Nee geen grapjas, ik heb mijn lolbroek aan.
    Okeej .., dat faalde echt die hard .., sorry daarvoor!

    Jha ..., anders moet je maar tegen haar zeggen dat als ze nog verveld tegen je blijft dat ik haar persoonlijk kom bezoeken, ik zweer, dat is horror ....

    Hm ...., dat faalde nog harden :s


    Life is full of fake people

    Ik begrijp je wel. Dat heb ik ook eens gehad. Ik ging met een vriendin mee op vakantie, ik ken haar al 13 jaar dus dacht dat het supergezellig zou worden. Maar toch was het op vakantie heel anders. Omdat we 24 uur per dag bij elkaar waren, irriteerden we elkaar sneller en viel het achteraf een beetje tegen. Het zou ook goed kunnen dat jij en je vriendin dat ook hadden. Al vind ik het wel vreemd dat ze iets tegen jullie kampvrienden over jou heeft gezegd waardoor ze hen van jou afnam.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Jha .., eigenlijk ken ik het gevoel wel. Ik kan super goed met mijn beste vriendin opschieten, maar als ik met haar op vakantie ben of zo ga ik me aan kleine dingen irriteren die kunnen oplopen tot grote irritaties!
    Grrrrr .....


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    (...)

    Nee geen grapjas, ik heb mijn lolbroek aan.
    Okeej .., dat faalde echt die hard .., sorry daarvoor!

    Jha ..., anders moet je maar tegen haar zeggen dat als ze nog verveld tegen je blijft dat ik haar persoonlijk kom bezoeken, ik zweer, dat is horror ....

    Hm ...., dat faalde nog harden :s

    Jij hebt echt flauwe humor, hahaha, net zoals ik. Ik lig hier echt neer van het lachen.. Erg kindje dat ik ben ;(


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    imlove schreef:
    Ik begrijp je wel. Dat heb ik ook eens gehad. Ik ging met een vriendin mee op vakantie, ik ken haar al 13 jaar dus dacht dat het supergezellig zou worden. Maar toch was het op vakantie heel anders. Omdat we 24 uur per dag bij elkaar waren, irriteerden we elkaar sneller en viel het achteraf een beetje tegen. Het zou ook goed kunnen dat jij en je vriendin dat ook hadden. Al vind ik het wel vreemd dat ze iets tegen jullie kampvrienden over jou heeft gezegd waardoor ze hen van jou afnam.

    Ja daar had ik ookal aan gedacht, zo was het in het begin. Maar als we een uitstap gingen doen ofz ging ik expres niet heel de tijd bij haar hangen ofz, maar ging ik met een heel andere groep waar zij niet bij was. Maar zelfs dan als we elkaar een hele dag niet hadden gezien deed ze irritant tegen me.. Ik zal maar afwachten hoe alles loopt zeker? (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    ik zou zeggen praat eerst met haar want mss heeft zo problemen en ze laat al haar ..,. euh frustratie op jou af ? Als dat niet helpt negeer haar want het kan zijn dat ze aandacht te kort heeft

    veel suc6 eh gih e laat ge nie doen ! wij belgen ;)


    what goes around come BACK around !

    twilightJB schreef:
    ik zou zeggen praat eerst met haar want mss heeft zo problemen en ze laat al haar ..,. euh frustratie op jou af ? Als dat niet helpt negeer haar want het kan zijn dat ze aandacht te kort heeft

    veel suc6 eh! gij e ,laat ge nie doen ! wij belgen ;)


    what goes around come BACK around !

    twilightJB schreef:
    ik zou zeggen praat eerst met haar want mss heeft zo problemen en ze laat al haar ..,. euh frustratie op jou af ? Als dat niet helpt negeer haar want het kan zijn dat ze aandacht te kort heeft

    veel suc6 eh gih e laat ge nie doen ! wij belgen ;)


    Eh da's wel een goei plan! Mercikes mede Belg! :'D en nee kzal mij zeker ni laten doen ;D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley