• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [eadric?]

    Alexi
    Ik kom een beetje overeind zodat ik hem kan zoenen en sla mijn armen om zijn nek



    [Ghehehe, tweede keer dat het Femke gebeurd vandaag. In het rpg dance united heet haar perso Eadric. Daar schreef ze en keer Axton, en hier nu een keer Eadric :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jake sadler
    'jij. Je bent veel te moeilijk om te weerstaan.' mompel ik en geef haar een kusje in haar nek.
    'veel te moeilijk.' fluister ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zeg dan op mijn beurt. 'En dat doe je goed,' en ik glimlaxh even. 'Veels te goed.' dat laatste is plagend. Het kusje in mijn nek doet een aangename tinteling door me heen trekken. Ik druk een klein kusje op zijn borstkas maar stop dan. Jake wil niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jake sadler
    ik zucht. Ik wil haar zo graag maar ik doe niets.
    Ik laat me weer naast haar vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We liggen naast elkaar. Ik moet het weten. 'Jake,' begin ik dan. 'Waarom houdt je je in?' en ik kijk even naast me. 'Ik vind het lief, heel lief. Maar ik weet dat je het wel wilt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jake sadler
    'ik wil gewoon niets verkeerd doen. Ik wil niet dat je denkt dat het me alleen om de seks tedoen is.' mompel ik en kijk naar mijn handen. Een verlegen jake? Ook iets nieuws ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Wauw, dit is een historisch moment. Ten eerste omdat Jake verlegen lijkt. En ten tweede omdat ik er ook van moet blozen. Twee verlegen demonen tegelijk. 'Ik-ehh.. Dat is echt heel lief van je,' zeg ik dan. 'En ik ben eerlijk als ik zeg dat ik zeker niet dacht dat het je om de seks ging.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Bradley MacGreggor || Demon

    'Geen idee, ik heb een beetje rondgekeken maar voor de rest ben ik er ook pas net' Beken ik, 'Voor de rest, net als anders scholen saai en slaapverwekkend'


    Rae Lemmons // Demon

    Ik moest eigenlijk lachen maar liet daarvan een klein glimlachje zien. 'Het is en blijft een school.' Zei ik toen.
    Ik keek hem aan. 'Dus, vertel eens. Klein Demoontje. ' ik keek hem aan en grijnsde. Ik kon aan hem ruiken dat het een Demoon was. 'Vertel eens wat jou hier brengt?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    [eadric?]

    Alexi
    Ik kom een beetje overeind zodat ik hem kan zoenen en sla mijn armen om zijn nek


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik glimlach. 'Je bent schattig als je bloost.' zeg ik en druk zachtjes mijn lippen terug op de hare. Mijn ene hand ligt gewoon naast me en de andere ligt weer op Leslie's hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {sorry, macht der gewoonte xD}
    Axton
    Ik zoende haar zacht en liefdevol terug. Na een tijd trok ik me lichtjes terug.
    "Het zou nu niet het goede moment zijn voor een vrijpartij." glimlachte ik. "Stel je voor dat je oma buiten komt..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Je bent schattig als je bloost.' zegt Jake. Hij drukt zijn lippen weer op die van mij. Zijn ene hand ligt in mijn hals. Mijn hand tegen zijn borstkas. Met de ander pak ik zijn hand beet en verstrengel even onze vingers. Ik kus hem terug. 'Moet jij nodig zeggen,' zeg ik dan als late reactie tegen zijn lippen. Ik glimlach en kus hem weer verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik grinnik. 'Daar heb je wel gelijk in.' lach ik en druk nog een klein kusje op zijn lippen voor ik weer ga liggen en nu naar de wolken staar. 'Ik zou zo wel uren kunnen blijven liggen.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens schreef:
    (...)

    Rae Lemmons // Demon

    Ik moest eigenlijk lachen maar liet daarvan een klein glimlachje zien. 'Het is en blijft een school.' Zei ik toen.
    Ik keek hem aan. 'Dus, vertel eens. Klein Demoontje. ' ik keek hem aan en grijnsde. Ik kon aan hem ruiken dat het een Demoon was. 'Vertel eens wat jou hier brengt?'


    Bradley || Demon

    'Geef een een reden waarom ik dat zou doen' Bracht ik er tegenin, ze waren blijkbaar goed in het plaatsen van Demonen in dezelfde kamer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Dan doen we dat toch." glimlach ik en ga ook liggen naar de wolken staren. Mijn vingers strelen door haar haren en ik hou van het gevoel.


    “To live will be an awfully big adventure.”